De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2010, 11:10 uur
Dit album bedoelde ik dus herman: Autopsy - The Tomb Within (2010). Werd twee keer toegevoegd, maar een keer met zo'n hoes zonder afbeelding (rood kruisje), je kent het. Blijkbaar al snel aangepast door een andere moderator. 

0
geplaatst: 3 augustus 2010, 11:27 uur
0
geplaatst: 3 augustus 2010, 11:50 uur
Ik zal de dubbele verwijderen, maar op de hoes staat toch ook gewoon EP?
0
geplaatst: 3 augustus 2010, 14:24 uur
Als ik mijn stem wil verlagen of verhogen, verdwijnt het gemiddelde plotseling, maar wordt mijn stem niet verlaagd/verhoogd. Dit is al een uurtje zo. Ligt het aan mijn computer of zijn er meer mensen hier met dit probleem?
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 01:39 uur
Het zal vast wel eens genoemd zijn maar als je via 'acties: toevoegen aan Mijn Albums' een album toevoegt aan je albumlijst blijft er bij dat album toch altijd staan dat je het nog kan toevoegen aan je albums. Voor mij is dat een reden waarom ik geen albumlijst openbaar maak. Veel te lastig om te zien of ik het album al in mijn lijst heb staan. Moet ik weer in die lijst gaan kijken. Ik vind gewoon dat zodra ik heb geklikt op 'toevoegen aan Mijn Albums' er iets moet staan als 'in je albumlijst'. Nu kan ik wel blijven klikken, terwijl het vast al in de lijst staat.
Nu zal het vast wel weer wel werken in FireFox ofzo, maar ja daar heb ik geen boodschap aan want ik gebruik IE 8.
Weet iemand hoe dit zit?
Nu zal het vast wel weer wel werken in FireFox ofzo, maar ja daar heb ik geen boodschap aan want ik gebruik IE 8.
Weet iemand hoe dit zit?
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 01:45 uur
Je kunt verschillende albumlijsten hebben waarin hetzelfde album staat. Je moet het dus meerdere keren kunnen toevoegen.
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 02:17 uur
Ah, op die fiets. Dan wil ik een optie om dat uit te schakelen. 

0
geplaatst: 4 augustus 2010, 07:53 uur
ja, ik had de opmerking van reptile71 eerder ook al eens gemaakt. En als je een bepaald album in meerdere lijsten wil toevoegen, dan zou er toch nog kunnen staan: "album toegevoegd aan ....en ....".
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 10:20 uur
Je kunt albums alleen serieel, niet parallel, toevoegen aan mappen. Logisch toch dat die opmerking er dan staat en niet "toegevoegd aan ... en ..."? Snap het probleem eigenlijk niet, maar ik heb geloof ik wel 20 mappen (om over onderliggende mappen maar niet te spreken).
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 22:47 uur
Oeps. Per ongeluk dubbel toegevoegd. Een exemplaar verwijderd.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 10:24 uur
Ok, nu heb ik het probleem weer. Ik kan niet op albums stemmen, dan verdwijnt het gemiddelde, maar mijn stem wordt niet meegerekend. Is er niemand anders met dit probleem?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 augustus 2010, 10:50 uur
Ik heb er geen last van, geprobeerd met album Vanden Plas - The Seraphic Clockwork. Ik werk met Firefox 3.6.8.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 11:07 uur
Via Firefox heb ik er ook geen last van, dus ik wissel wel van Explorer naar Firefox.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 14:12 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijlpalen op musicmeter
0
pretfrit
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:19 uur
Als ik meer info wil hebben over user musicplanet dan krijg ik een blanko pagina..
http://www.musicmeter.nl/user/37513
Erik Friedlander - Volac: Book of Angels, Vol. 8 (2007)
Wie is deze mysterieuse mume gebruiker en waarom zet hij een 0,5 neer bij een album wat tot voor kort bijzonder hoog in diverse toplijsten stond
http://www.musicmeter.nl/user/37513
Erik Friedlander - Volac: Book of Angels, Vol. 8 (2007)
Wie is deze mysterieuse mume gebruiker en waarom zet hij een 0,5 neer bij een album wat tot voor kort bijzonder hoog in diverse toplijsten stond

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:25 uur
Betekent dat ie geband is, maar dat zijn stemmen (nog) niet zijn verwijderd waardoor het mij lijkt dat het een tijdelijk ban is en hij binnenkort weer in kan loggen.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 18:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Betekent dat ie geband is, maar dat zijn stemmen (nog) niet zijn verwijderd waardoor het mij lijkt dat het een tijdelijk ban is en hij binnenkort weer in kan loggen.
Het was nog niet helemaal duidelijk hoe het daarmee zat, maar die account blijkt ook een dubbele account van een andere user. Stemmen zijn inmiddels verwijderd.
Album van Friedlander zal morgen flink stijgen in de diverse toplijsten: gemiddelde gaat van 4,08 naar 4,23.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 21:23 uur
1.
Deze stond hier al op de site.
Het gaat dus om
-> Peter Brötzmann Chicago Tentet Plus Two - Short Visit to Nowhere (2002)
2.
Via de correcties vernam ik van user freakey dat:
Jerry Cantrell - Degradation Trip, Vol. 1 & 2 (2002)
een Amerikaanse dubbel-cd release is van de Europese enkel-cd versie
Jerry Cantrell - Degradation Trip (2002)
waar enkel een boel bonustracks aan toegevoegd zijn, die trouwens ook al als dusdanig aangeduid zijn op deze laatste.
Deze stond hier al op de site.
Het gaat dus om
-> Peter Brötzmann Chicago Tentet Plus Two - Short Visit to Nowhere (2002)
2.
Via de correcties vernam ik van user freakey dat:
Jerry Cantrell - Degradation Trip, Vol. 1 & 2 (2002)
een Amerikaanse dubbel-cd release is van de Europese enkel-cd versie
Jerry Cantrell - Degradation Trip (2002)
waar enkel een boel bonustracks aan toegevoegd zijn, die trouwens ook al als dusdanig aangeduid zijn op deze laatste.
0
Hawkhead
geplaatst: 5 augustus 2010, 22:18 uur
The Rolling Stones - The Rolling Stones (1968) is een heruitgave van The Rolling Stones - The Rolling Stones (1964)
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 16:58 uur
Dit album wordt niet aangegeven op de artiestenpagina van deze man.
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 19:07 uur
@Freddze en Hawkhead: ik heb de 3 dubbele albums verwijderd, bedankt voor het melden.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 16:49 uur
Cockney Rejects Greatest Hits Vol 1, 2 & 3 staan onterecht tussen de verzamel cd's, 1 en 2 zijn gewoon de eerste 2 studio lp's, 3 is live, dat wel....maar ook geen greatest hits dus....
Dit is gewoon een grappig bedoelde titel van de artiest.
Dit is gewoon een grappig bedoelde titel van de artiest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.