Tesj70
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 3 juli 2011
Laatste bezoek: 27 december 2011, 20:37 uur
Aantal stemmen: 11
Gemiddelde: 4,95
Standaardafwijking: 0,14
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. The Cure - Faith (1981)
- 2. Sonic Youth - Daydream Nation (1988)
- 3. Pixies - Doolittle (1989)
- 4. Virgin Prunes - ...If I Die, I Die (1982)
- 5. This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984)
- 7. Siouxsie and The Banshees - Juju (1981)
- 8. Xmal Deutschland - Fetisch (1983)
- 9. Front 242 - Back Catalogue: 1981-1985 (1987)
- 10. The Neon Judgement - The First Judgements (1987)
Recente stemmen
- 5,0Front 242 - Back Catalogue: 1981-1985 (1987) geplaatst: 27 december 2011, 20:35 uur
- 4,5Front 242 - Geography (1982) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0The Neon Judgement - The First Judgements (1987) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Xmal Deutschland - Fetisch (1983) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Siouxsie and The Banshees - Juju (1981) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Nick Cave & The Bad Seeds - From Her to Eternity (1984) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Virgin Prunes - ...If I Die, I Die (1982) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Pixies - Doolittle (1989) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur
- 5,0Sonic Youth - Daydream Nation (1988) geplaatst: 27 december 2011, 20:33 uur