De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2008, 00:23 uur
Er wordt vast wel eens gestemd zonder dat men een album echt kent, ben ik van overtuigd. Valt toch niet te controleren. Om daar nou de strijd mee aan te gaan door allerlei dingen te gaan verzinnen zoals niet kunnen stemmen voordat een album uit is is onbegonnen werk. Laat die paar losers maar, ze zijn al triest genoeg.
99% van wat er gedownload wordt is trouwens illegaal dus waarom geen gelekt album downloaden? Wil een ieder die alleen betaald en legaal download zich hier even melden?
99% van wat er gedownload wordt is trouwens illegaal dus waarom geen gelekt album downloaden? Wil een ieder die alleen betaald en legaal download zich hier even melden?

0
geplaatst: 16 februari 2008, 01:08 uur
eazyfan schreef:
Er is een stem van me weg, op zich geen groot drama natuurlijk, alleen vraag ik me af welk album er nu weer verwijderd is.
Aub?
Er is een stem van me weg, op zich geen groot drama natuurlijk, alleen vraag ik me af welk album er nu weer verwijderd is.
Aub?

Ik heb even gekeken, maar ik kan het zo 123 niet vinden. Had je die stem gisteren nog?
0
eazyfan
geplaatst: 16 februari 2008, 09:51 uur
herman schreef:
Ik heb even gekeken, maar ik kan het zo 123 niet vinden. Had je die stem gisteren nog?
Normaal wel, ik ben alleen benieuwd welk album er verwijderd is.
0
geplaatst: 16 februari 2008, 13:41 uur
Sorry, Eazyfan, ik kan het niet zo snel achterhalen. Ik zou wel kunnen posten welke albums er de afgelopen dag zijn verwijderd, maar aangezien elk album dat toegevoegd wordt op een zelfde manier in de logs terecht komt (omdat hij als het ware wordt verwijderd uit de toevoegrij) zou ik hier een lijst van een album of honderd moeten neerplanten. En dat is ook weer wat teveel van het goede. 

0
eazyfan
geplaatst: 16 februari 2008, 19:19 uur
Geen probleem Herman, zoals ik al zei was ik gewoon benieuwd. Vorige keer ook gebeurt met een van mijn toevoegingen, zolang de site er maar beter van wordt 

0
geplaatst: 17 februari 2008, 14:40 uur
Bij een samenwerkingsverband (zoals bijvoorbeeld deze) staan, net als bij een "gewone" groep, ook de regels "Plaats van oorsprong" en "Opgericht" vermeld. Mijns inziens kan de regel "Opgericht" hier komen te vervallen. Ook de regel "Plaats van oorsprong" is wellicht beter op een andere manier te formuleren daar het hier niet een "echte" groep betreft. Wellicht is het een idee om daar "Samenwerkingsverband" neer te zetten en daarachter de nationaliteiten van degenen die deel uitmaken van het samenwerkingsverband.
0
geplaatst: 21 februari 2008, 01:57 uur
Soms is het handig om als moderator een topic even te sluiten als er bv. opgeruimd moet worden. Noem het een opruimslotje. Topic is misschien 5 minuten dicht geweest. 

0
geplaatst: 21 februari 2008, 08:36 uur
reptile71 schreef:
Bij Simple Minds is behalve maxi-singles op de site ook toevoegen zonder hoesje toegestaan begrijp ik:
(afbeelding)
Of was mume vroeger gewoon een heel stuk soepeler?
Bij Simple Minds is behalve maxi-singles op de site ook toevoegen zonder hoesje toegestaan begrijp ik:
(afbeelding)
Of was mume vroeger gewoon een heel stuk soepeler?

Dat ik dit nu pas zie.
Ik begrijp de verwarring, maar de hoes IS echt zo....
Ik heb geen foto gemaakt van een stukje vinyl plaat hoor
)Kijk ook maar eens hier:
http://simpleminds.com/discography/?id=11
http://www.amazon.co.uk/Dancing-Barefoot-Simple-Minds/dp/B00005NTLC
0
sxesven
geplaatst: 22 februari 2008, 15:15 uur
Als de 'oude' threads zoals Wat draai je nu deeltje 1 worden verwijderd, heeft dat ook invloed op de berichtencount (onder andere de totale bovenin en de persoonlijke)? Ik geef er persoonlijk niks om, maar ben gewoon benieuwd. 

0
geplaatst: 22 februari 2008, 15:17 uur
Goede vraag, had ik niet over nagedacht. Volgens mij is het wel zo dat die topics blijven bestaan, alleen niet zichtbaar op de site. Wellicht dat Jordy het kan zeggen.
Ik heb de topics "Wat draai je nu" en de "Hoezen KO" gesloten en een vervolgtopic aangemaakt. Er zullen nog een aantal topics volgen, maar deze hadden de hoogste prioriteit.
Ik heb de topics "Wat draai je nu" en de "Hoezen KO" gesloten en een vervolgtopic aangemaakt. Er zullen nog een aantal topics volgen, maar deze hadden de hoogste prioriteit.
0
jeko
geplaatst: 22 februari 2008, 15:26 uur
Even een vraagje tussendoor , wat betekend sticky o.a. bij dit forum bijv: Sticky, nieuwe berichten.
Vraag me di al enige tijd af.
Vraag me di al enige tijd af.
0
geplaatst: 22 februari 2008, 15:29 uur
Dat een topic altijd bovenaan de lijst blijft staan, ook al er even niet in gepost wordt.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:58 uur
0
geplaatst: 26 februari 2008, 23:49 uur
Bij de CD prijzen vergelijking kun je veel beter elcheapo nemen dan vergelijk.nl. Elcheapo geeft veel betere resultaten.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 15:18 uur
Ik heb alle berichten omtrent de uitschrijving van Evanshewson verplaatst naar het topic De Site > Gebruikers > Ik heb iets mee te delen...
Dat leek me een betere plek ervoor.
Dat leek me een betere plek ervoor.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 22:11 uur
Tgaat eigenlijk over Boekmeter.
Ik had daar nogal een dwaze nickname.
Wou dus een andere maken: "e-mailadres al in gebruik"
Ik schrijf me dus uit met de huidige nick. En vervolgens schrijf ik me opnieuw in (nieuwe naam), MAAR: "e-mailadres al in gebruik"
Is wel ombetant, nu kan ik er helemaal niet meer op
Ik had daar nogal een dwaze nickname.
Wou dus een andere maken: "e-mailadres al in gebruik"
Ik schrijf me dus uit met de huidige nick. En vervolgens schrijf ik me opnieuw in (nieuwe naam), MAAR: "e-mailadres al in gebruik"
Is wel ombetant, nu kan ik er helemaal niet meer op

0
geplaatst: 27 februari 2008, 22:14 uur
Ik zou een mail sturen naar [email protected] met je probleem, dan komt het vast wel in orde.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 11:04 uur
Misschien al eerder gemeld, maar zag het nog niet zo snel staan.
Bij het toevoegen van een album vallen de knoppen 'nieuw nummer' en 'doorgaan' vaak weg.
Bij het toevoegen van een album vallen de knoppen 'nieuw nummer' en 'doorgaan' vaak weg.
0
godlydevil7
geplaatst: 29 februari 2008, 19:21 uur
nieuwe track heb ik nog nooit gehad, wel "doorgaan", als "doorgaan" weg is kun je aan het eind van de nummerinvoer op enter drukken
.
.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 maart 2008, 22:17 uur
Is het technisch mogelijk om bij de laatste pagina van het "toevoegproces" duidelijk te maken hoeveel toevoegingen je nog verwijderd bent van de tien die er maximum in de wachtrij mogen staan?
Natuurlijk kan je dat ook zelf gaan natellen, maar het zou imho toch wel een handige functie zijn moest dit automatisch kunnen berekend worden
.
Natuurlijk kan je dat ook zelf gaan natellen, maar het zou imho toch wel een handige functie zijn moest dit automatisch kunnen berekend worden
.
0
Geweldigenoten
geplaatst: 3 maart 2008, 17:07 uur
Volgens mij is al een paar maal het album Frank Boeijen 36,9 graden celcius (onderdeel van het gelijknamige boek van Frank) aangeboden voor toevoeging, maar dit album is nog steeds niet op MuMe gezet.
Ik heb 'm afgelopen weekend als toevoeging aangeboden, maar er wordt niets geplaatst.
Is er iets aan dit album waardoor het niet wordt geplaatst?
Ik heb 'm afgelopen weekend als toevoeging aangeboden, maar er wordt niets geplaatst.
Is er iets aan dit album waardoor het niet wordt geplaatst?
0
geplaatst: 3 maart 2008, 19:51 uur
@ CHIEP: Ikzelf heb een map waar ik de hoezen in opsla. Er staan maximaal 10 hoezen in deze map. Zodra de toevoegingen goedgekeurd zijn verwijder ik desbetreffende hoezen van pc. Als er een verbeterd moet worden, dan laat ik die staan zodat ik weet dat ik op zoek moet naar een nieuwe. Is ook een manier 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 19:52 uur
Volgens mij was er een release van Frank Boeijen al een paar keer geweigerd, omdat het meer een boek was met een CD als extraatje. Dat zal deze dan wel zijn. 

0
Geweldigenoten
geplaatst: 3 maart 2008, 19:55 uur
Dat is dus absoluut niet waar. Jammer dat (als dat de reden is) men niet even verder zoekt wat het boek dan daadwerkelijk is. Je kunt het boek als het ware zien als een grote cd-boekje. De cd is daadwerkelijk een muziekstuk.
Maar goed... het zal wel dat andere dit anders zien. Ik ben afgelopen vrijdag naar zijn concert geweest, waar hij stukken van de cd live zong. Hebben jullie ooit iemand een boek zien zingen :-s...
Maar goed... het zal wel dat andere dit anders zien. Ik ben afgelopen vrijdag naar zijn concert geweest, waar hij stukken van de cd live zong. Hebben jullie ooit iemand een boek zien zingen :-s...
0
geplaatst: 3 maart 2008, 19:56 uur
Ehm, hij staat net twee dagen in de wachtrij, je hoort er vanzelf wat over... Dat je van de ene toevoeging sneller iets hoort dan van de andere, heeft er ook mee te maken dat er binnen de crew een onderverdeling is gemaakt wat betreft de genres. Het is niet zo dat ieder crewlid alle toevoegingen langs loopt. Daarbij worden correcties sneller behandeld dan toevoegingen, omdat er eenvoudigweg minder binnen komen en het (meestal) minder werk is.
0
Geweldigenoten
geplaatst: 3 maart 2008, 19:56 uur
Herman, dat begrijp ik dan, maar vroeg het me alleen af omdat dit album al vaker is aangeboden. Ik wacht af...
0
geplaatst: 3 maart 2008, 20:22 uur
Deze Frank Boeijen release is al ter sprake gekomen op de site doordat user beaster1256 dit er op wilde hebben. Achter de schermen is besloten dit niet te doen omdat het hier om een boek gaat inclusief cd. Dit is op de site ook kenbaar gemaakt en beaster1256 is daarvan op de hoogte gesteld. Wat je er ook van vindt (ook crew was wat wisselend qua mening): die beslissing is genomen en dat is ooit al duidelijk gemaakt. We kunnen helaas niet continue blijven herhalen als mensen dit toch toe blijven voegen omdat users het allemaal gemist hebben. En inderdaad moet er een persoonlijk bericht aankomen en blijkbaar is deze gemist. Overigens heb ik dit album nu niet in behandeling genomen dus ik weet niet precies hoe het gegaan is.
Edit: het staat inderdaad nog in de wachtrij
Edit: het staat inderdaad nog in de wachtrij
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.