menu

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
avatar van Stapler
Ja, iedereen flowt anders.. Ik vind dat altijd echt nep als mensen er mee aankomen van die tekst kanje niet goed flowen en blabla. Je kan erg creatief zijn met flowen qua pauses laten vallen en versnellen etc. En die kan je dus niet zien in de tekst.

avatar van Bedorvenkebab
Ik denk dat Elohim meer op doelt dat latere battles ook vocaal gehouden kunnen worden.... Verder is 40 lettergrepen in een zin niet te flowen, maar het is inderdaad niet echt iets waar je een teks top kunt beoordelen.

Hakunamatafaka
Kan ik nog meedoen?

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris
Stapler
Robbie Keane
Elohim
Hakunamatafaka

avatar van Delars
Haha, wat een epische naam , ja tuurlijk kan je mee doen, graag zelfs!

avatar van Elohim
Ja ik doelde inderdaad op vocale battles, maar ik vind wel dat je iemand op één of andere manier moet kunnen afstraffen als je, zoals kebab al zegt, 40 lettergrepen hebt in een zin ofzo. Iedereen flowt anders, maar op zo'n manier werkt gewoon niet.

avatar van pqt
pqt
Wat een planning vooraf zeg. Vorige keer begonnen we gewoon na twee dagen ofzo

avatar van Bedorvenkebab
Snap het, alleen vorige keer liep het ook uit de hand. Ik zoek nog 1 iemand, dan kunnen er nog 2 mensen instromen in de eerste ronde, of er gaan twee automatisch door (niet ideaal ik weet het maar anders krijgen we oneven aantallen)

avatar van Bedorvenkebab
Geen aanmeldingen meer dus, hier is de loting:

Elohim Vs. Hakunamatafaka Deadline: 19 maart 23:59
Delars Vs. Stapler 20 maart 23:59
Silky & Smooth Vs. pqt 21 maart 23:59
MAS Vs. Robbie Keane 22 maart 23:59
CannabisFristi Vs. Timmie 23 maart 23:59
Bedorvenkebab Vs. Toris 24 maart 23:59

Je MOET je tekst uiterlijk voor die tijden droppen, eerder mag ook. Stemmen kan tot de volgende battle begint. Bij Sudden Death moet je dus 4 lines droppen zoals in beginpost staat.

Rhythm & Poetry en Harderwiek zijn vrij geloot. Dit komt omdat we anders te weinig members hebben in de 2e ronde. Wanneer er nog mensen zich aanmelden kunnen die eventueel nog tegen hen battelen.


avatar van Harderwiek
Daar sta je dan zonder toestemming, haha Ben benieuwd mensen!

FightForMore
Zoeken jullie nog iemand voor in de jury ? Zoja, dan wil ik me best aanmelden. Aangezien mijn bericht ook heeft gediend als tip, waar er helaas niet zo positief op gereageerd is. Ik wil het hier namelijk nog wat beleefd houden, aangezien dit geen puberale website is voor ieder opkomend 'talent', als je natuurlijk begrijpt wat ik bedoel.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Wat zwatel je nou weer . Het is gewoon een spel, geen serieuze battle...

FightForMore
En wie bepaalt er dan wie er wint ?

avatar van Rhythm & Poetry
De kijkers thuis.

avatar van Robbie Keane
En geile moeders.
Ik en Rob maken een goede kans.

avatar van Snoeperd
Als je met zulke grappen in je lines komt denk ik niet dat je veel kans maakt


avatar van pqt
pqt
Ik vond 'm leuk

avatar van thgryda
Ik vind die robbie keane eigenlijk vaak grappig uit de hoek komen, die droge opmerkingen altijd daar houdt een Belg wel van. Zijn nickname is iets minder, ik vind keane maar een matige spits hehhehe maar die top 10 is ook

avatar van Stapler
Meen je? Fans van Oasis klap ik standaard met een Spaans gitaartje.

avatar van toris
Mijn diss is al af, maar je borst maar nat kebab .

avatar van thgryda
Stapler schreef:
Meen je? Fans van Oasis klap ik standaard met een Spaans gitaartje.


Ben ook geen oasis fan (niet dat het slecht is maar toch) maar die verscheidenheid aan platen vind ik mooi hip hop classics afgewisseld met andere classics. Nirvana en REM vind ik dan wel af

avatar van Delars
Stapler als tegenstander, ik verwacht veel van hem , hij is namelijk rapper.

avatar van Bedorvenkebab
FFM ik hou me wel weer in, maar: De volgende battles zullen je meer bevallen (die met onderwerpen).

Mensen mogen helemaal zelf weten hoe ze hun disses invullen (welke stijl of wat dan ook), zolang ze maar aan de regels houden.Ik ben benieuwd

avatar van Silky & Smooth
pqt als tegenstander, ik verwacht niet veel van hem , hij is namelijk vijftien.

no disrespect

avatar van Harderwiek
Voel de haat al groeien mensen

avatar van Timmie
Ik heb er zin in.

avatar van Robbie Keane
Ik voel me wel de underdog.
Ik heb namelijk nog nooit een diss geschreven.

avatar van Timmie
ik ook niet Tom.

avatar van Stapler
Delars schreef:
Stapler als tegenstander, ik verwacht veel van hem , hij is namelijk rapper.

Kreeg ik daar klappen onder de gordel of een klopje op me schouders ?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.