MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Harderwiek
~Slowgaze

Verder wel wat Hardewiek zegt over tentamens, plus een scriptie. Dat is de leven.

René. schreef:
Dit is wel erg sneu.

Ik doe niet mee.

Hou me op de hoogte.

Ik doe als ik terug kom wel weer een audio battle, vond ik toen best leuk om te doen

Ja, ik wil sowieso audiobattle. Ik klink een beetje als de bastaardzoon van Aesop Rock en Ol' Dirty Bastard. Ik wou sowieso dat ODB m'n moeder was geweest.

Ik wil ook wel mee doen. In principe. (No audiobattle)

Ik wil ook wel audiobattle doen hoor. Kan ook wel een beatje in elkaar knutselen, zodat beide deelnemers in ieder geval over dezelfde beat spitten. Andere beats kunnen namelijk al heel veel doen voor iemand, terwijl je met dezelfde beat in ieder geval dat hetzelfde hebt.

Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Silky & Smooth
- Bedorvenkebab
- Niels94 ( Eerst een maand weg )
-Harderwiek ( Druk met schoolwerk )
-Slowgaze ( Druk met schoolwerk )

Kom op mensen, spoor nog wat users aan zodat we een toernooi kunnen gaan houden!
Laten we Nederlandstalig beginnen, behalve als beide users die tegen elkaar battlen Engelstalig willen schrijven/opnemen.

Audiobattles kunnen natuurlijk ook, als beide users die tegen elkaar battlen dit willen.
Ik denk niet dat het mogelijk is iedereen dit te laten doen. ( Geen opname apparatuur of gewoon helemaal niet willen opnemen )

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Silky & Smooth
- Bedorvenkebab
- DarkoMarco

Eerst voor de eerste keer ooit maar meedoen, misschien later audio battles, eerst tekst

toris
Ik ben ook wel in voor een audiobattle, heb nu wel wat om mee op te nemen.

Ik doe helemaal niet mee joh.

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Silky & Smooth
- DarkoMarco

toris
Ik ben trouwens ook van de 4e tot de 12e weg, maar ik kan denk ik wel een battle doen in die tijd. Wel liever ervoor of erna als het even kan.

Oke top, battles beginnen vanaf volgende week zaterdag.
We beginnen met een 1vs1 toernooi, 16 barz.
Er zal iedere dag een battle plaats vinden.
De teksten worden voor de deadline gedropt.

Regels:

- 16 regels, niet meer, niet minder.
- Elke battle vind plaats om 20.00 uur s'avonds. Deelnemers plaatsen hun teksten zelf.
-Reacties die de nodigheid van het topic ter discussie stellen worden automatisch verwijderd
-Mensen moeten zich inschrijven, andere mensen mogen alleen reageren om de lyrics te beoordelen, of om inhoudelijke vragen te stellen.
-Te offopic berichten worden strenger verwijderd dan in andere topics.
-Overmatig gebruik van ziektes of ander letsel/handicaps aan mensen toe wensen moet ook worden verwijderd.
-Niet te persoonlijk. Users zullen waarschijnlijk dit zelf wel aanvoelen.
-Aan de wedstrijd kunnen eisen aan worden verbonden. Wie dat niet doet verliest automatisch door diskwalificatie.
-Wedstrijden kunnen zowel vocaal als tekstueel gehouden worden
-Inzendingen welke niet aan de eisen voldoen, worden ook automatisch verwijderd. Wanneer er een wedstrijd voorschrijft dat er in zestien regels "gedisst" gaat worden, is het niet de bedoeling dat iemand pagina's vol teksten in gaat sturen.
- Er mag niet gehaat (zinloos kritiek geven) worden op teksten, er mag wel feedback worden gegeven.
- De users droppen tegelijk, mocht het aantal stemmen gelijk zijn, sudden death KO van vier lines>waar users op kunnen stemmen, eerste die drie stemmen haalt die wint.

Elohim Vs. Nedbed Deadline: 1 Juni 23:59
Toris Vs. Niels94 2 Juni 23:59
Silky & Smooth Vs. Timmie 3 Juni 23:59
Harderwiek Vs. Slowgaze 4 Juni 23:59
Delars Vs. Darkomaro 5 Juni 23:59

Je MOET je tekst uiterlijk voor die tijden droppen, eerder mag ook. Stemmen kan tot de volgende battle begint.

Misschien handig om één iemand de teksten te laten droppen, zodat het overzichtelijk blijft, en je niet een halve pagina comments hebt tussen de twee teksten?

En audio gaat me deze keer niet lukken. Ben dat weekend weg en heb veel schoolwerk te doen. Als er een audiobattle is, geef ik graag een beatje.

Haha cool ik heb ook wel beats voor audiobattles, doen we er wel omstebeurten 1.
Ja dit is een goed idee dat iemand beide teksten tegelijk dropt, wil jij dit doen?

Ik zou dit best willen doen, maar weet niet hoe handig dat gaat worden voor de eerste battle, omdat ik dan zelf misschien best lastig bij een pc kan komen. Daarna zou ik dat wel op me willen nemen.

Misschien is het handiger om gewoon classic beats te nemen. Shook'd Ones pt II en dat soort gedoe. Goede beats waar bijna iedereen toch wel over kan flowen. Zit je er ook niet mee dat mensen gaan klagen omdat ze niet met bepaalde beats overweg kunnen.

toris
Haha alweer tegen Niels? Zullen we hem dan maar weer vocaal doen? Goedmakertje voor de vergeten battle van vorig jaar.

Audiobattle, Harderwiek?

Voor de audiobattles alsjeblieft rappen over dezelfde beat, maakt het beoordelen van de raps wat simpeler.

Bedorvenkebab schreef:
(quote)

Hou me op de hoogte.
Uh, oke.

Ik doe nog steeds niet mee.

Morgen:

Elohim Vs. Nedbed Deadline: 1 Juni 23:59

Dus kan ik Elohim mijn tekst sturen? :O zodat hij dit plaatst?

Nope, ik plaats ze beide vandaag.
Je kan hem dus naar mij sturen voor de deadline. Wanneer ik beide binnen heb plaats ik ze.

No show van beide kanten, dit wordt niks. Ik kap ermee.

Haha dit zag iedereen die er niet aan meedeed aankomen.

Lars wij gaan wel battle-en, oke? Ik ben al bezig met mijn lines namelijk. Ik stuur mijn tekst wel op tijd.

Glaciers of Ice schreef:
Haha dit zag iedereen die er niet aan meedeed aankomen.

Niet alleen iedereen die er niet aan meedeed.

DarkoMarco schreef:
Lars wij gaan wel battle-en, oke? Ik ben al bezig met mijn lines namelijk. Ik stuur mijn tekst wel op tijd.

Nee

Is het anders goed dat ik overneem en dat de battles naar mij gestuurd worden?

dat is goed! maar ik denk niet dat Lars meer wilt battle-en

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.