MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
herman schreef:
Geen idee of het op te lossen is door Jordy. Wat je nu doet is symptoombestrijding.

Het idee is dat wanneer je een bericht leest met een "normale" permalink, terwijl jij alternatieve instellingen hebt, dat de permalink dan automatisch vervangen wordt naar een formaat waar jij als lezer op dat moment iets aan hebt

blijkbaar werkt dat niet 100%, gaat op de algemene lijst

eazyfan schreef:
Nogmaals dan maar - Iemand aub.?

Gedaan, voortaan via correctie graag.

Ik heb vanaf het begin (2006) de laatste berichten bovenaan staan en eigenlijk nooit last gehad met de permalinks (ik dacht ik geef het maar even door )

Dexter schreef:
Ik krijg de laatste tijd vaker goedkeurings berichten van de crew over de correctie van een artiestenpagina, waarbij de link niet werkt.

Bijvoorbeeld:
Je correctie van Iommi is geaccepteerd, bedankt.

Niemand anders die dit probleem heeft?

heb het gefixed als het goed is

Jep, de links werken weer fatsoenlijk

Ik heb een vraag: Hoe maak ik de lijst van Mijn albums zichtbaar voor de andere users? Ik kan de volgende zin namelijk niet aanvinken:

De inhoud van deze map is voor iedereen te zien in mijn profiel

CHIEP (crew)
De albums Grace van Ozark Henry en Feest! Live! van Raymond van het Groenewoud waren afgelopen jaar gedurende één dag te koop dankzij een actie van de Vlaamse krant De Morgen (waarvoor de krant van die bepaalde dag moest gekocht worden). Tot op heden zijn ze nog niet via een ander weg te koop en horen ze imho dus (nog) niet op deze site te staan.

Ik mis DonDijk

Heeft DonDijk zich uitgeschreven of is hij geband?

Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb een vraag: Hoe maak ik de lijst van Mijn albums zichtbaar voor de andere users? Ik kan de volgende zin namelijk niet aanvinken:

De inhoud van deze map is voor iedereen te zien in mijn profiel

Als je bij mijn albums bent dan druk je op de desbetreffende map die openbaar moet worden gemaakt op instellingen, en dan kan je aanvinken of je het openbaar wil maken of niet.

paulisdik schreef:
Heeft DonDijk zich uitgeschreven of is hij geband?
Geband

Hopelijk komt Don dan maar gauw weer terug.

CHIEP schreef:
De albums Grace van Ozark Henry en Feest! Live! van Raymond van het Groenewoud waren afgelopen jaar gedurende één dag te koop dankzij een actie van de Vlaamse krant De Morgen (waarvoor de krant van die bepaalde dag moest gekocht worden). Tot op heden zijn ze nog niet via een ander weg te koop en horen ze imho dus (nog) niet op deze site te staan.

In dat geval horen ze inderdaad niet op de site. Ik heb ze ervan afgehaald.

Waarom is hij geband? Heb nooit problemen met hem gehad.

Waarschijnlijk door die poeplading aan treurig flauwe off topic opmerkingen.

tangmaster
Toch even een dank woord voor het oplossen van de stemmenlijst zoals die bij ieder voorkomt kan nu weer alles zien. Thanx

handsome_devil schreef:
(quote)

ik gebruik firefox en heb er ook last van.

Kan dat niet opgelost worden op een of andere manier? Jordy?

tangmaster schreef:
Toch even een dank woord voor het oplossen van de stemmenlijst zoals die bij ieder voorkomt kan nu weer alles zien. Thanx

Kun je echt weer alles zien? Zelf zie ik nou de eerste honderd (?) albums per stem op alfabetische volgorde, en als ik dan op de volgende pagina klik krijg ik ineens album 1001 tot en met 1100. De albums 101 t/m 1000 lijken dus niet een-twee-drie te vinden...

...maar als ik in de url http://www.musicmeter.nl/user/13279/votes/3.5/ achter de 'slash' bijvoorbeeld het getal 100 zet, krijg ik ineens wél de albums 101 t/m 200.

Kortom: de pagina's zijn dus gemaakt (?) voor 1000 albums, maar er worden telkens maar 100 weergegeven. Het is dus echter wel mogelijk om de ontbrekende albums te zien, door een honderdtal in de adresbalk aan de url toe te voegen. Heeft iedereen dit?

paulisdik schreef:
(quote)

Als je bij mijn albums bent dan druk je op de desbetreffende map die openbaar moet worden gemaakt op instellingen, en dan kan je aanvinken of je het openbaar wil maken of niet.

freitzen schreef:

Kortom: de pagina's zijn dus gemaakt (?) voor 1000 albums, maar er worden telkens maar 100 weergegeven.

gaat inderdaad nog niet goed, zal ik naar kijken

Arrie schreef:

Kan dat niet opgelost worden op een of andere manier? Jordy?

Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, lijkt in ieder geval niet aan de site te liggen. Oude flash plugin geinstalleerd ofzo?

Ah, bedankt voor het reageren!
Ik zal eens kijken. Het zal dan inderdaad wel aan mezelf liggen, nu nog het probleem zien te vinden.

Wat is er gebeurt met DonDijk?

Die is (wellicht tijdelijk) geband omdat hij meerdere keren is aangesproken op bepaald postgedrag en ondanks dat er niks aan veranderde....

Dank voor duidelijk uitleg

Ruby1966
Arrie schreef:
Ah, bedankt voor het reageren!
Ik zal eens kijken. Het zal dan inderdaad wel aan mezelf liggen, nu nog het probleem zien te vinden.

Bij mij werken die videoclips ook niet meer hoor. Voorheen nooit last van gehad.

Sinds een paar weken wordt er naar een hogere kwaliteitsversie van de YouTube video's gelinkt. Misschien kunnen oude Flash plugins hier niet mee overweg, een andere reden voor deze problemen zou ik niet kunnen bedenken.

Kun je hier eens checken of je de meest recente versie hebt geinstalleerd? http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Ruby1966
You have version 9,0,28,0 installed zegt-ie
Die is te oud?

edit: ja , die was blijkbaar te oud.
Ik heb nu de nieuwste versie en alles doet het weer

Ook bedankt, ik had ook een verouderde plugin (9,0,47,0).

Dit zijn nog eens tips

edit: maar Violet Hill van Coldplay opent hij niet.. dat cirkeltje in het midden blijft draaien, waar ligt dat aan dan? Sterker nog, hij opent nu helemaal geen clips meer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.