De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2011, 23:58 uur
Ik was bezig een CD toe te voegen en gebruikte daarvoor de handmatige import. De CD heeft 13 nummers, maar omdat in de titel van het vierde nummer een &-teken voorkwam werd vanaf dat punt niks toegevoegd.
0
geplaatst: 28 februari 2011, 08:13 uur
dazzler schreef:
Joe Jackson - Gold (2008)
is een budget re-release van
Joe Jackson - This Is It (1997)
met exact dezelfde tracklijst.
Misschien samenvoegen met Gold als alternatieve titel.
Joe Jackson - Gold (2008)
is een budget re-release van
Joe Jackson - This Is It (1997)
met exact dezelfde tracklijst.
Misschien samenvoegen met Gold als alternatieve titel.
Hetzelfde geldt voor Joan Armatrading, maar dat heb ik al tweemaal
via een correctie kunnen en dus ook willen duidelijk maken.
0
geplaatst: 28 februari 2011, 21:42 uur
bij hypnotize van system of a down heb ik een probleem ( ik weet niet of dit bij meer albums is )
ik had een paar favorite nummers aangekruist en nu wil ik nieuwe aankruizen, nou geen problemen ik klik op de oude zodat het gele wit word en klik op de nieuwe nummers, maar dan kijk ik even naar de statestiken en dan weer terug of even naar een ander album en dan staan de oude nummers weer aangekruist, en dat wel 10 keer achter elkaar
ik had een paar favorite nummers aangekruist en nu wil ik nieuwe aankruizen, nou geen problemen ik klik op de oude zodat het gele wit word en klik op de nieuwe nummers, maar dan kijk ik even naar de statestiken en dan weer terug of even naar een ander album en dan staan de oude nummers weer aangekruist, en dat wel 10 keer achter elkaar
0
geplaatst: 28 februari 2011, 22:17 uur
Nee, telkens alles helen 
Elk probleempje word vaak binnen een paar minuten gefixt
Snelle reactie ook enzo, begint bijna te lijken op een full time job! Verdient u hier trouwens geld mee?

Elk probleempje word vaak binnen een paar minuten gefixt
Snelle reactie ook enzo, begint bijna te lijken op een full time job! Verdient u hier trouwens geld mee?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 februari 2011, 22:36 uur
Een overschrijving als blijk van dank mag altijd
.
.
0
geplaatst: 28 februari 2011, 23:04 uur
Jordy schreef:
zijn de problemen met de handmatige import nu opgelost?
Ja, bedanktzijn de problemen met de handmatige import nu opgelost?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 maart 2011, 10:49 uur
1 maart complimentendag: Musicmeter is een geweldige site en alle users zijn stuk voor stuk, sympahtieke en hemelse mensen met goede smaak (in muziek)!!!
0
geplaatst: 1 maart 2011, 11:29 uur
Dank je, ik zou graag hetzelfde over jou zeggen maar je volledige top 10 is me onbekend 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 maart 2011, 11:37 uur
Die top-10 zegt eigenlijk ook niet veel over mn smaak, maar over mn nostalgische neigingen... 
0
geplaatst: 1 maart 2011, 20:12 uur
fabblwaps schreef:
Ik was bezig een CD toe te voegen en gebruikte daarvoor de handmatige import. De CD heeft 13 nummers, maar omdat in de titel van het vierde nummer een &-teken voorkwam werd vanaf dat punt niks toegevoegd.
Gewoon het & teken vervangen door iets anders, of gewoon verwijderen. Daarna kun je het er zelf weer zetten.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 12:49 uur
Als een afgekeurde toevoeging opnieuw wordt ingediend, verdwijnt de alternatieve titel. 
Gebeurt zowel bij Firefox 3.6 als IE 8.

0
geplaatst: 3 maart 2011, 14:27 uur
Ik zie weinig verschil tussen ...
a-ha - The Singles 1984|2004 (2004)
en
a-ha - The Definitive Singles Collection 1984|2004 (2005)
Het gaat wellicht om verschillende releases van hetzelfde album.
a-ha - The Singles 1984|2004 (2004)
en
a-ha - The Definitive Singles Collection 1984|2004 (2005)
Het gaat wellicht om verschillende releases van hetzelfde album.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 14:47 uur
Daar heb je helemaal gelijk in.
De albums zijn samengevoegd en de stemmers op de 2005 release, die is komen te vervallen, hebben een berichtje gekregen.
De albums zijn samengevoegd en de stemmers op de 2005 release, die is komen te vervallen, hebben een berichtje gekregen.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 21:14 uur
Als ik tegenwoordig een euroteken post, dan verandert-ie 'm automatisch in een Trademark-tekentje: ™5.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 21:19 uur
Svendra schreef:
Als een afgekeurde toevoeging opnieuw wordt ingediend, verdwijnt de alternatieve titel.

gaat op de lijst!
0
geplaatst: 3 maart 2011, 21:24 uur
Paalhaas schreef:
Als ik tegenwoordig een euroteken post, dan verandert-ie 'm automatisch in een Trademark-tekentje: ™5.
heb ik gelijk even gefixed
0
Rizz
geplaatst: 3 maart 2011, 22:08 uur
Ik had laatst 2x dat wanneer ik Black Sabbath intikte bij 'zoeken' als resultaat Ali B kreeg...
0
geplaatst: 3 maart 2011, 22:24 uur
Hot Chocolate - Strictly Dance (1993)
Dit is geen album van de bekende discogroep Hot Chocolate.
Die waren in 1987 al uit elkaar.
Van een gelijknamige euro house band volgends discogs.
Hot Chocolate (2) - Cry Little Girl (Vinyl) at Discogs
Tenzij iemand van de crew mij een link ter bevestiging kan tonen.
De 8 reguliere albums van het "echte" Hot Chocolate zijn trouwens pas in een box verschenen.
Dit is geen album van de bekende discogroep Hot Chocolate.
Die waren in 1987 al uit elkaar.
Van een gelijknamige euro house band volgends discogs.
Hot Chocolate (2) - Cry Little Girl (Vinyl) at Discogs
Tenzij iemand van de crew mij een link ter bevestiging kan tonen.
De 8 reguliere albums van het "echte" Hot Chocolate zijn trouwens pas in een box verschenen.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 22:50 uur
Dat album heb ik destijds van de site van rateyourmusic overgenomen.
http://rateyourmusic.com/re...
Als ik het verhaaltje daar zo lees van iemand die het album kent, hoort dit album dus niet bij Hot Chocolate zelf thuis. Alleen de megamix bevat snippets van de originele Hot Chocolate.
Verwarrend is het wel
http://rateyourmusic.com/re...
Als ik het verhaaltje daar zo lees van iemand die het album kent, hoort dit album dus niet bij Hot Chocolate zelf thuis. Alleen de megamix bevat snippets van de originele Hot Chocolate.
Verwarrend is het wel

0
geplaatst: 4 maart 2011, 15:41 uur
Ik kan momenteel geen albums toevoegen wegens een "onbekende fout".
10 minuten geleden ofzo ging het wel nog goed?
En als ik manueel een track importeer waarbij (Instrumental) staat, wordt dat automatisch omgezet naar [instrumental], met kleine i dus. Kleine bug of hoort dat zo (de kleine letter)?
Musicmeter.nl schreef:
Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak
Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak
10 minuten geleden ofzo ging het wel nog goed?
En als ik manueel een track importeer waarbij (Instrumental) staat, wordt dat automatisch omgezet naar [instrumental], met kleine i dus. Kleine bug of hoort dat zo (de kleine letter)?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 maart 2011, 16:16 uur
Nee, dat moet met een hoofdletter, maar het script op deze site zet enkel "remix" en "live" automatisch met een hoofdletter (dus "mix" bijvoorbeeld ook niet).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.