De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 4 juni 2007, 22:11 uur
Toon1 schreef:
Je moet je muis precies op de usernaam richten, als je erlangs richt klikt hij niet.
Je moet je muis precies op de usernaam richten, als je erlangs richt klikt hij niet.
Bij jouw usernaam lukt het zonder enige problemen, Toon, maar bijvoorbeeld die van Deric Raven werkt dan ook niet. Dat zou dus volgens Neo betekenen dat zijn account is opgeheven en aangezien hij hier een regelmatige poster is/was vind ik dat een beetje vreemd.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:24 uur
Dan is het wat anders. Normaal als iemands account er niet meer is dan klik je door naar een lege pagina. Dit is dus een ander probleem.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:56 uur
Deric Raven heeft zich uitgeschreven. De username blijft dan staan, maar linkt niet meer naar een profielpagina.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 00:39 uur
Maar waarom? Was ie het niet meer eens met zijn username of was er iets anders aan de hand? Hij was toch behoorlijk actief hier.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 01:11 uur
Ja, ik miste hem al bij vrouwelijke artiesten KO. Die had hij toch gemaakt en vond het al raar dat hij er niet bij was de laatste rondes. Vind het een gemis dat hij weg is, erg leuke user... 

0
Berzerker
geplaatst: 5 juni 2007, 21:13 uur
Is het niet een idee om van artiesten die geen solocarriere hebben maar wel in verschillende bands zitten te laten zien in welke andere bands ze zitten?
Bijv. Blaze Bayley van Iron Maiden, Wolfsbane en Blaze.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 21:33 uur
Berzerker schreef:
Is het niet een idee om van artiesten die geen solocarriere hebben maar wel in verschillende bands zitten te laten zien in welke andere bands ze zitten?
Gelijkaardig idee: +Functie van het lid er bij te zetten: Bass, lead, drums, vocals + bass ,...
0
geplaatst: 5 juni 2007, 22:01 uur
Dat laatste maakt het alleen maar onoverzichtelijk, vind ik. Zeker bij bands die door de jaren heen nogal wat bezettingswisselingen hebben gehad.
mensen die dat willen weten kunnen ook wel op de Allmusic of Wikipedia-link klikken...
mensen die dat willen weten kunnen ook wel op de Allmusic of Wikipedia-link klikken...
0
geplaatst: 5 juni 2007, 23:23 uur
In De Site > Algemeen > "Selecteer 3 favoriete tracks"?:
Als ik op een album heb gestemd, staat er vervolgens "selecteer 3 favoriete tracks". Dat doe ik dan ook, maar wat kan je er precies mee? Als ik er later naar terugga, zie ik er trouwens maar 2 geselecteerd staan, terwijl ik er bijv. 3 heb ingevuld.
Als ik op een album heb gestemd, staat er vervolgens "selecteer 3 favoriete tracks". Dat doe ik dan ook, maar wat kan je er precies mee? Als ik er later naar terugga, zie ik er trouwens maar 2 geselecteerd staan, terwijl ik er bijv. 3 heb ingevuld.
0
Berzerker
geplaatst: 6 juni 2007, 08:41 uur
http://www.musicmeter.nl/artist/33699
Er staan 0 album(s) van deze artiest op musicmeter, er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd...
Er staan 0 album(s) van deze artiest op musicmeter, er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd...

0
geplaatst: 6 juni 2007, 20:45 uur
Ik quote mezelf maar even, aangezien ik in een ander topic nog geen reactie heb gekregen.
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik merk dat hiphop toevoegingen vaak ontzettend lang in de wacht staan.
Niks ten nadele van de betreffende personen, maar heeft de crew die de hip-hop toevoegingen controleert misschien versterking nodig?
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik merk dat hiphop toevoegingen vaak ontzettend lang in de wacht staan.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 20:49 uur
Misschien is het een idee om op de home pagina aan te geven welke crewleden aanwezig zijn.
Dit voor vragen en dergelijke.
Dit voor vragen en dergelijke.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 21:19 uur
Dat zie je wel 's bij andere fora en ik vind het dan eigenlijk ook wel handig als gebruiker. Je zou bij de users die online zijn, de namen van de crewleden in dikgedrukte letters kunnen zetten.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 22:05 uur
pascal83 schreef:
Niks ten nadele van de betreffende personen, maar heeft de crew die de hip-hop toevoegingen controleert misschien versterking nodig?
Ik meen dat er regelmatig twijfel is over de correctheid van toevoegingen in dit genre, dingen die nog niet 100 % zeker zijn. Dat is voor zover ik begreep het lastige met een bepaald deel uit dit genre. Dat kost dat logischerwijs meer tijd, of je nu met 3 mensen of in je eentje dat doet. Denk niet dat een extra man werkelijk de oplossing is. Mocht een van de ''hip hop crewleden'' dit toch wat anders zien, corrigeer mij gerust.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 22:19 uur
Nee klopt helemaal. Heel veel album die toegevoegd worden waarvan niet helemaal duidelijk is of het bootlegs zijn of niet en ook heel veel albums die toegevoegd worden zonder dat er een tracklist of hoes van bevestigd is. Die worden dan ook doodleuk weer honderduizend keer teruggestuurd met een of andere vage Oezbeekse site als referentie. Daar gaat dan nogal wat tijd in zitten.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 23:53 uur
freddze schreef:
Deze artiest heeft 0 albums. Ik heb dit niet eerder gemeld omdat ik dacht dat dit overnacht ging ge-update worden, maar 't is nu al enkele dagen zo...
Deze artiest heeft 0 albums. Ik heb dit niet eerder gemeld omdat ik dacht dat dit overnacht ging ge-update worden, maar 't is nu al enkele dagen zo...
Jordy schreef:
Hoe kom je bij die pagina dan?
Hoe kom je bij die pagina dan?
Wel, vroeger was dit de artiestenpagina van 'The Klinik', maar sinds ik 'The Klinik' een alias gemaakt heb van 'Klinik', heb je nu die lege artiest. Als je nu manueel naar http://www.musicmeter.nl/artist/7675 gaat, staat er nu dus no-artist, no-albums.
Ik dacht dat die lege plaatsen dan toch weer gestaag ingevuld werden door nieuw toegevoegde artiesten, maar de nieuwe komen gewoon achteraan in de lijst, me dunkt (35800 en verder ).
Zoals Berzeker hierboven ook aan aangaf :
Berzerker schreef:

Allemaal groepsnamen die naar een andere ge-aliast zijn..
0
geplaatst: 7 juni 2007, 05:17 uur
beste musicmeter,
toen ik op google voor de grap mijn email log in invoerd kreeg ik prompt jullie site naar voren.
waarbij ik met alles genoemd werd wat er in mijn profiel staat.
gaarne wil ik jullie dan ook vragen mijn profiel zo snel mogelijk te verwijderen. zodat dit niet meer voorkomt.
gezien ik hopelijk snel van die googlesearch afben en dus van mijn profiel hoop ik op een reactie via mijn e-mail (je weet wel diegene die op google staat
toen ik op google voor de grap mijn email log in invoerd kreeg ik prompt jullie site naar voren.
waarbij ik met alles genoemd werd wat er in mijn profiel staat.
gaarne wil ik jullie dan ook vragen mijn profiel zo snel mogelijk te verwijderen. zodat dit niet meer voorkomt.
gezien ik hopelijk snel van die googlesearch afben en dus van mijn profiel hoop ik op een reactie via mijn e-mail (je weet wel diegene die op google staat

0
geplaatst: 7 juni 2007, 08:19 uur
Baxter schreef:
Wat een prachtig geformuleerde vraag (c.q. opmerking)

Je hoeft je persoonlijke gegevens niet in te vullen in je profiel. Je kan deze informatie ook gewoon open (lees: blank) laten. Zie bijvoorbeeld deze gebruiker.
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest en gaarne bereid u eventuele verdere informatie te verschaffen, verblijf ik.

0
geplaatst: 7 juni 2007, 08:27 uur
freddze schreef:
Als je nu manueel naar http://www.musicmeter.nl/artist/7675 gaat, staat er nu dus no-artist, no-albums.
Als je nu manueel naar http://www.musicmeter.nl/artist/7675 gaat, staat er nu dus no-artist, no-albums.
Zolang het alleen te zien is als je zelf het adres invoert (begrijp ik dat goed? er staat nergens een link naar bovenstaande url op de site?) lijkt me er geen probleem. Op /artist/2312312312312323123 zie je hetzelfde.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 08:28 uur
Baxter schreef:
Of je gaat gewoon naar je profiel pagina en schrijft jezelf uit.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 08:29 uur
Baxter schreef:
Je hebt er zelf voor gekozen om deze gegevens openbaar te maken, en dit kun je via je profiel ook gewoon weer verbergen/verwijderen. Je kunt via je profiel eventueel ook zelf je hele account opheffen.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 13:42 uur
http://www.musicmeter.nl/album/58734/
Probeerde de tracklist uit te breiden naar de 2 cd versie. Alleen hij slaat niks op. Als ik bijvoorbeeld alleen een track 19 met tracktijd invul, verschijnt die niet na versturen en daarna de pagina refreshen.
Probeerde de tracklist uit te breiden naar de 2 cd versie. Alleen hij slaat niks op. Als ik bijvoorbeeld alleen een track 19 met tracktijd invul, verschijnt die niet na versturen en daarna de pagina refreshen.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 13:32 uur
Dit album heeft 2 stemmen, maar bij info geeft hij maar 1 stem aan, apart.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 13:37 uur
Ik zie stemmen van Vigil en Harald. En eentje van Paap, maar die is er net bijgekomen. Bij info staat nu ook 3 stemmen.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 13:38 uur
Goh, wat apart zeg. Haha, nou ja, probleem heeft zichzelf nu opgelost dus 

0
geplaatst: 8 juni 2007, 13:54 uur
Ja Friek, toen ik die stem plaatste zag ik ook "1 stem"staan. Ik was dus ook lichtelijk verbaasd toen er ineens 3 stonden. Ik dacht al dat iemand toevallig tegelijkertijd met mij stemde 

0
geplaatst: 8 juni 2007, 18:11 uur
In mijn profiel staat dat ik 129 toevoegingen heb, maar gisteren was dat geloof ik nog 130. Zat er soms een dubbele bij?
0
Allmusic
geplaatst: 8 juni 2007, 18:38 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.