MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Een Dragon Ball Z-gerelateerd grapje:
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Bij ons werd het nooit fysiek. Wij speelden de namak saga na, wanneer Goku bezig is met zijn Spirit Bomb. Daar hebben wij 5 schooljaren over gedaan..

Die laatste zin!

Hahaha

Dat gevecht met Frieza duurde inderdaad veel te lang

wat berichten die niet meer over de quote gingen verwijderd.

Prachtige review bij de nieuwe Kate Bush:

meneer schreef:
Als 18 jarige luisterde ik dus naar een 27 jarige zangeres die Hounds of Love maakte. Nog thuiswonend, alle tijd van de wereld, geen zorgen, geen internet, geen mobieltjes, geen Social Media. Nog vrijgezel, geen kinderen, nog aan het leren, nog geen verantwoordelijkheden.

Geen I-Pod, maar wel een Sony Walkman. Geen cd speler maar wel een Pick-Up met een naald die ik op een LP zette en het geluid verdomd mooi was. Tijd om naar een platenwinkel te gaan, met een koptelefoon daar te luisteren ondertussen kijkend naar de hoezen. Hounds of Love kopen en thuis gaan luisteren en de teksten + credits lezen. Vaak, veel, mooi, lang. Moeite doen om een LP om te draaien, zuinig doen om geen krassen te krijgen zodat de plaat bleef haken. Alle tijd om mijn ogen dicht te doen en weg te zweven op muziek.. En ze nam me mee.. Kate.. 1986 dus..

Als 44 jarige luister ik dus naar een 53 jarige die 50 words for Snow maakte. In mijn eigen huis, weinig tijd, zoveel meer zorgen, Multi-Taskend op Internet, smsjes komen en gaan, Facebook roept. Getrouwd, 3 zoons, weer aan een nieuwe studie naast mijn baan begonnen, verantwoordelijkheden.

I-Pod + deck. Ik download op I-Tunes na Spotify beluisterd te hebben. Met eigen koptelefoon. Hoesje ? Welk hoesje ? Teksten ? Credits ? Ik surf op Internet en luister tegelijkertijd naar 50 Words. Als ik een knopje indruk begin ik weer bij het begin van een nummer. Soms ongemerkt omdat ik het nummer niet goed hoorde.. Weinig tijd want er zijn kinderen in huis die aandacht nodig hebben, ik moet mails beantwoorden, ik moet bijblijvend studeren en ik merk weer een smsje..

Dus ik doe mijn jas aan, ga naar buiten, zet mijn I-Pod aan en laat mezelf verdwijnen voor de buitenwereld in de mist.. Alle tijd om mijn ogen dicht te doen en weg te zweven op de muziek.. En ze neemt me weer mee.. Kate.. 2011 dus..

Shit.. Ik word oud.. Kate ook.. En de wereld gaat verder...

Ik krijg jeuk van dit soort sentimentaliteit. Bovendien schrijft die man niet zo prettig.

Jij moet het ook altijd laten weten he, als je een quote niet leuk vindt. Waarom eigenlijk? Zou een leuke boel worden als we dat allemaal deden.

Ik zit mede op MusicMeter om over andermans beleving van zijn of haar favoriete muziek te lezen. Dit is een mooi voorbeeld van iemand die zich helemaal kan verliezen in muziek en ik vind dit dan ook mooi om te lezen.

Daarnaast kan ik helemaal begrijpen dat je je zo kan verliezen in de muziek van Kate Bush .

Achja, sommige mensen moeten altijd door drukken, zelfs al vind iedereen iets geweldig is er altijd wel 1 die er geen zak aan vind.

Vanmiddag lees ik t stukje even..

herman schreef:
Jij moet het ook altijd laten weten he, als je een quote niet leuk vindt. Waarom eigenlijk? Zou een leuke boel worden als we dat allemaal deden.

Bekijk het van de zonnige kant. Hij legitimeert zo weer het onderkotsen onzerzijds van zijn favoriete woonwagendecoratieobjecten in het mooie hoezen topic.

Mooie quote overigens. Meneer nam mij mee in zijn Kate Bush beleving door de jaren heen.

jasper1991 schreef:
Ik krijg jeuk van dit soort sentimentaliteit. Bovendien schrijft die man niet zo prettig.

Dat vind ik nou weer een pretentieuze uitspraak. Hij schrijft vanuit zijn terugkijkgevoel en wat zou daar anders bij passen. En als ik terugkijk, kan ik me genoeg mannen voor de geest halen die Kate destijds graag hadden willen huwen. Ik herinner me haar (van het concert in Carré) als een gracieus bewegende prinses - daartoe in staat gesteld door de eerste toepassing van de draadloze (zend)microfoon (die eruit ziet als een vastgeplakt wattenstaafje).

herman schreef:
Prachtige review bij de nieuwe Kate Bush:

(quote)
Zeker. Ooit hoop ik ook zulke mooie anekdotes te kunnen vertellen.

Edwynn schreef:
zijn favoriete woonwagendecoratieobjecten in het mooie hoezen topic.

herman schreef:
Prachtige review de nieuwe Kate Bush:

(quote)

Als je deze recensie leest met de stem van Mart Smeets heeft het wel wat.

herman schreef:
Jasper1991 wil het idd altijd heel graag laten weten wanneer ie iets niet leuk vindt.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Je hoeft inderdaad niet al teveel moeite te doen om zijn stem erbij te krijgen

Desondanks vind ik dit, ook zonder de stem van Mart Smeets, een erg mooie review

Mag ik dit een mooie recensie vinden? Ja, ik mag dat een mooie recensie vinden.

Heel mijn MusicMeter-geschiedenis wordt erbij gehaald als ik mijn eerlijke kijk geef. Het valt op als er iemand eens niet met tissues achter zijn monitor zit weg te dromen bij zo'n stukje, maar jullie zeggen het evengoed als jullie uittingen van mij - you're choise to insert - niet zo tof vinden.

jasper1991 schreef:
Heel mijn MusicMeter-geschiedenis wordt erbij gehaald.

Flauw inderdaad...

jasper1991 schreef:
je vind ze zelf hilarisch maar vinden anderen dat ook?

jasper1991 schreef:
ik snap hem volgens mij maar ik vind hem niet heeel grappig

jasper1991 schreef:
ik vind hem maar flauw eigenlijk

jasper1991 schreef:
ontzettend flauw

jasper1991 schreef:
ik vind het maar flauw eerlijk gezegd, maar je moet er inderdaad misschien van houden

jasper1991 schreef:
mwa, of die nou memorabel is

jasper1991 schreef:
Ik vind hem eigenlijk ook niet zo sterk, laat staan memorabel.

jasper1991 schreef:
Het is misschien waar maar de toegevoegde waarde ervan vind ik niet zo hoog. Zou iemand nou heel treffend een belangrijk punt verwoorden maar dit is gewoon: De Gallagher broertjes zingen traag.

jasper1991 schreef:
Ik vind hem toch maar flauw

jasper1991 schreef:
Ik vind hem eigenlijk maar flauw. Een inkopper inderdaad.

jasper1991 schreef:
Ik zag hem ook staan; mwa.

jasper1991 schreef:
Ik ben beter van Slowgaze gewend denk ik.

jasper1991 schreef:

Dat zoekt hij gewoon even snel op, op Bulbapedia.

jasper1991 schreef:
Hij studeert duidelijk geen Nederlands, maar verder snap ik de lol niet zo.

jasper1991 schreef:
Ik vind het maar flauwe beeldspraak. Ook niet mooi beschreven.

jasper1991 schreef:
Ik lig nou niet bepaald dubbel van die van lebowski.

Het valt wel op dat je (jasper) er moeite mee hebt als anderen lof krijgen.

panjoe (moderator)

Prachtige recensie trouwens van meneer.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Als je hem leest met de stem van Jules Deelder vind ik hem net ietsje sterker, maar het is een briljante recensie. Dank voor de quote!

Quotes van Lukas: !

Ik vind die quotes van Lukas eigenlijk helemaal niet grappig, laat staan memorabel.

panjoe (moderator)
Het was ook geen nieuwe memorabele quote maar een reactie op het bericht dat jasper1991 daarvoor plaatste.

Dat had MJ niet door. Domme MJ.

MJ wordt weer eens niet begrepen

Ik vind de quote van panjoe niet bepaald grappig. Sterker nog, hij quote niet eens iets.

panjoe (moderator)
Laat me met rust

Gast
geplaatst: vandaag om 02:19 uur

geplaatst: vandaag om 02:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.