De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 18 juni 2013, 11:01 uur
Er is een eerste langspeler uit van oOoOO. Iemand die 'm wil toevoegen? Dankje dankje.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 16:59 uur
Yann Samsa schreef:
Er is een eerste langspeler uit van oOoOO. Iemand die 'm wil toevoegen? Dankje dankje.
Toegevoegd.

0
geplaatst: 19 juni 2013, 17:38 uur
Iemand die een goede hoes kan vinden voor onderstaande LP en 'm wil toevoegen?
Espionage (4) - Espionage at Discogs
Espionage (4) - Espionage at Discogs
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 19 juni 2013, 17:57 uur
Ik vind enkel een bruikbare bovenkant... Waarom de persoon in kwestie de onderkant niet heeft gescand, mag Joost weten.
0
geplaatst: 19 juni 2013, 18:31 uur
Ja, die had ik ook al gevonden 
Het was een pm verzoek van dazzler, maar ik vind echt niets bruikbaars en ze is ook niet bewerkbaar.
Hun andere album heeft ook nergens een echt goede hoes, maar die heb ik wat opgekalefaterd in Photoshop

Het was een pm verzoek van dazzler, maar ik vind echt niets bruikbaars en ze is ook niet bewerkbaar.
Hun andere album heeft ook nergens een echt goede hoes, maar die heb ik wat opgekalefaterd in Photoshop

0
geplaatst: 19 juni 2013, 20:26 uur
Is met deze iets te doen :
ESPIONAGE Espionage LP nMINT UK 1983 A&M Records | eBay - cgi.ebay.co.uk
0
geplaatst: 19 juni 2013, 21:07 uur
Njal schreef:
Ja, kon daar iets mee doen, bedankt!

Toegevoegd.

0
geplaatst: 20 juni 2013, 22:55 uur
Deze staat nog bij de afgekeurde toevoegingen (heb zelf geen zin om 'm te corrigeren) :

0
bone machine (crew)
geplaatst: 21 juni 2013, 09:21 uur
Njal schreef:
Deze staat nog bij de afgekeurde toevoegingen (heb zelf geen zin om 'm te corrigeren)
Deze staat nog bij de afgekeurde toevoegingen (heb zelf geen zin om 'm te corrigeren)
Doorgestuurd naar crew & Njal bedankt voor 't plaatje!
0
Meneer Bungel
geplaatst: 23 juni 2013, 14:46 uur
Wat staan er nog veel His Name Is Alive platen niet op MuMe ( Albums by His Name Is Alive - Rate Your Music - rateyourmusic.com ), is daar toevallig een reden voor? Ik heb Last Night alvast ingestuurd.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 15:33 uur
Meneer Bungel schreef:
Wat staan er nog veel His Name Is Alive platen niet op MuMe ( Albums by His Name Is Alive - Rate Your Music - rateyourmusic.com ), is daar toevallig een reden voor? Ik heb Last Night alvast ingestuurd.
His Name is Alive
"Is" zonder hoofdletter

0
Meneer Bungel
geplaatst: 23 juni 2013, 15:49 uur
Ok (die pagina had ik op zich trouwens al wel gevonden)! Maar dan nog missen er heel wat (zie de RYM-link)... 

0
geplaatst: 23 juni 2013, 15:57 uur
Meneer Bungel schreef:
Ok (die pagina had ik op zich trouwens al wel gevonden)! Maar dan nog missen er heel wat (zie de RYM-link)...
Zal me er eens mee gaan bezighouden.

0
geplaatst: 25 juni 2013, 10:30 uur
0
geplaatst: 25 juni 2013, 18:59 uur
Mogen releases die op cassette zijn uitgebracht ook op de site: zoals deze: Multiple Man - s/t MCR004 | Major Crimes Records - majorcrimes.bandcamp.com
0
geplaatst: 26 juni 2013, 10:40 uur
korenbloem schreef:
Mogen releases die op cassette zijn uitgebracht ook op de site: zoals deze: Multiple Man - s/t MCR004 | Major Crimes Records - majorcrimes.bandcamp.com
Waarom niet?
Heb ze toegevoegd, behalve één dat een "Demo" blijkt te zijn, en die mogen uiteraard niet op de site.

0
geplaatst: 26 juni 2013, 14:11 uur
* denotes required fields.