De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2008, 20:35 uur
Hier gaat er iets fout. De user (AGE) heeft geen stem uitgebracht, maar daar staat er toch bij al zijn berichten dat hij 0.5* heeft gestemd.
0
WernerGSF
geplaatst: 1 april 2008, 20:36 uur
dan moet hij een stem plaatsen, die die weer weg halen, dan is het opgelost
0
geplaatst: 1 april 2008, 21:53 uur
De eerste 2 albums van de Four Tops staan er dubbel op. Lijkt mij wat veel van het goede.
0
geplaatst: 2 april 2008, 11:40 uur
0
geplaatst: 2 april 2008, 11:45 uur
Staat het al lang op de artiestenbladzijde; de vergelijkbare artiesten volgens Last FM?
Leuke toevoeging.
Leuke toevoeging.
0
geplaatst: 2 april 2008, 16:15 uur
@ Herman: Ik neem aan dat je het tegen mij had over de albums, ik zie ze in ieder geval nog steeds staan
0
mathieudc
geplaatst: 2 april 2008, 16:25 uur
deric raven schreef:
Staat het al lang op de artiestenbladzijde; de vergelijkbare artiesten volgens Last FM?
Leuke toevoeging.
Leuke toevoeging.
Ja inderdaad, handig!
0
geplaatst: 2 april 2008, 16:50 uur
indana schreef:
@ Herman: Ik neem aan dat je het tegen mij had over de albums, ik zie ze in ieder geval nog steeds staan
Dat klopt, Indana. Is blijkbaar iets misgegaan. Maar nu zijn ze er echt vanaf.

0
geplaatst: 2 april 2008, 17:53 uur
Ozark Henry staat als Piet Goddaer op de site met als alternatieve artiestennaam Ozark Henry. Lijkt me pertinente onzin, want hij brengt al zijn platen uit onder de naam OH. Ik weet niet of het mis gaat bij correctie als ik artiestennaam en alternatieve artiestennaam omdraai, dus ik meld het hier maar even.
0
geplaatst: 2 april 2008, 19:20 uur
Piet Goddaer is ook lid van Sunzoo manley. Daarom staat het op deze manier vermeldt.
0
geplaatst: 2 april 2008, 20:39 uur
Lijkt me niet echt wenselijk. Jammer voor die link (zou iets op verzonnen moeten worden) maar de ene artiest met zijn artiestennaam op de site zetten en de ander met zijn echte naam is nogal inconsequent. Bovendien staat het erg lelijk.
0
geplaatst: 2 april 2008, 22:24 uur
Die plaat heeft twee stemmen... Zet m daar dan als Ozark Henry bij, zou ik zeggen.
Bovendien: Sting staat toch ook niet op de site als alias van Gordon Sumner?
0
Spijtoptant
geplaatst: 3 april 2008, 22:07 uur
Bij het album Grundstueck van Einstuerzende Neubauten zijn clips bij track 2 en track 3 (Grundstueck 1 en Grundstueck 2) toegevoegd.
Het zijn beide dezelfde clips, en het is Grundstueck 1.
De clip bij Grundstueck 2 (track 3) kan weggehaald worden.
Het zijn beide dezelfde clips, en het is Grundstueck 1.
De clip bij Grundstueck 2 (track 3) kan weggehaald worden.
0
geplaatst: 3 april 2008, 23:26 uur
Via de correctieknop kan je die ook zelf weghalen hoor. Maar goed, ik heb het deze keer voor jou al gedaan 

0
Spijtoptant
geplaatst: 3 april 2008, 23:40 uur
Ik kon dat niet vinden, zag alleen een mogelijkheid om de hele track te verwijderen (dat grote rode kruis, linksboven de track). Anders had ik dat wel gedaan, ik zit niet om aandacht te bedelen. 
(Wil alleen dat E.N. goed gedocumenteerd blijft.)

(Wil alleen dat E.N. goed gedocumenteerd blijft.)
0
geplaatst: 4 april 2008, 16:02 uur
Mogen spelfouten in een tracklist hier ook worden vermeld? Zo ja, dan gaat hier mis. Zie ook mijn bericht wat ik bij het album heb geplaatst (waar verder niets mee wordt gedaan, vandaar mijn reactie hier. Bericht bij album mag na evt. afhandeling wat mij betreft wel worden verwijderd)
0
geplaatst: 4 april 2008, 16:06 uur
Rechtsboven zit een corrigeerknop, daarmee kun je het zelf verbeteren 

0
geplaatst: 4 april 2008, 17:21 uur
0
geplaatst: 4 april 2008, 17:40 uur
Ik heb van de site afgekukeld. Dank voor het meld- en corrigeerwerk!
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 april 2008, 22:22 uur
Geen idee wie Pokémon Christmas Bash er heeft doorgelaten, maar de uitvoerders van de twee laatste nummers kloppen dus niet. De personen die vermeld staan zijn namelijk de zangers van de gewone nummers en aangezien deze twee tracks karaoke-versies zijn... (info over de componisten van deze muziek heb ik online dus nog nergens kunnen vinden)
0
geplaatst: 5 april 2008, 00:22 uur
Als ik op de home van de site kom zie ik in plaats van een albumhoes de tekst:
"Afbeelding afkomstig van MusicMeter.nl. Deeplinken naar onze afbeeldingen is helaas niet mogelijk"
"Afbeelding afkomstig van MusicMeter.nl. Deeplinken naar onze afbeeldingen is helaas niet mogelijk"
0
WernerGSF
geplaatst: 5 april 2008, 01:39 uur
bij mij is het goed, misschien even een nieuwe internet explorer opstarten??
0
geplaatst: 5 april 2008, 03:07 uur
Komt nog wel voor. Zie bijvoorbeeld ook bij dit album. Van het Fax +49-69/450464 label staan er ongeveer 40 albums op de site, maar als op dat label klikt, kom je op deze pagina waar staat dat er geen albums van dat label op de site staan. Waarschijnlijk komt het door de speciale tekens. In jouw geval het + teken en in mijn geval het / teken. Misschien iets voor Jordy om op de lijst te zetten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.