De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2007, 18:44 uur
Arno schreef:
In mijn profiel staat dat ik 129 toevoegingen heb, maar gisteren was dat geloof ik nog 130. Zat er soms een dubbele bij?
In mijn profiel staat dat ik 129 toevoegingen heb, maar gisteren was dat geloof ik nog 130. Zat er soms een dubbele bij?
En nu 130 in plaats van 131 (heb net 'n album toegevoegd
)
0
geplaatst: 9 juni 2007, 17:32 uur
De topickopjes zijn weggevallen bij de oude updates. Ook op MovieMeter.

0
geplaatst: 10 juni 2007, 12:53 uur
Hee, dat is een mooie nieuwe feature. Als je album toegevoegd is, dan krijg je vanaf nu dus een berichtje in je box. En je kunt er gelijk op klikken om te kijken hoe het er uit ziet. Mooi 

0
geplaatst: 11 juni 2007, 11:37 uur
De layout doet raar, althans hier op de computer op mijn werk. Het menu staat ipv links op de pagina, onder het laatste bericht.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 23:39 uur
Jordy schreef:
Zolang het alleen te zien is als je zelf het adres invoert (begrijp ik dat goed? er staat nergens een link naar bovenstaande url op de site?) lijkt me er geen probleem. Op /artist/2312312312312323123 zie je hetzelfde.
Neen, het is niet enkel als je het adres zelf intypt hoor. Als ik in de zoekfunctie bovenaan bv. het woord 'Commodores' intyp, dan krijg ik als resultaten bij de gevonden artiesten zowel 'Commodores' als 'The Commodores'. Klik ik op het eerste dan kom ik ook op een lege artiestenpagina, wat mij doet vermoeden dat het hier inderdaad om artiesten gaat die vroeger wel bestonden, maar die later aangepast zijn (in dit geval heeft iemand ooit dus 'Commodores' gecorrigeerd naar 'The Commodores'. Ik weet nog zo'n paar voorbeelden...Zolang het alleen te zien is als je zelf het adres invoert (begrijp ik dat goed? er staat nergens een link naar bovenstaande url op de site?) lijkt me er geen probleem. Op /artist/2312312312312323123 zie je hetzelfde.
0
Social_Mask
geplaatst: 12 juni 2007, 19:23 uur
Ik heb momenteel een probleem met het toevoegen van een album. Telkens als ik de tracklist aanpas en het wil versturen, is het vakje waarop staat 'Verzenden' niet te zien. En dat al 2 keer...
0
geplaatst: 12 juni 2007, 19:27 uur
freddze schreef:
(quote)
Neen, het is niet enkel als je het adres zelf intypt hoor. Als ik in de zoekfunctie bovenaan bv. het woord 'Commodores' intyp, dan krijg ik als resultaten bij de gevonden artiesten zowel 'Commodores' als 'The Commodores'. Klik ik op het eerste dan kom ik ook op een lege artiestenpagina, wat mij doet vermoeden dat het hier inderdaad om artiesten gaat die vroeger wel bestonden, maar die later aangepast zijn (in dit geval heeft iemand ooit dus 'Commodores' gecorrigeerd naar 'The Commodores'. Ik weet nog zo'n paar voorbeelden...Kijk, daar hebben we wat aan, het gaat op de lijst
0
geplaatst: 12 juni 2007, 19:29 uur
Social_Mask schreef:
Ik heb momenteel een probleem met het toevoegen van een album. Telkens als ik de tracklist aanpas en het wil versturen, is het vakje waarop staat 'Verzenden' niet te zien. En dat al 2 keer...
Vervelend, dat zou opgelost moeten zijn, kun je eens proberen de pagina te refreshen?
0
Social_Mask
geplaatst: 12 juni 2007, 20:09 uur
Net geprobeerd weer, maar geen zin. Ik verwijder de verkeerde tracklist. En als ik dan een nieuwe, en betere wil plaatste is het opeens weg. Als ik ga refreshen zijn de verkeerde tracklist weer terug, en dan moet ik die dan weer weg halen....Maar alsnog lukt het niet.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 20:39 uur
itchy schreef:
De layout doet raar, althans hier op de computer op mijn werk. Het menu staat ipv links op de pagina, onder het laatste bericht.
Cache legen.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 08:47 uur
Jordy schreef:
Kijk, daar hebben we wat aan, het gaat op de lijst
En ik zie dat het intussen al opgelost is Kijk, daar hebben we wat aan, het gaat op de lijst

0
geplaatst: 14 juni 2007, 21:27 uur
Ik krijg een leeg veld bij stap 3 van het toevoegen. Alleen het tabmenu staat er nog.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 23:25 uur
Om de een of andere vage reden komen steeds albums bij mijn updates te staan die ik er niet ingezet heb, ligt dit aan mij of is dit een bug?
0
geplaatst: 14 juni 2007, 23:47 uur
Dan moet je niet bovenaan lijsten/zoekresultaten op de "toevoegen aan Mijn Updates" link drukken. Of de optie "discussies automatisch toevoegen aan Mijn Updates" uitzetten in je profiel.
Voor dat eerste zal ik eerdaags wel een keer een "weet je het zeker" waarschuwing inbouwen, want dit is niet de eerste keer dat iemand denkt dat het door een bug in de site komt.
Voor dat eerste zal ik eerdaags wel een keer een "weet je het zeker" waarschuwing inbouwen, want dit is niet de eerste keer dat iemand denkt dat het door een bug in de site komt.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:07 uur
als een samenwerkingsalbum of ep wordt toegevoegd (dat niet valt onder ''verzamelaar (nieuw)'' of ''verzameling oude tracks, meerdere artiesten'') zou het handig zijn als bij de nummertoevoeging per track de artiestenhokjes standaard openstaan en het mogelijk is daar de specifieke artiest in te vullen. Nu kan dat alleen bij een correctie na een rejection of als het al is toegevoegd.
dat je dus bijvoorbeeld bij Radioplay / Coldhead - Rush to the Thief (3000 v.chr.) kunt aangeven bij track 1, 2, 3 ''Coldhead'' en bij track 4, 5, 6 ''Radioplay''
dat je dus bijvoorbeeld bij Radioplay / Coldhead - Rush to the Thief (3000 v.chr.) kunt aangeven bij track 1, 2, 3 ''Coldhead'' en bij track 4, 5, 6 ''Radioplay''
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:16 uur
Jordy schreef:
Dan moet je niet bovenaan lijsten/zoekresultaten op de "toevoegen aan Mijn Updates" link drukken. Of de optie "discussies automatisch toevoegen aan Mijn Updates" uitzetten in je profiel.
Dat vinkje staat uit. Maar zou dat betekenen dat ik zelf al die hip-hopalbums aan mijn updates heb toegevoegd? Ik zal je eerlijk zeggen ik heb daar dus nog nooit op geklikt.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:50 uur
Tja je hebt net om 0.10 uur nog heel pagina 2 van de album updates aan je updates toegevoegd (met o.a. een paar 2pac albums). De kaboutertjes doen het niet 
Maar goed, we zijn er om u te dienen, ik zal het dus moeilijker maken om per ongeluk dat soort dingen te doen.

Maar goed, we zijn er om u te dienen, ik zal het dus moeilijker maken om per ongeluk dat soort dingen te doen.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:53 uur
John Doe schreef:
als een samenwerkingsalbum of ep wordt toegevoegd (dat niet valt onder ''verzamelaar (nieuw)'' of ''verzameling oude tracks, meerdere artiesten'') zou het handig zijn als bij de nummertoevoeging per track de artiestenhokjes standaard openstaan en het mogelijk is daar de specifieke artiest in te vullen. Nu kan dat alleen bij een correctie na een rejection of als het al is toegevoegd.
Interessant punt waar ik destijds niet bij nagedacht heb. Toch denk ik dat het het beste is om het zo te laten. Het gaat om 0.1 % van de albums, de situatie die je schetst. Als we bij toevoegen ook altijd de artiestveldjes zichtbaar gaan maken werkt dat denk ik verwarrend voor mensen die misschien denken dat ze bij elke toevoeging artiesten moeten invoeren.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:55 uur
Ja haha dat klopt ik wilde eens kijken..is mijn privacy hier eigenlijk wel gewaarborgt?
je ziet toch niet dat ik vandaag bij een boyband heb zitten zoeken he?
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:55 uur
Beste Hill;
Eerst "mijn Updates" helemaal legen, en dan weer opnieuw via je Profiel "Discussies waar ik een bericht plaats" aan zetten; dan doet hij het weer normaal.
Eerst "mijn Updates" helemaal legen, en dan weer opnieuw via je Profiel "Discussies waar ik een bericht plaats" aan zetten; dan doet hij het weer normaal.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:59 uur
HiLL schreef:
Take That? je ziet toch niet dat ik vandaag bij een boyband heb zitten zoeken he?

0
geplaatst: 15 juni 2007, 01:03 uur
HiLL schreef:
Ja haha dat klopt ik wilde eens kijken..is mijn privacy hier eigenlijk wel gewaarborgt?
0
geplaatst: 15 juni 2007, 08:10 uur
Weet iemand misschien hoe je een afspeellijst moet maken als je een album wil toevoegen? Kom er niet uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.