De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2008, 14:34 uur
Ligt het aan mij of is het niet mogelijk om 2x van avatar te wisselen op de site in 1 keer? Wanneer ik dan namelijk de tweede keer wissel, en ik daar een stuk uit moet knippen, verschijnt het plaatje dat ik net daarvoor als nieuw plaatje gekozen had. Pas als ik de site afsluit en weer opnieuw opstart, kan ik uit het goede plaatje knippen. Misschien staat het hier en beetje krom, maar ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel 

0
geplaatst: 24 maart 2008, 14:35 uur
van elst schreef:
wat ik lastig vindt aan deze site is dat wanneer ik besluit "een pagina terug te gaan" dat je terug helemaal bovenaan terchtkomt op de pagina en niet op de plaats waar je vandaan kwam.
hmmm begrijpen jullie dit?
wat ik lastig vindt aan deze site is dat wanneer ik besluit "een pagina terug te gaan" dat je terug helemaal bovenaan terchtkomt op de pagina en niet op de plaats waar je vandaan kwam.
hmmm begrijpen jullie dit?
Ik heb dat alleen met firefox en niet met IE. Ongetwijfeld een instelling in firefox, maar ik heb geen zin uit te zoeken welke.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 17:12 uur
niet door mij toegevoegd !!
maar even weer wat anders.. Ik heb een paar albums toegevoegd van Jr. Walker alleen nu zijn er ook een paar albums die er op zijn gekomen als Junior Walker in plaats van Jr. Walker. Deze worden alleen niet gevonden als Jr. Walker
maar even weer wat anders.. Ik heb een paar albums toegevoegd van Jr. Walker alleen nu zijn er ook een paar albums die er op zijn gekomen als Junior Walker in plaats van Jr. Walker. Deze worden alleen niet gevonden als Jr. Walker
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 maart 2008, 17:15 uur
Dat weet ik wel, hoor
. Ik vind het gewoon sterk omdat zo'n toevoeging er normaal niet doorkomt (om over de "plaatdoordruk" nog maar te zwijgen).
. Ik vind het gewoon sterk omdat zo'n toevoeging er normaal niet doorkomt (om over de "plaatdoordruk" nog maar te zwijgen).
0
geplaatst: 25 maart 2008, 17:28 uur
jelmer19 schreef:
Artiest gaat door het leven als Jr. Walker en als Junior Walker. Vandaar dat ik de artiestennaam heb later afhangen van de hoes. Groot voordeel daarvan is dat als je op Junior Walker zoekt, je ook terecht komt bij albums van hem (als je op de artiest klikt, krijg je een lijst met albums die onder beide namen staan). Hetzelfde geldt voor Jr./Junior Walker & the All Stars.
CHIEP schreef:
Dat weet ik wel, hoor
Dat weet ik wel, hoor
. Ik vind het gewoon sterk omdat zo'n toevoeging er normaal niet doorkomt (om over de "plaatdoordruk" nog maar te zwijgen).(Ruim) twee jaar geleden was men nog wat minder streng met hoezen. Als je album bekijkt die nog langer geleden zijn toegevoegd, kom je zelfs dikke zwarte randen tegen. Ik zal deze zelf even verbeteren.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 maart 2008, 17:39 uur
Feit. Als ik er zo één tegenkom, vervang ik de hoes dan ook (indien mogelijk uiteraard) .
0
geplaatst: 25 maart 2008, 22:00 uur
Toon1 schreef:
Om welke reden mogen verzamelalbums met twee albums van een artiest (bijvoorbeeld 'A Nice Pair' van Pink Floyd of 'G.P.+Grievous Angel' van Gram Parsons, of deze) niet meer op de site?
Het zijn volwaardige compilaties, zo lijkt mij.
Om welke reden mogen verzamelalbums met twee albums van een artiest (bijvoorbeeld 'A Nice Pair' van Pink Floyd of 'G.P.+Grievous Angel' van Gram Parsons, of deze) niet meer op de site?
Het zijn volwaardige compilaties, zo lijkt mij.PM van 2 juni 2006.
aERodynamIC schreef:
[...] toch verdienen de 2 albums apart de voorkeur. In het verleden al aardig wat discussies over geweest.
[...] toch verdienen de 2 albums apart de voorkeur. In het verleden al aardig wat discussies over geweest.
En een PM-wisseling op 13 oktober 2006
L_T_B schreef:
Dit zijn inderdaad 2 aparte (cd) releases geweest. Maar als dat niet mag kunnen ook de volgende albums van de site geknikkerd worden:
Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark / Through the Morning, Through the Night
Gram Parsons - G.P./Grievous Angel
Slaid Cleaves - The Promise / Looks Good from the Road
Dit zijn inderdaad 2 aparte (cd) releases geweest. Maar als dat niet mag kunnen ook de volgende albums van de site geknikkerd worden:
Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark / Through the Morning, Through the Night
Gram Parsons - G.P./Grievous Angel
Slaid Cleaves - The Promise / Looks Good from the Road
El Ninjo schreef:
Klopt, en er zullen er nog wel meer opstaan. In het begin om de site zo snel mogelijk op te bouwen, werd er helaas iets minder nauwkeurig gecontroleerd. Vandaar dat er inderdaad nog toevoegingen op te vinden zijn die eigenlijk verwijderd zouden moeten worden of bijv. veel slechte plaatjes (met lelijke zwarte randen). Helaas veelal het gevolg van een erfenis uit het verleden.
Dat is echter geen reden om dit nu nog wel toe te staan.
Wat betreft de 3 voorbeelden die je aanhaalt (en helaas zijn er wellicht nog veel meer te vinden), zou ik de bovenste eens moeten bekijken want die ken ik niet, bij de 2e heb je gelijk (ik zal die even aan Yak melden als hij terug is, dan kijken we wat we ermee doen).
De 3e herken ik omdat die net is toegevoegd en ik het 1 en ander uitgezocht had. Voor zover ik kon nagaan is dat een samenvoeging van 2 cassette releases en is alleen in deze vorm op CD verschenen, vandaar dat die wel toegestaan is.
Hoop dat deze uitleg 1 en ander verduidelijkt.
Klopt, en er zullen er nog wel meer opstaan. In het begin om de site zo snel mogelijk op te bouwen, werd er helaas iets minder nauwkeurig gecontroleerd. Vandaar dat er inderdaad nog toevoegingen op te vinden zijn die eigenlijk verwijderd zouden moeten worden of bijv. veel slechte plaatjes (met lelijke zwarte randen). Helaas veelal het gevolg van een erfenis uit het verleden.
Dat is echter geen reden om dit nu nog wel toe te staan.
Wat betreft de 3 voorbeelden die je aanhaalt (en helaas zijn er wellicht nog veel meer te vinden), zou ik de bovenste eens moeten bekijken want die ken ik niet, bij de 2e heb je gelijk (ik zal die even aan Yak melden als hij terug is, dan kijken we wat we ermee doen).
De 3e herken ik omdat die net is toegevoegd en ik het 1 en ander uitgezocht had. Voor zover ik kon nagaan is dat een samenvoeging van 2 cassette releases en is alleen in deze vorm op CD verschenen, vandaar dat die wel toegestaan is.
Hoop dat deze uitleg 1 en ander verduidelijkt.
Wie wat bewaart die heeft wat.

0
geplaatst: 26 maart 2008, 00:36 uur
Toon1 schreef:
Het zijn volwaardige compilaties, zo lijkt mij.
Het zijn volwaardige compilaties, zo lijkt mij.Ik heb van Gram Parsons de twee losse albums toegevoegd en toen verzocht om die andere te verwijderen, leek me overbodig geworden. Zijn ook geen volwaardige compilaties, meer een goedkope manier om twee albums een rerelase te geven lijkt me...
0
geplaatst: 26 maart 2008, 01:01 uur
So? een release is een release vind ik. Of ie nu goedkoop is of niet. Het doel van Musicmeter is toch om volledige discografieën te hebben?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 maart 2008, 01:10 uur
Toon1 schreef:
Het doel van Musicmeter is toch om volledige discografieën te hebben?
Het doel van Musicmeter is toch om volledige discografieën te hebben?
http://www.musicmeter.nl/album/add schreef:
De site heeft echter als doel om een overzicht te geven van alle albums, en niet zozeer om complete discografiën te tonen.
De site heeft echter als doel om een overzicht te geven van alle albums, en niet zozeer om complete discografiën te tonen.

0
geplaatst: 26 maart 2008, 01:12 uur
We voegen toch ook niet elke re-release met extra bonustracks apart toe?
0
geplaatst: 26 maart 2008, 01:13 uur
CHIEP schreef:
lol, okee dan zwijg ik

0
geplaatst: 27 maart 2008, 00:03 uur
Er is een bericht van mij verwijderd bij Salah Edin - Nederlands Grootste Nachtmerrie zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld. Wat was hiervoor de reden?
0
geplaatst: 28 maart 2008, 00:25 uur
Klopt, ik heb daar net een aantal politiek getinte reacties weggehaald, maar volgens mij zat jij daar niet tussen 
/edit: Nu zie ik pas dat het over 24 uur geleden gaat. Als ik iets verwijder is er altijd wel een grondige reden en vermeld ik die ook, maar het zou kunnen dat ik 't wel eens vergeet. Waarover ging je bericht precies?

/edit: Nu zie ik pas dat het over 24 uur geleden gaat. Als ik iets verwijder is er altijd wel een grondige reden en vermeld ik die ook, maar het zou kunnen dat ik 't wel eens vergeet. Waarover ging je bericht precies?
0
Spijtoptant
geplaatst: 28 maart 2008, 00:36 uur
't Zou trouwens best fijn zijn als er maar één keer per drie maanden ofzo van avatar gewisseld kan worden.
Je linkt een avatar aan een gebruiker, en is die link eenmaal bevestigd dan is de avatar weer veranderd.
Je linkt een avatar aan een gebruiker, en is die link eenmaal bevestigd dan is de avatar weer veranderd.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 09:20 uur
freddze schreef:
Klopt, ik heb daar net een aantal politiek getinte reacties weggehaald, maar volgens mij zat jij daar niet tussen

Het zal wel met het bericht voor me te maken hebben, ik zie dat scrabble ineens wel goed gespeld is. Toch had mijn bericht in dat geval moeten blijven staan omdat het meer duidelijk maakt dan dat scrabble niet goed gespeld is.
0
geplaatst: 29 maart 2008, 12:21 uur
Sinds ik weer terug ben op de site moet ik constant opnieuw inloggen, is dat normaal? Voorheen was dit nooit zo.
0
geplaatst: 29 maart 2008, 15:42 uur
hier gaat iets mis met het 2e nummer.. De naam is te lang en dat kan MuMe niet aan.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 21:20 uur
Uit het andere topic:
Men zou kunnen een systeem invoeren dat een gebruiker slechts 10% van zijn totaal aantal stemmen kan uitbesteden aan 5* (en 10% aan 0,5*). Eventueel pas vanaf een bepaald aantal startstemmen om nieuwe users niet af te schrikken als die beginnen met stemmen bij hun favoriete albums.
Men zou kunnen een systeem invoeren dat een gebruiker slechts 10% van zijn totaal aantal stemmen kan uitbesteden aan 5* (en 10% aan 0,5*). Eventueel pas vanaf een bepaald aantal startstemmen om nieuwe users niet af te schrikken als die beginnen met stemmen bij hun favoriete albums.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 21:26 uur
Daar ben ik op tegen: want op die manier wordt er 'van bovenaf' bepaald hoe je moet stemmen.
Er zijn ook users die gewoon enthousiaster stemmen en wat makkelijker 5* uitdelen dan anderen.
Iedereen heeft voorzichzelf eigen criteria. De mogelijkheid op deze site is het uitdelen van 0,5 - 5. Als er dan bepaald gaat worden dat je maar zoveel procent voor 0,5 en zoveel procent voor 5 mag gebruiken dan slaat het stemmen volgens dit systeem nergens meer op.
Daarbij zul je omhoog stemmers en omlaag stemmers altijd houden net als fans die anders luisteren naar hun bandje dan neutrale luisteraars.
Ik snap al het gezeur hierover niet zo omdat er nog altijd de mogelijkheid bestaat een mod in te lichten wanneer je bepaald stemgedrag als vreemd ervaart.
Laat iedereen lekker stemmen zo die wil en benader een mod als dit overdreven proporties aan gaat nemen.
Ik denk dat het procentueel gezien over alle stemmers op de site nog best wel meevalt (en excessen blijf je altijd houden helaas).
Er zijn ook users die gewoon enthousiaster stemmen en wat makkelijker 5* uitdelen dan anderen.
Iedereen heeft voorzichzelf eigen criteria. De mogelijkheid op deze site is het uitdelen van 0,5 - 5. Als er dan bepaald gaat worden dat je maar zoveel procent voor 0,5 en zoveel procent voor 5 mag gebruiken dan slaat het stemmen volgens dit systeem nergens meer op.
Daarbij zul je omhoog stemmers en omlaag stemmers altijd houden net als fans die anders luisteren naar hun bandje dan neutrale luisteraars.
Ik snap al het gezeur hierover niet zo omdat er nog altijd de mogelijkheid bestaat een mod in te lichten wanneer je bepaald stemgedrag als vreemd ervaart.
Laat iedereen lekker stemmen zo die wil en benader een mod als dit overdreven proporties aan gaat nemen.
Ik denk dat het procentueel gezien over alle stemmers op de site nog best wel meevalt (en excessen blijf je altijd houden helaas).
0
geplaatst: 30 maart 2008, 21:44 uur
Dat denk ik ook. En daarbij zijn er ook mensen die alleen maar 4* of hoger stemmen en lagere stemmen niet interessant vinden.
Ik denk dat het systeem zoals dat nu is wel prima is eigenlijk. Excessen houd je inderdaad toch wel.
Ik denk dat het systeem zoals dat nu is wel prima is eigenlijk. Excessen houd je inderdaad toch wel.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 22:28 uur
In dit topic gaat iets he-le-maal fout met de lay-out. Het hoofdmenu staat ineens onderaan de pagina en er staan volgens mij berichten óver elkaar heen... Kijk maar op de eerste pagina van dat topic.
0
geplaatst: 31 maart 2008, 13:12 uur
Ik snap eigenlijk zelfs al niet echt goed dat je lage stemmen geeft, mijn laagste is 1.5 maar ik ga bijna nooit iets laag geven omdat ik dan de muziek echt niet goed vind en het dus niet kan uitluisteren...
0
eazyfan
geplaatst: 1 april 2008, 18:22 uur
Mijn rotatielijst is niet zichtbaar, de link van mijn Last.fm ook niet.
Kan iemand helpen?
Kan iemand helpen?
0
geplaatst: 1 april 2008, 18:29 uur
Volgens mij gaat er meer mis. Mijn top 10 is ook opeens weg...
Edit: ah, hij is er weer
Edit: ah, hij is er weer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.