De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2007, 22:21 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
hoe komt het dat er 'moderator' staat bij herman?
hoe komt het dat er 'moderator' staat bij herman?
http://www.musicmeter.nl/forum/1/3245/
helaas geen crackje.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 10:54 uur
Als ik een album wil toevoegen en ik de tracks en tijden heb ingevoerd, is de knop 'versturen' verdwenen... Ik heb het al een paar keer geprobeerd en het gebeurt steeds...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 juni 2007, 11:29 uur
dit (vergelijkbare) probleem van vorige week duikt helaas ook weer op
Casartelli schreef:
ik probeerde net bij een band de groepsleden toe te voegen. Als ik echter het vakje "Solo-artiest" vervang door "Groep" verdwijnt de "Bevestigen"-button (en na de namen van de leden te hebben ingevuld komt deze ook niet terug).
ik probeerde net bij een band de groepsleden toe te voegen. Als ik echter het vakje "Solo-artiest" vervang door "Groep" verdwijnt de "Bevestigen"-button (en na de namen van de leden te hebben ingevuld komt deze ook niet terug).
0
geplaatst: 2 juni 2007, 11:48 uur
Je kunt ook op "enter" drukken (wel eerst even buiten de tekstvakjes klikken), dat zou ook moeten werken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 juni 2007, 11:54 uur
ah, dat werkt bij het groepsleden toevoegen in elk geval wel. Bedankt.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 17:07 uur
Ik heb dit puntje op die lijst staan:
"samenwerkingen van de aliasnaam verschijnen niet op de artiestenpagina"
kan iemand daar een voorbeeld van geven? vergeten te noteren destijds
"samenwerkingen van de aliasnaam verschijnen niet op de artiestenpagina"
kan iemand daar een voorbeeld van geven? vergeten te noteren destijds
0
geplaatst: 2 juni 2007, 20:06 uur
Deze artiest heeft 0 albums. Ik heb dit niet eerder gemeld omdat ik dacht dat dit overnacht ging ge-update worden, maar 't is nu al enkele dagen zo...
0
geplaatst: 3 juni 2007, 09:33 uur
Ok, die was dus al bekend. Maar is het niet handig om daar de oplossing (buiten de tekstvakjes klikken en op enter drukken) even bij te vermelden?
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:33 uur
Ik ben tegen een probleem gelopen tijdens het toevoegen. Ik wilde een album uit 1967 toevoegen, maar als je dat jaar intikt en je wilt verder, dan wordt het hokje blanco waardoor je niet naar de 2e pagina kan. Zover ik het kan zien gebeurd het alleen met 1967.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:35 uur
freddze schreef:
Deze artiest heeft 0 albums. Ik heb dit niet eerder gemeld omdat ik dacht dat dit overnacht ging ge-update worden, maar 't is nu al enkele dagen zo...
Hoe kom je bij die pagina dan?
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:36 uur
Ik zal vandaag wel even naar de problemen bij het toevoegen/corrigeren kijken.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:53 uur
0
Berzerker
geplaatst: 3 juni 2007, 14:28 uur
musicfriek schreef:
Ik ben tegen een probleem gelopen tijdens het toevoegen. Ik wilde een album uit 1967 toevoegen, maar als je dat jaar intikt en je wilt verder, dan wordt het hokje blanco waardoor je niet naar de 2e pagina kan. Zover ik het kan zien gebeurd het alleen met 1967.
Enter drukken, heb ik al met een paar toevoegingen gehad (maar dan bij de tweede pagina)
0
geplaatst: 3 juni 2007, 15:58 uur
Cygnus schreef:
Als ik een album wil toevoegen en ik de tracks en tijden heb ingevoerd, is de knop 'versturen' verdwenen... Ik heb het al een paar keer geprobeerd en het gebeurt steeds...
Vervelend, dit probleem kan ik niet nabootsen (zelfs niet als ik als "normale" gebruiker inlog, en IE 6 gebruik). Ik weet dat het eerder wel/ook speelde, en toen dacht ik het opgelost te hebben. Kun je eens eens een harde refresh doen voor de zekerheid?
Bij de artiesten/groepen zie ik het overigens wel fout gaan.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 16:23 uur
De Freedb import doet het ook gewoon bij mij, kan iemand een link geven naar een lijstje dat niet werkt?
Mocht dit iets zijn dat in 95% van de gevallen gewoon werkt, en dat er slechts wat uitzonderingen zijn, dan vind ik het wel prima zo, het is natuurlijk maar een hulpmiddel.
Mocht dit iets zijn dat in 95% van de gevallen gewoon werkt, en dat er slechts wat uitzonderingen zijn, dan vind ik het wel prima zo, het is natuurlijk maar een hulpmiddel.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 17:34 uur
Ik had hetzelfde probleem wel eens met IE, maar sinds ik Firefox gebruik, is het niet meer gebeurd... Misschien is daar iets mee?
0
geplaatst: 3 juni 2007, 19:24 uur
Ik heb alles onder Dio gezet, dus nu zou het moeten kloppen. Probleem was o.a. dat deze meneer blijkbaar twee 'echte' namen heeft.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 4 juni 2007, 01:07 uur
had even een vraag over de drie sites...
waarom is Movie en Musicmeter in het Engels maar Boek (book) niet??
0
geplaatst: 4 juni 2007, 01:12 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Omdat literatuur vaak in de eigen taal gelezen wordt, terwijl films en en muziek het populairst zijn in het Engels, gok ik zo

0
geplaatst: 4 juni 2007, 01:30 uur
0
geplaatst: 4 juni 2007, 12:14 uur
0
geplaatst: 4 juni 2007, 20:02 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > top-lijsten (centraal topic)
0
geplaatst: 4 juni 2007, 20:14 uur
Hannibal schreef:
Bij Perfume: The Story of a Murderer (2006) valt de alternatieve titel half weg.
Bij Perfume: The Story of a Murderer (2006) valt de alternatieve titel half weg.
bedankt, ga ik naar kijken
0
Omayyad
geplaatst: 4 juni 2007, 21:05 uur
Kan iemand mij vertellen wat de reden is dat ik niet altijd op iemands usernaam kan klikken (bijvoorbeeld om een top tien te bekijken)?
0
geplaatst: 4 juni 2007, 21:52 uur
Omayyad schreef:
Kan iemand mij vertellen wat de reden is dat ik niet altijd op iemands usernaam kan klikken (bijvoorbeeld om een top tien te bekijken)?
Je moet je muis precies op de usernaam richten, als je erlangs richt klikt hij niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.