De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2008, 18:59 uur
Het idee is dat wanneer je een bericht leest met een "normale" permalink, terwijl jij alternatieve instellingen hebt, dat de permalink dan automatisch vervangen wordt naar een formaat waar jij als lezer op dat moment iets aan hebt
blijkbaar werkt dat niet 100%, gaat op de algemene lijst
0
geplaatst: 7 juli 2008, 20:42 uur
eazyfan schreef:
Nogmaals dan maar -
Iemand aub.?
Nogmaals dan maar -
Iemand aub.?Gedaan, voortaan via correctie graag.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 21:04 uur
Ik heb vanaf het begin (2006) de laatste berichten bovenaan staan en eigenlijk nooit last gehad met de permalinks (ik dacht ik geef het maar even door
)
)
0
geplaatst: 7 juli 2008, 21:46 uur
Dexter schreef:
Ik krijg de laatste tijd vaker goedkeurings berichten van de crew over de correctie van een artiestenpagina, waarbij de link niet werkt.
Bijvoorbeeld:
Je correctie van Iommi is geaccepteerd, bedankt.
Ik krijg de laatste tijd vaker goedkeurings berichten van de crew over de correctie van een artiestenpagina, waarbij de link niet werkt.
Bijvoorbeeld:
Je correctie van Iommi is geaccepteerd, bedankt.
Niemand anders die dit probleem heeft?
0
geplaatst: 8 juli 2008, 18:51 uur
Ik heb een vraag: Hoe maak ik de lijst van Mijn albums zichtbaar voor de andere users? Ik kan de volgende zin namelijk niet aanvinken:
De inhoud van deze map is voor iedereen te zien in mijn profiel
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 juli 2008, 21:56 uur
De albums Grace van Ozark Henry en Feest! Live! van Raymond van het Groenewoud waren afgelopen jaar gedurende één dag te koop dankzij een actie van de Vlaamse krant De Morgen (waarvoor de krant van die bepaalde dag moest gekocht worden). Tot op heden zijn ze nog niet via een ander weg te koop en horen ze imho dus (nog) niet op deze site te staan.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 22:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb een vraag: Hoe maak ik de lijst van Mijn albums zichtbaar voor de andere users? Ik kan de volgende zin namelijk niet aanvinken:
Als je bij mijn albums bent dan druk je op de desbetreffende map die openbaar moet worden gemaakt op instellingen, en dan kan je aanvinken of je het openbaar wil maken of niet.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 22:11 uur
paulisdik schreef:
Heeft DonDijk zich uitgeschreven of is hij geband?
Geband Heeft DonDijk zich uitgeschreven of is hij geband?

0
geplaatst: 8 juli 2008, 22:31 uur
CHIEP schreef:
De albums Grace van Ozark Henry en Feest! Live! van Raymond van het Groenewoud waren afgelopen jaar gedurende één dag te koop dankzij een actie van de Vlaamse krant De Morgen (waarvoor de krant van die bepaalde dag moest gekocht worden). Tot op heden zijn ze nog niet via een ander weg te koop en horen ze imho dus (nog) niet op deze site te staan.
In dat geval horen ze inderdaad niet op de site. Ik heb ze ervan afgehaald.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 22:39 uur
Waarschijnlijk door die poeplading aan treurig flauwe off topic opmerkingen.
0
tangmaster
geplaatst: 9 juli 2008, 11:28 uur
Toch even een dank woord voor het oplossen van de stemmenlijst zoals die bij ieder voorkomt kan nu weer alles zien. Thanx
0
geplaatst: 9 juli 2008, 11:34 uur
handsome_devil schreef:
ik gebruik firefox en heb er ook last van.
(quote)
ik gebruik firefox en heb er ook last van.
Kan dat niet opgelost worden op een of andere manier? Jordy?
0
geplaatst: 9 juli 2008, 11:46 uur
tangmaster schreef:
Toch even een dank woord voor het oplossen van de stemmenlijst zoals die bij ieder voorkomt kan nu weer alles zien. Thanx
Kun je echt weer alles zien? Zelf zie ik nou de eerste honderd (?) albums per stem op alfabetische volgorde, en als ik dan op de volgende pagina klik krijg ik ineens album 1001 tot en met 1100. De albums 101 t/m 1000 lijken dus niet een-twee-drie te vinden...
...maar als ik in de url http://www.musicmeter.nl/user/13279/votes/3.5/ achter de 'slash' bijvoorbeeld het getal 100 zet, krijg ik ineens wél de albums 101 t/m 200.
Kortom: de pagina's zijn dus gemaakt (?) voor 1000 albums, maar er worden telkens maar 100 weergegeven. Het is dus echter wel mogelijk om de ontbrekende albums te zien, door een honderdtal in de adresbalk aan de url toe te voegen. Heeft iedereen dit?
0
geplaatst: 9 juli 2008, 12:04 uur
paulisdik schreef:
Als je bij mijn albums bent dan druk je op de desbetreffende map die openbaar moet worden gemaakt op instellingen, en dan kan je aanvinken of je het openbaar wil maken of niet.
(quote)

0
geplaatst: 9 juli 2008, 12:24 uur
freitzen schreef:
Kortom: de pagina's zijn dus gemaakt (?) voor 1000 albums, maar er worden telkens maar 100 weergegeven.
Kortom: de pagina's zijn dus gemaakt (?) voor 1000 albums, maar er worden telkens maar 100 weergegeven.
gaat inderdaad nog niet goed, zal ik naar kijken
0
geplaatst: 9 juli 2008, 12:24 uur
Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, lijkt in ieder geval niet aan de site te liggen. Oude flash plugin geinstalleerd ofzo?
0
geplaatst: 9 juli 2008, 13:33 uur
Ah, bedankt voor het reageren! 
Ik zal eens kijken. Het zal dan inderdaad wel aan mezelf liggen, nu nog het probleem zien te vinden.

Ik zal eens kijken. Het zal dan inderdaad wel aan mezelf liggen, nu nog het probleem zien te vinden.

0
geplaatst: 10 juli 2008, 01:25 uur
Die is (wellicht tijdelijk) geband omdat hij meerdere keren is aangesproken op bepaald postgedrag en ondanks dat er niks aan veranderde....
0
Ruby1966
geplaatst: 10 juli 2008, 12:48 uur
Arrie schreef:

Bij mij werken die videoclips ook niet meer hoor. Voorheen nooit last van gehad.
0
geplaatst: 10 juli 2008, 13:06 uur
Sinds een paar weken wordt er naar een hogere kwaliteitsversie van de YouTube video's gelinkt. Misschien kunnen oude Flash plugins hier niet mee overweg, een andere reden voor deze problemen zou ik niet kunnen bedenken.
Kun je hier eens checken of je de meest recente versie hebt geinstalleerd? http://www.macromedia.com/software/flash/about/
Kun je hier eens checken of je de meest recente versie hebt geinstalleerd? http://www.macromedia.com/software/flash/about/
0
Ruby1966
geplaatst: 10 juli 2008, 13:08 uur
You have version 9,0,28,0 installed zegt-ie
Die is te oud?
edit: ja , die was blijkbaar te oud.
Ik heb nu de nieuwste versie en alles doet het weer
Die is te oud?
edit: ja , die was blijkbaar te oud.
Ik heb nu de nieuwste versie en alles doet het weer

0
geplaatst: 10 juli 2008, 13:18 uur
Ook bedankt, ik had ook een verouderde plugin (9,0,47,0).
Dit zijn nog eens tips
edit: maar Violet Hill van Coldplay opent hij niet.. dat cirkeltje in het midden blijft draaien, waar ligt dat aan dan? Sterker nog, hij opent nu helemaal geen clips meer
Dit zijn nog eens tips

edit: maar Violet Hill van Coldplay opent hij niet.. dat cirkeltje in het midden blijft draaien, waar ligt dat aan dan? Sterker nog, hij opent nu helemaal geen clips meer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.