De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2011, 23:54 uur
Een oudje. Je moet wel bekend zijn met het stemgeluid en -gebruik van Kristin Hersh om deze te snappen. Maar als je dat bent, dan moet je in dit geval bijna zeker glimlachen
.
Bij Throwing Muses - House Tornado:
.Bij Throwing Muses - House Tornado:
dix schreef:
Als je bij vrouwelijke zangpartijen visioenen van geiten krijgt dan is er iets mis
Als je bij vrouwelijke zangpartijen visioenen van geiten krijgt dan is er iets mis
0
geplaatst: 24 november 2011, 11:27 uur
Misterfool schreef:
Wat ik verwacht is dat albums op vinyl en CD meer een nice-product gaan worden voor de verzamelaar.
Wat ik verwacht is dat albums op vinyl en CD meer een nice-product gaan worden voor de verzamelaar.
Ik mag hopen van wel ja, ik ben niet van plan om spullen te gaan verzamelen die niet zo nice zijn...
Zou het een tiepvaut zijn?
0
Misterfool
geplaatst: 24 november 2011, 11:30 uur
Haha, die typfout is natuurlijk te mooi om aan te passen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 november 2011, 11:32 uur
Zolang ze maar voor een Nice Price verkocht worden...
0
geplaatst: 24 november 2011, 11:41 uur
De Côte d'Azur gaat ook mij na aan het hart, maar ik ben toch meer van de cannes-producten.
0
geplaatst: 24 november 2011, 21:05 uur
Lukas schreef:
De Côte d'Azur gaat ook mij na aan het hart, maar ik ben toch meer van de cannes-producten.
In andere omstandigheden zou ik ook gaan voor de cannes en kruikskes ipv me te laten kisten

0
geplaatst: 28 november 2011, 21:55 uur
Pitchfork post op Facebook zojuist een track van het aankomende Amy Winehouse album. De eerste reply luidt als volgt:
Ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?
hope she tours this album.
Ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?
0
geplaatst: 28 november 2011, 22:02 uur
Maak je maar geen zorgen; als er een hel is, dan gaan we er allemaal heen.
0
geplaatst: 30 november 2011, 22:35 uur
In zijn totale, extreme onbegrijpelijkheid best memorabel, dit bericht bij NMH's vliegtuig:
Oelieda schreef:

Nou ik moet eerlijk bekennen, deze gasten waren hun tijd ver vooruit.
Vooral "Holland 1945"is een juweeltje.
Jammer dat het nummer begin 1940 niet gedraaid werd, dan hadden die Duitsers nooit de grens over gesurft.
Ok, ze hadden toen nog geen surfplanken. weetut, weetut.
Ik vind het wel heel bijzonder dat de pubers van nu, het nog net zo geweldig vinden als de pubers van nu.

Met bijbehorende 0,5*.
Nou ik moet eerlijk bekennen, deze gasten waren hun tijd ver vooruit.
Vooral "Holland 1945"is een juweeltje.
Jammer dat het nummer begin 1940 niet gedraaid werd, dan hadden die Duitsers nooit de grens over gesurft.
Ok, ze hadden toen nog geen surfplanken. weetut, weetut.

Ik vind het wel heel bijzonder dat de pubers van nu, het nog net zo geweldig vinden als de pubers van nu.

0
geplaatst: 1 december 2011, 00:32 uur
Vervelende user met zijn troll-berichten en idiote smiley-gebruik. Ben blij dat ie uit zichzelf opgehoepeld is...
0
geplaatst: 1 december 2011, 08:43 uur
Ow is ie weg? Inderdaad een goede zaak voor de site! Het grote audio-topic was ook al helemaal naar de kl*ten met zijn betweterige "ik ben de kenner en jullie zijn allemaal idioten" houding.
0
geplaatst: 1 december 2011, 09:23 uur
Toch wel fijn dat hij weg is want ik kon hem echt niet meer uitstaan. Hij voelde zichzelf heel wat met z'n ouwe lullensmaak. Alle albums die na 1990 waren uitgekomen waren per defenitie slecht en pubermatriaal. Prima zo.
0
geplaatst: 1 december 2011, 09:50 uur
Nou dat niet zo zeer,
Hij beoordeelde de muziek niet op de kwaliteit van de muziek(dus qua instrumentbeheersing of gevoeligheid, dan wel niet tekstueel) maar puur op de kwaliteit van de productie.
Enorm irritant, bij ieder topic waar hij wat reageerde ontstond er een discussie over waarom hij nou een 0,5 geeft voor een album als OK PC; Omdat de geluidskwaliteit enorm slecht zou zijn.
Hele discussies verder plaatst de man in kwestie iedere keer hetzelfde slotargument.
"Muziek is Emotie", zonder enige onderbouwing of echte aanleiding, behalve dat de grond onder zijn voeten te heet word.
Nee, Oelieda zal ik ook niet echt missen.
Hij beoordeelde de muziek niet op de kwaliteit van de muziek(dus qua instrumentbeheersing of gevoeligheid, dan wel niet tekstueel) maar puur op de kwaliteit van de productie.
Enorm irritant, bij ieder topic waar hij wat reageerde ontstond er een discussie over waarom hij nou een 0,5 geeft voor een album als OK PC; Omdat de geluidskwaliteit enorm slecht zou zijn.
Hele discussies verder plaatst de man in kwestie iedere keer hetzelfde slotargument.
"Muziek is Emotie", zonder enige onderbouwing of echte aanleiding, behalve dat de grond onder zijn voeten te heet word.
Nee, Oelieda zal ik ook niet echt missen.
0
geplaatst: 1 december 2011, 16:32 uur
corn1holio1 schreef:
met zijn betweterige "ik ben de kenner en jullie zijn allemaal idioten" houding.
Toch is het wel waar deze site op neerkomt. Alleen verwoord men het doorgaans anders. met zijn betweterige "ik ben de kenner en jullie zijn allemaal idioten" houding.

0
geplaatst: 1 december 2011, 18:48 uur
hoi123 schreef:
In zijn totale, extreme onbegrijpelijkheid best memorabel, dit bericht bij NMH's vliegtuig:
(quote)
Met bijbehorende 0,5*. 
0
geplaatst: 1 december 2011, 23:37 uur
chevy93 schreef:
Inderdaad; verwoordt(quote)
Toch is het wel waar deze site op neerkomt. Alleen verwoord men het doorgaans anders.
0
geplaatst: 1 december 2011, 23:43 uur
Als het op een snedige of creatieve manier kan, probeer ik zoveel mogelijk taalfouten te verbeteren - daar zijn fouten voor.
0
geplaatst: 2 december 2011, 07:23 uur
jasper1991 schreef:
je vind ze zelf hilarisch maar vinden anderen dat ook?
je vind ze zelf hilarisch maar vinden anderen dat ook?
Kun je hier ook iets creatiefs mee?
* denotes required fields.