Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
FightForMore
geplaatst: 15 maart 2011, 22:18 uur
Ik doe niet mee, de tijd dat ik teksten schreef heb ik achter gelaten. En ik betwijfel of er mensen hier serieus gaan 'dissen', iemand anders zijn moeder beledigen is kinderachtig en niet grappig. Laat trouwens ook de straattaal achterwege, ik denk niet dat Mume het gaat appreciëren dat er hier kleine kinderen de reputatie van de site op het spel zetten.
En nu ben ik weer weg om verder te kunnen genieten van Nirvana.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 22:45 uur
FightForMore schreef:
Ik doe niet mee, de tijd dat ik teksten schreef heb ik achter gelaten. En ik betwijfel of er mensen hier serieus gaan 'dissen', iemand anders zijn moeder beledigen is kinderachtig en niet grappig. Laat trouwens ook de straattaal achterwege, ik denk niet dat Mume het gaat appreciëren dat er hier kleine kinderen de reputatie van de site op het spel zetten.
Leuk man, overal die geforceerde volwassenheid en veelzijdigheid etaleren waar het totaal niet van toepassing is

0
geplaatst: 15 maart 2011, 22:49 uur
Dat je er niet aan meedoet is je eigen keuze. Echter verwacht ik wel dat je gewoon de openingspost doorleest:
-Reacties die de nodigheid van het topic ter discussie stellen worden automatisch verwijderd
Afijn dat heb je dus niet gedaan. Dat je bij onze serieusheid twijfels hebt vind ik allemaal best maar het voegt helemaal niets toe om dat hier te melden. Maar ga nu niet zeggen wat we wel en niet mogen. Of wat wel of niet grappig is. Straattaal? De meest hip-hop die jij tof vind bevat straattaal. Of is het ook een belediging voor de site dat Bieber erop staat.
Er staan gewoon 11 mensen tot nu toe ingeschreven, die het gewoon leuk vinden om elkaar via teksten (of vocalen) uit te dagen. Ik heb geen zin om hier een heel punt van te maken, dus laten we het hier maar bij houden.
Nog vijf mensen gezocht!
En word @ Rk. Een mod mag het opruimen maar laat dit dan een voorbeeld zijn geweest
-Reacties die de nodigheid van het topic ter discussie stellen worden automatisch verwijderd
Afijn dat heb je dus niet gedaan. Dat je bij onze serieusheid twijfels hebt vind ik allemaal best maar het voegt helemaal niets toe om dat hier te melden. Maar ga nu niet zeggen wat we wel en niet mogen. Of wat wel of niet grappig is. Straattaal? De meest hip-hop die jij tof vind bevat straattaal. Of is het ook een belediging voor de site dat Bieber erop staat.
Er staan gewoon 11 mensen tot nu toe ingeschreven, die het gewoon leuk vinden om elkaar via teksten (of vocalen) uit te dagen. Ik heb geen zin om hier een heel punt van te maken, dus laten we het hier maar bij houden.

Nog vijf mensen gezocht!
En word @ Rk. Een mod mag het opruimen maar laat dit dan een voorbeeld zijn geweest
0
geplaatst: 15 maart 2011, 22:55 uur
Ik zal dit topic gaan volgen en een beetje dezelfde rol als Ataloona gaan vervullen, als ik denk dat dat een toevoeging is. Zelf kan ik dit echt niet, lyrics schrijven, en al helemaal geen disses voor battles. Vind het trouwens ontzettend knap als jullie dat wel kunnen, dus ben zeer benieuwd 

0
geplaatst: 15 maart 2011, 23:03 uur
Is het trouwens in het Nederlands of Engels? Nederlands lijkt me logisch, maar Engels is natuurlijk ook leuk 

0
geplaatst: 15 maart 2011, 23:08 uur
Delars schreef:
Nederlands, maar het hoeft niet te worden opgenomen, het zullen voornamelijke tekstuele battles zijn, die je gewoon hier kan posten, zodat mensen erop kunnen stemmen.
Een soort competitie dus
Nederlands, maar het hoeft niet te worden opgenomen, het zullen voornamelijke tekstuele battles zijn, die je gewoon hier kan posten, zodat mensen erop kunnen stemmen.
Een soort competitie dus
Engels kunnen we eventueel later doen. Op dit moment is het gewoon standaard Nederlands recht toe recht aan teksten en kijken of het goed verloopt en er genoeg animo voor is.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 07:19 uur
Hoe kan je nou al 16 klaar hebben liggen?
Je weet je tegenstander nog geen eens..
Dat moeten dan wel hele algemene lines zijn

0
CannabisFristi
geplaatst: 16 maart 2011, 07:31 uur
Het is in mijn opzicht een goede diss-tekst, weet alleen nog niet of het toepasselijk is op elke user inderdaad.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 11:07 uur
Robbie Keane schreef:
Leuk man, overal die geforceerde volwassenheid en veelzijdigheid etaleren waar het totaal niet van toepassing is
(quote)
Deze was long due

Lars vroeg me om me hier aan te melden maar het is niet zo mijn ding. Ik ga dit wel volgen, wordt lachen sowieso

0
geplaatst: 16 maart 2011, 11:49 uur
Pffft... Battleraps zijn niet echt mijn ding, maar ik zal het proberen! Is altijd leuk! Mag je trouwens ook een beetje Engels gebruiken? Zoals ik bijvoorbeeld doe in deze track van mij: YouTube - International Goonz - Tekneek, Atomthesoulseeker & Rissa Bijvoorbeeld lines als
"ik fix dudes, shit, je bent te gay voor een straight face
dus make way, ik laat je zien dat ik geen games play"
Een mix is dat dus eigenlijk.
Wat het ook is, ik doe mee. Ben benieuwd naar het gemiddelde niveau haha
Vocale battles zullen ook dope zijn, gewoon dat iedereen beats toegewezen krijgt enzo. Maar dat vergt wat meer organisatie denk ik.
Komen er ook prijzen ofzo? Dan bedoel ik niet iets groots ofzo, maar weet ik veel, even je naam ergens ofzo XD
"ik fix dudes, shit, je bent te gay voor een straight face
dus make way, ik laat je zien dat ik geen games play"
Een mix is dat dus eigenlijk.
Wat het ook is, ik doe mee. Ben benieuwd naar het gemiddelde niveau haha
Vocale battles zullen ook dope zijn, gewoon dat iedereen beats toegewezen krijgt enzo. Maar dat vergt wat meer organisatie denk ik.
Komen er ook prijzen ofzo? Dan bedoel ik niet iets groots ofzo, maar weet ik veel, even je naam ergens ofzo XD
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 maart 2011, 11:54 uur
thgryda schreef:
Lars vroeg me om me hier aan te melden maar het is niet zo mijn ding. Ik ga dit wel volgen, wordt lachen sowieso
²
0
geplaatst: 16 maart 2011, 12:09 uur
Delars schreef:
Joh, hoe kan je überhaupt met personals komen? Je kan hooguit proberen te spelen met iemands naam, voor de rest weet je over het algemeen niet hoe diegene eruit ziet of wat dan ook. Personals zijn lastig met internet battles.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 12:17 uur
Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris
Stapler
Robbie Keane
Elohim
Natuurlijk mag je wel wat engelse woorden erin gooien, zolang de basis maar NL is. Personals zijn lastig inderdaad, misschien dat sommige mensen al wel wat beter kennen zolang het maar binnen de perken blijft. Overigens: Nog steeds hopend op 16 deelnemers, maar misschien moeten we daarop wat vinden.
Edit: De prijs Elohim, is eeuwige heldenstatus op Mume.
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris
Stapler
Robbie Keane
Elohim
Natuurlijk mag je wel wat engelse woorden erin gooien, zolang de basis maar NL is. Personals zijn lastig inderdaad, misschien dat sommige mensen al wel wat beter kennen zolang het maar binnen de perken blijft. Overigens: Nog steeds hopend op 16 deelnemers, maar misschien moeten we daarop wat vinden.
Edit: De prijs Elohim, is eeuwige heldenstatus op Mume.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 12:27 uur
Met fantasie kom je een heel eind. Zo slaapt pqt met zijn sokken aan en is MAS bang voor wokkels.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 12:48 uur
schizodeclown schreef:
Misschien kan je iemand pakken op zijn muzieksmaak?
Misschien kan je iemand pakken op zijn muzieksmaak?
Avatar.... Reactie gedrag wees creatief

Na de dissronde kunnen we ook een doen voor de meer poëtisch ingestelde onder ons: Op andere fora werden er random foto's gedropt en dat mensen daarbij een tekst/verhaal maakten. Degene die dat het beste deed won via stemmen (je hoeft elkaar dus niet te dissen).
0
geplaatst: 16 maart 2011, 13:07 uur
Zoals iedereen hier al zegt, kun je dus wel degelijk persoonlijker komen dan dat je zou denken.
Je kan zijn stemgedrag aankaarten , zijn avatar, reacties etc.
16 algemene lines is denk ik iets te simpel..
Je kan zijn stemgedrag aankaarten , zijn avatar, reacties etc.
16 algemene lines is denk ik iets te simpel..
0
geplaatst: 16 maart 2011, 13:23 uur
Je kunt zelfs een beetje research doen, Hyves etc. 
16 lines is trouwens wel een mooi begin om per ronde op te bouwen hoor!

16 lines is trouwens wel een mooi begin om per ronde op te bouwen hoor!
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:34 uur
Rob pak ik sowieso op zijn seksuele geaardheid.
Mits hij me vanavond maar goed pakt.
Mits hij me vanavond maar goed pakt.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:13 uur
Bedorvenkebab schreef:
Na de dissronde kunnen we ook een doen voor de meer poëtisch ingestelde onder ons: Op andere fora werden er random foto's gedropt en dat mensen daarbij een tekst/verhaal maakten. Degene die dat het beste deed won via stemmen (je hoeft elkaar dus niet te dissen).
(quote)

Dat moet dan wel een heel andere competition zijn. En beter doen we dan gewoon een bepaald onderwerp, ipv een foto ofzo, een foto is wel heel specifiek en laat vaak (ligt aan de foto of course) maar weinig ruimte voor variatie denk ik.
In ieder geval, hoe gaan we zien wie de hardste diss heeft? Stemschema? Iets van:
Punchlines: *naam van winnaar*
Rijmschema's: *naam van winnaar*
Flow: *naam van winnaar*
Originaliteit: *naam van winnaar*
Ik stem op *naam van winnaar*
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:21 uur
Nog even een opmerking, willen jullie de offtopic berichten even wat dimmen. Als je een grapje wilt maken doe er dan wel wat inhoudelijks bij ofzo. Snap dat het heel verleidelijk is hoor.
Vijf stemmen tot de deadline, twee verschil. Wanneer ze gelijk zijn dus een K.O. zoals in de beginpost. Als er veel mensen blijken de stemmen kunnen we dat laten oplopen tot 8 stemmen ofzo. De finale zal alleen een deadline hebben.
Dat gaat je denk ik heel erg tegenvallen, iedereen kan een foto op een verschillende manier benaderen. Van een gedicht tot een tekst met de foto als metafoor, je kan heel veel aan je fantasie overlaten.
Alhoewel ik het ook liever zo zie gebeurt dat toch niet. Veel mensen zullen gewoon 1-0 zeggen, wat je ook in de andere topics zag. Natuurlijk moedig ik het wel aan dat we het zo doen, maar eerst gewoon dissen en simpel houden
PS Flow is wel lastig beoordelen tekstueel.
en word er dan gestemd wie wint, hoeveel stemmen ongeveer?
Vijf stemmen tot de deadline, twee verschil. Wanneer ze gelijk zijn dus een K.O. zoals in de beginpost. Als er veel mensen blijken de stemmen kunnen we dat laten oplopen tot 8 stemmen ofzo. De finale zal alleen een deadline hebben.
Dat moet dan wel een heel andere competition zijn. En beter doen we dan gewoon een bepaald onderwerp, ipv een foto ofzo, een foto is wel heel specifiek en laat vaak (ligt aan de foto of course) maar weinig ruimte voor variatie denk ik.
Dat gaat je denk ik heel erg tegenvallen, iedereen kan een foto op een verschillende manier benaderen. Van een gedicht tot een tekst met de foto als metafoor, je kan heel veel aan je fantasie overlaten.
In ieder geval, hoe gaan we zien wie de hardste diss heeft? Stemschema? Iets van:
Alhoewel ik het ook liever zo zie gebeurt dat toch niet. Veel mensen zullen gewoon 1-0 zeggen, wat je ook in de andere topics zag. Natuurlijk moedig ik het wel aan dat we het zo doen, maar eerst gewoon dissen en simpel houden
PS Flow is wel lastig beoordelen tekstueel.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:29 uur
Jah is waar, met die foto's. Maar nu wat ik eerder ook zei: gaan we die bij het diss-toernooi ingooien? Want dat vergt heel ander soort vaardigheden, want iemand die bijvoorbeeld heel erg goed kan dissen, kan onderuitgaan bij zo'n ronde, en andersom. 

0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:36 uur
Goed idee
Ik denk dat zoiets wel komt dan, maar we moeten eerst deze goed laten verlopen. We hebben eigenlijk nog 4 mensen nodig, maar als er vandaag niemand meer komt begin ik misschien al met loten.
Ik denk dat zoiets wel komt dan, maar we moeten eerst deze goed laten verlopen. We hebben eigenlijk nog 4 mensen nodig, maar als er vandaag niemand meer komt begin ik misschien al met loten.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:42 uur
Paar off topic berichtjes over het niet meedoen van een user verwijderd.
Dit topic heeft trouwens de goedkeuring van de moderators, dus bij voorbaat al beginnen te twijfelen of het wel een succes wordt is echt niet nodig.
Ik zie uit naar de battles en de creativiteit van sommigen.
Dit topic heeft trouwens de goedkeuring van de moderators, dus bij voorbaat al beginnen te twijfelen of het wel een succes wordt is echt niet nodig.
Ik zie uit naar de battles en de creativiteit van sommigen.

0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:46 uur
* denotes required fields.