MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik was bezig een CD toe te voegen en gebruikte daarvoor de handmatige import. De CD heeft 13 nummers, maar omdat in de titel van het vierde nummer een &-teken voorkwam werd vanaf dat punt niks toegevoegd.

dazzler schreef:
Joe Jackson - Gold (2008)

is een budget re-release van

Joe Jackson - This Is It (1997)

met exact dezelfde tracklijst.

Misschien samenvoegen met Gold als alternatieve titel.

Hetzelfde geldt voor Joan Armatrading, maar dat heb ik al tweemaal
via een correctie kunnen en dus ook willen duidelijk maken.

Nu is het wachten op hjelp.

zijn de problemen met de handmatige import nu opgelost?

bij hypnotize van system of a down heb ik een probleem ( ik weet niet of dit bij meer albums is )

ik had een paar favorite nummers aangekruist en nu wil ik nieuwe aankruizen, nou geen problemen ik klik op de oude zodat het gele wit word en klik op de nieuwe nummers, maar dan kijk ik even naar de statestiken en dan weer terug of even naar een ander album en dan staan de oude nummers weer aangekruist, en dat wel 10 keer achter elkaar

opgelost?

ja, bedankt!
hoe doet u dat toch telkens weer !

de boel kapot maken?

Nee, telkens alles helen
Elk probleempje word vaak binnen een paar minuten gefixt
Snelle reactie ook enzo, begint bijna te lijken op een full time job! Verdient u hier trouwens geld mee?

CHIEP (crew)
Een overschrijving als blijk van dank mag altijd .

Hmm vooruit een kleine 1000 euro

Jordy schreef:
zijn de problemen met de handmatige import nu opgelost?
Ja, bedankt

Ozric Spacefolk
1 maart complimentendag: Musicmeter is een geweldige site en alle users zijn stuk voor stuk, sympahtieke en hemelse mensen met goede smaak (in muziek)!!!

Dank je, ik zou graag hetzelfde over jou zeggen maar je volledige top 10 is me onbekend

Ozric Spacefolk
Die top-10 zegt eigenlijk ook niet veel over mn smaak, maar over mn nostalgische neigingen...

fabblwaps schreef:
Ik was bezig een CD toe te voegen en gebruikte daarvoor de handmatige import. De CD heeft 13 nummers, maar omdat in de titel van het vierde nummer een &-teken voorkwam werd vanaf dat punt niks toegevoegd.

Gewoon het & teken vervangen door iets anders, of gewoon verwijderen. Daarna kun je het er zelf weer zetten.

Had ik toen ook gedaan, maar nu is het sowieso gewoon gefikst.

Als een afgekeurde toevoeging opnieuw wordt ingediend, verdwijnt de alternatieve titel.
Gebeurt zowel bij Firefox 3.6 als IE 8.

Ik zie weinig verschil tussen ...

a-ha - The Singles 1984|2004 (2004)

en

a-ha - The Definitive Singles Collection 1984|2004 (2005)

Het gaat wellicht om verschillende releases van hetzelfde album.

Daar heb je helemaal gelijk in.
De albums zijn samengevoegd en de stemmers op de 2005 release, die is komen te vervallen, hebben een berichtje gekregen.

Als ik tegenwoordig een euroteken post, dan verandert-ie 'm automatisch in een Trademark-tekentje: ™5.

Svendra schreef:
Als een afgekeurde toevoeging opnieuw wordt ingediend, verdwijnt de alternatieve titel.
Gebeurt zowel bij Firefox 3.6 als IE 8.

gaat op de lijst!

Paalhaas schreef:
Als ik tegenwoordig een euroteken post, dan verandert-ie 'm automatisch in een Trademark-tekentje: ™5.

heb ik gelijk even gefixed

Rizz
Ik had laatst 2x dat wanneer ik Black Sabbath intikte bij 'zoeken' als resultaat Ali B kreeg...

Hot Chocolate - Strictly Dance (1993)

Dit is geen album van de bekende discogroep Hot Chocolate.
Die waren in 1987 al uit elkaar.

Van een gelijknamige euro house band volgends discogs.
Hot Chocolate (2) - Cry Little Girl (Vinyl) at Discogs

Tenzij iemand van de crew mij een link ter bevestiging kan tonen.

De 8 reguliere albums van het "echte" Hot Chocolate zijn trouwens pas in een box verschenen.

Dat album heb ik destijds van de site van rateyourmusic overgenomen.

http://rateyourmusic.com/re...

Als ik het verhaaltje daar zo lees van iemand die het album kent, hoort dit album dus niet bij Hot Chocolate zelf thuis. Alleen de megamix bevat snippets van de originele Hot Chocolate.

Verwarrend is het wel

Ik kan momenteel geen albums toevoegen wegens een "onbekende fout".
Musicmeter.nl schreef:
Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak

10 minuten geleden ofzo ging het wel nog goed?

En als ik manueel een track importeer waarbij (Instrumental) staat, wordt dat automatisch omgezet naar [instrumental], met kleine i dus. Kleine bug of hoort dat zo (de kleine letter)?

CHIEP (crew)
Nee, dat moet met een hoofdletter, maar het script op deze site zet enkel "remix" en "live" automatisch met een hoofdletter (dus "mix" bijvoorbeeld ook niet).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.