De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2011, 18:11 uur
FlyLo schreef:
Ik kan momenteel geen albums toevoegen wegens een "onbekende fout".
10 minuten geleden ofzo ging het wel nog goed?
Ik kan momenteel geen albums toevoegen wegens een "onbekende fout".
(quote)
10 minuten geleden ofzo ging het wel nog goed?
Heb het ook al meegemaakt: kijk even of de afbeelding die je als hoes wil toevoegen een .jpg-bestand is. En maak ook niet dat het een ander bestand is dat opgeslaan is als .jpg.
0
geplaatst: 4 maart 2011, 23:04 uur
Als die melding in de laatste stap verschijnt vermoed ik toch dat er iets afwijkend is met de afbeelding, dat de site er geen raad mee weet.
0
geplaatst: 6 maart 2011, 12:59 uur
Foutjes met Google Chrome 9.0.597.107:
1. Selecteren van tekst in quotes:

hij selecteert de hele regel, ook buiten het quote venstertje.
2. Verspringen van de cursor in het berichtvenster (hetgeen waarin je typt als je een nieuw bericht wilt posten:
Als ik klik met de muis aan het einde van een regel, met de bedoeling om de cursor naar het einde van de zin op die regel te verplaatsen, dan verspringt de cursor automatisch naar het begin van de regel.
Een voorbeeld hiervan: als ik klik in de witte ruimte na "zin. " hiernet boven, dan springt mijn cursor niet naar de plek vlak na het punt, maar wel naar het begin van de die regel.
1. Selecteren van tekst in quotes:

hij selecteert de hele regel, ook buiten het quote venstertje.
2. Verspringen van de cursor in het berichtvenster (hetgeen waarin je typt als je een nieuw bericht wilt posten:
Als ik klik met de muis aan het einde van een regel, met de bedoeling om de cursor naar het einde van de zin op die regel te verplaatsen, dan verspringt de cursor automatisch naar het begin van de regel.
Een voorbeeld hiervan: als ik klik in de witte ruimte na "zin. " hiernet boven, dan springt mijn cursor niet naar de plek vlak na het punt, maar wel naar het begin van de die regel.
0
geplaatst: 6 maart 2011, 14:41 uur
Daar heb ik ook al een tijd last van ja. Een regelrechte ramp is het niet, maar het wordt na een tijd wel irritant.
0
geplaatst: 6 maart 2011, 14:48 uur
Ik heb daar ook last van maar ik begreep dat Jordy daar niks aan kon doen.
0
geplaatst: 6 maart 2011, 17:45 uur
Nee sorry, dit lijkt me een bug in Chrome, ik kan daar geen invloed op uitoefenen
0
geplaatst: 8 maart 2011, 00:52 uur
0
geplaatst: 8 maart 2011, 07:57 uur
ik heb het probleem van bennerd en gajarigon niet, maar ik heb ook geen chrome.
dat van arrie heb ik wel is, dat onbekendere albums bovenaan staan
maar als ik spirit typ komen er gewoon bekende albums,
dat van arrie heb ik wel is, dat onbekendere albums bovenaan staan
maar als ik spirit typ komen er gewoon bekende albums,
0
geplaatst: 8 maart 2011, 08:02 uur
Arrie schreef:
Als ik in de zoekbalk 'spirit' intyp komt dit album boven dit album, terwijl die eerste veel stemmen en veel minder berichten heeft. Lijkt me niet de bedoeling.
Als ik in de zoekbalk 'spirit' intyp komt dit album boven dit album, terwijl die eerste veel stemmen en veel minder berichten heeft. Lijkt me niet de bedoeling.
Omdat titels die exact overeen komen altijd hoger eindigen. Anders zou bv. de soundtrack voor de film Pi totaal onvindbaar zijn.
Als je nog een spatie achter spirit zet, kom je wel op jouw album uit.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 8 maart 2011, 17:00 uur
Wat een rommelig toegevoegde plaat overigens, met de volgende gastartiesten:
Composed by Georges Bizet
en
words by Henri Meilhac & Ludovic Halévy
en
vocals by Michiko Hayashi
en
en
0
geplaatst: 8 maart 2011, 17:27 uur
Dat kun je wel zeggen
Dank, en aangepast. Ik heb de japanse titel van de film als hoofdtitel laten staan en de engelse als alternatieve titel, zoals bij aan MovieMeter. Die rare pagina's moeten nog even verwijderd worden door een mod.
Dank, en aangepast. Ik heb de japanse titel van de film als hoofdtitel laten staan en de engelse als alternatieve titel, zoals bij aan MovieMeter. Die rare pagina's moeten nog even verwijderd worden door een mod.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 17:28 uur
FlyLo schreef:
Omdat titels die exact overeen komen altijd hoger eindigen. Anders zou bv. de soundtrack voor de film Pi totaal onvindbaar zijn.
(quote)
Je hebt gelijk, bedankt.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 17:50 uur
Ozric Spacefolk schreef:
@Arrie: kun jij misschien deze lege pagina's weggooien?Composed by Georges Bizet
0
geplaatst: 8 maart 2011, 17:54 uur
Lijkt me te overzien, want niemand zal ooit nog op die pagina's terechtkomen. 

0
geplaatst: 8 maart 2011, 21:03 uur
Een klein bugje; Als je ß intypt in de zoekbalk, krijg je de zoekresultaat van een vraagteken. (Ja, ik had niets te doen.
)
En tijdens het typen van dit bericht, merk ik dat als je ß intypt, je ook automatisch spoiler indrukt.
)En tijdens het typen van dit bericht, merk ik dat als je ß intypt, je ook automatisch spoiler indrukt.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 21:15 uur
Als ik in het zoekschermpje: 'Black Rider' intik (op zoek naar het album van Tom Waits) krijg ik een totaal zwarte hoes, terwijl als ik op de pagina van het album zelf kijk deze hoes krijg. Hebben anderen dit ook?
0
geplaatst: 8 maart 2011, 21:21 uur
hoi123 schreef:
Een klein bugje; Als je ß intypt in de zoekbalk, krijg je de zoekresultaat van een vraagteken.
Een klein bugje; Als je ß intypt in de zoekbalk, krijg je de zoekresultaat van een vraagteken.
gaat op de lijst!
0
geplaatst: 8 maart 2011, 21:23 uur
Masimo schreef:
Als ik in het zoekschermpje: 'Black Rider' intik (op zoek naar het album van Tom Waits) krijg ik een totaal zwarte hoes, terwijl als ik op de pagina van het album zelf kijk deze hoes krijg. Hebben anderen dit ook?
een crewlid kan in deze gevallen even dezelfde poster opnieuw plaatsen, dan wordt er een nieuwe miniatuur gemaakt
0
geplaatst: 8 maart 2011, 21:33 uur
Even iets rechtzetten... ik heb Christian Death All the Love All the Hate aangeboden als toevoeging (beide delen) die staan er echter al op zag ik net terwijl ik had gecheckt....
Nu blijkt dat er een onderscheid wordt gemaakt tussen de Rozz Williams bezetting (Christian Death) en de Valor bezetting (hier aangeduid al Christian Death (I)).... Da's behoorlijke waanzin.... is gewoon dezelfde band.
Je zou bij bands die geheel van bezetting gewisseld zijn zoals bijvoorbeeld Dr Feelgood of Napalm Death dan ook met (I) aan moeten duiden, dit lijkt me niet erg wenselijk en/of overzichtelijk......
Nu blijkt dat er een onderscheid wordt gemaakt tussen de Rozz Williams bezetting (Christian Death) en de Valor bezetting (hier aangeduid al Christian Death (I)).... Da's behoorlijke waanzin.... is gewoon dezelfde band.
Je zou bij bands die geheel van bezetting gewisseld zijn zoals bijvoorbeeld Dr Feelgood of Napalm Death dan ook met (I) aan moeten duiden, dit lijkt me niet erg wenselijk en/of overzichtelijk......
0
geplaatst: 9 maart 2011, 07:39 uur
Ik zou het zo laten. Tussen Christian Death en Christian Death (I) op MuMe bestaat geen overlap wat betreft bandleden. Bovendien hebben de bands naast elkaar bestaan. Zie ook Christian Death - Wikipedia - nl.wikipedia.org
0
geplaatst: 9 maart 2011, 09:48 uur
Svendra en wikipedia hebben gelijk...
Zijn twee totaal verschillende bands die zelfs naast elkaar bestonden op een bepaald moment.
Rozz Williams verder ging met ZIJN persoonlijke Christian Death en op een bepaald moment richtte Valor Kand ineens ZIJN persoonlijke Christian Death op. Ze gunden elkaar het licht in de ogen niet. Er kwamen zelfs allerlei lawsuits over wie nu de échte naam Christian Death zou mogen gebruiken. Uiteindelijk deden ze het allebei.
Is een beetje het verhaal van 'The Sisters of Mercy' en 'The Sisterhood'. Eldritch richtte een andere band op die hij ook 'The Sisters of Mercy' wilde noemen, maar hij werd teruggeloten door Marx en de anderen.
Dus om het nog eens héél duidelijk te stellen.... Er zitten hélemáal géén leden van de RW' Christian Death in de VK' Christian Death en omgekeerd. Uitgezonderd natuurlijk Valor Kand, die was lid van CD (I) en heeft daarna gewoon CD(II) opgericht met totáál andere leden.
RW' CD bestond van 1979 tot Williams' dood in 1996.
VK' CD bestond van 1986 tot heden.
Napalm Death, Fleetwood Mac, Dr. Feelgood en ander aangehaalde voorbeelden kenden op bepaalde momenten in de tijd totaal andere bezettingen waar geen leden van de oorspronkelijke bezetting meer inzaten, maar da's dus een totaal ander verhaal dan dat van Christian Death.
Zijn twee totaal verschillende bands die zelfs naast elkaar bestonden op een bepaald moment.
Rozz Williams verder ging met ZIJN persoonlijke Christian Death en op een bepaald moment richtte Valor Kand ineens ZIJN persoonlijke Christian Death op. Ze gunden elkaar het licht in de ogen niet. Er kwamen zelfs allerlei lawsuits over wie nu de échte naam Christian Death zou mogen gebruiken. Uiteindelijk deden ze het allebei.
Is een beetje het verhaal van 'The Sisters of Mercy' en 'The Sisterhood'. Eldritch richtte een andere band op die hij ook 'The Sisters of Mercy' wilde noemen, maar hij werd teruggeloten door Marx en de anderen.
Dus om het nog eens héél duidelijk te stellen.... Er zitten hélemáal géén leden van de RW' Christian Death in de VK' Christian Death en omgekeerd. Uitgezonderd natuurlijk Valor Kand, die was lid van CD (I) en heeft daarna gewoon CD(II) opgericht met totáál andere leden.
RW' CD bestond van 1979 tot Williams' dood in 1996.
VK' CD bestond van 1986 tot heden.
Napalm Death, Fleetwood Mac, Dr. Feelgood en ander aangehaalde voorbeelden kenden op bepaalde momenten in de tijd totaal andere bezettingen waar geen leden van de oorspronkelijke bezetting meer inzaten, maar da's dus een totaal ander verhaal dan dat van Christian Death.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 16:11 uur
Bij †‡† - GHETTO ASS WITCH (2011):
Waarom staat alles in hoofdletters? Tracklist van een schreeuwerige bandsite of zo? Of heb je de discogs-playlist zelf in kapitalen veranderd?
Waarom staat alles in hoofdletters? Tracklist van een schreeuwerige bandsite of zo? Of heb je de discogs-playlist zelf in kapitalen veranderd?

0
titan (crew)
geplaatst: 9 maart 2011, 16:13 uur
Paalhaas schreef:
Waarom staat alles in hoofdletters?
Waarom staat alles in hoofdletters?
Omdat dat in dit geval zo hoort.
0
titan (crew)
geplaatst: 9 maart 2011, 16:20 uur
Dat maakt de band of de platenmaatschappij zelf uit. In eerste instantie heb ik deze toevoeging afgekeurd vanwege de hoofdletters, maar de toevoeger heeft overduidelijk kunnen bewijzen dat deze schrijfwijze de juiste is en (nagenoeg) overal gehanteerd wordt.
Het is een beetje een vergelijkbare reden waarom we het hier op de site hebben over dEUS in plaats van Deus.
Het is een beetje een vergelijkbare reden waarom we het hier op de site hebben over dEUS in plaats van Deus.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 16:24 uur
Niet op discogs en rateyourmusic toch, waarvan ik toch dacht dat het de twee belangrijkste online naslagwerken waren. Overigens staat hij op die beide sites ook als (download only) EP vermeld i.p.v. regulier album.
Over dEUS (en cLOUDDEAD ook bijvoorbeeld): vergelijkbaar inderdaad, maar toch anders, omdat het hier artiestennamen betreffen die consequent door deze artiesten als zodanig gebruikt worden. Hier hebben we te maken met een albumtitel die in hoofdletters op de hoes staat. Maar als dat de regel wordt, dan zijn er bijzonder veel albums die ook zo zouden moeten worden toegevoegd. Ik ga er dus vanuit dat er nog andere bewijzen zijn, zoals je al aangeeft. Niet om te zeuren hoor, maar mag ik weten welke bewijzen het hier betreft? Op mij komt dit soort tracklists namelijk gewoon over als interesssantdoenerij die we op een site als deze gerust in de wind kunnen slaan (zoals dus ook gebeurt op bovengenoemde sites).
Over dEUS (en cLOUDDEAD ook bijvoorbeeld): vergelijkbaar inderdaad, maar toch anders, omdat het hier artiestennamen betreffen die consequent door deze artiesten als zodanig gebruikt worden. Hier hebben we te maken met een albumtitel die in hoofdletters op de hoes staat. Maar als dat de regel wordt, dan zijn er bijzonder veel albums die ook zo zouden moeten worden toegevoegd. Ik ga er dus vanuit dat er nog andere bewijzen zijn, zoals je al aangeeft. Niet om te zeuren hoor, maar mag ik weten welke bewijzen het hier betreft? Op mij komt dit soort tracklists namelijk gewoon over als interesssantdoenerij die we op een site als deze gerust in de wind kunnen slaan (zoals dus ook gebeurt op bovengenoemde sites).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.