MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Inderdaad. Dat kan dan ook mooi doorgevoerd worden op andere Meter-sites, voor films, boeken of games die tot dezelfde reeks of serie behoren.

Ik ben het met de onderstaande schrijvers eens. Zou een handige optie zijn.

Volgens mij staat zoiets al op de to do lijst.

Bij de toevoegingen die voor iedereen te corrigeren zijn staat het album Bloodbath - Unblessing the Purity (2008) / http://www.musicmeter.nl/rejection/107739

Deze staat alleen al op de site

Marcel²
Toevoeging uit de rejection verwijderd

Wellicht is deze vraag al eerder gesteld; maar is het mogelijk om bij quotes ook datum en tijd te vermelden. Dat maakt het een stuk makkelijker bepaalde quotes in hun context te plaatsen.

Jornaquin
Klacht: Voetbaltopic is dicht.

Daar is het door de users in dat topic zelf naar gemaakt. Nu is het topic even dicht om te bezemen (het is aan herman wanneer hij weer open gaat)...

Het zou me bovendien niks verbazen dat hij binnenkort definitief gesloten als het zo doorgaat.

Spijtoptant
't Is volgens mij niet de eerste keer dat dat topic dicht is.

Ik snap eigenlijk zelf niet dat dat topic op de site mag. Voetbal is bijna politiek... Althans, zo bekijk ik het, zoals er af en toe over wordt gesproken...
En politiek mag niet op de site dacht ik zo...

Spijtoptant
't Ligt toch echt aan de users. Op moviemeter zie ik weinig klachten over het Studio Sport topic.

Dat is naar mijn mening toch een ander soort topic. Dat gaat over álle sporten en niet specifiek over voetbal. Volgens mij is hier op MuMe trouwens ook een Studio Sport topic...

Topic gaat aan het begin van de avond wel weer open. Ik zal dan ook wel het een en ander toelichten.

Louis2703 schreef:
Dat is naar mijn mening toch een ander soort topic. Dat gaat over álle sporten en niet specifiek over voetbal.

Van de honderd berichten is er misschien één die niet over voetbal gaat.

Spijtoptant schreef:
't Ligt toch echt aan de users. Op moviemeter zie ik weinig klachten over het Studio Sport topic.

Ligt misschien ook aan de naam van het topic: het heet hier tenslotte nog altijd 'Wat is je favoriete voetbalclub' en dan kán ik me voorstellen dat het nog wel eens wat uit de hand loopt met mensen die wat ál te fanatiek hun club vertegenwoordigen...

Spijtoptant
Zou zomaar kunnen.

Jornaquin
. Als je al geen geintjes over en weer mag maken in wat voor wereld leven we dan?

Mijn persoonlijke informatie wordt niet op mijn gebruikerspagina getoond, terwijl het er wel staat als ik bij het menuutje Profiel onder Mijn MusicMeter kijk.

En nu eens iets heel anders: vanaf nu staat Marcel Jongeneel op de site bekend als Marcel².
Marcel was er niet content mee om met zijn volledige naam bekend te zijn en gezien zijn gigantische staat van dienst (meer dan 9000 toevoegingen en nog veel meer werk achter de schermen) vond ik dat zijn gebruikersnaam (bij zéér hoge uitzondering) wel veranderd kon worden. Dus bij deze.

Van harte met je nieuwe nick, Marcel².

Maak er maar geen gewoonte van, want er zal nogal wat veranderd worden denk ik dan

Marcel heeft wel een leuk aantal berichten: 12121

Donny Tourette
Dexter schreef:
Mijn persoonlijke informatie wordt niet op mijn gebruikerspagina getoond, terwijl het er wel staat als ik bij het menuutje Profiel onder Mijn MusicMeter kijk.

Dat had ik gisteren dus ook.

En 't werkt nog steeds niet bij je?
Hebben andere users hier ook last van als ze hun pers.info willen wijzigen?

Donny Tourette
Ik heb daarna mijn pogingen gestaakt.

tangmaster
Klaus Krüger albums toegevoegd. Deze artiest is mede lid geweest van Tangerine Dream alleen de site maakt geen automatiche koppeling, zegt dus niet groepen en samenwerking en bij de Tangerine Dream leden lijst wordt de naam niet vet gedrukt. Werkt het niet gord op dit moment?

Nu wel. Toen ik ging corrigeren bij Tangerine Dream, stond de u-umlaut weergegeven als ?%1341 oid.

Nu staat het goed.

herman schreef:
En nu eens iets heel anders: vanaf nu staat Marcel Jongeneel op de site bekend als Marcel².

Zeg maar is dat niet een beetje te laat dan?

wat ik lastig vindt aan deze site is dat wanneer ik besluit "een pagina terug te gaan" dat je terug helemaal bovenaan terchtkomt op de pagina en niet op de plaats waar je vandaan kwam.

hmmm begrijpen jullie dit?

Om welke reden mogen verzamelalbums met twee albums van een artiest (bijvoorbeeld 'A Nice Pair' van Pink Floyd of 'G.P.+Grievous Angel' van Gram Parsons, of deze) niet meer op de site? Het zijn volwaardige compilaties, zo lijkt mij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:55 uur

geplaatst: vandaag om 05:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.