MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Yann Samsa
Er is een eerste langspeler uit van oOoOO. Iemand die 'm wil toevoegen? Dankje dankje.

oOoOO wat kijk ik daar naar uit...

Yann Samsa schreef:
Er is een eerste langspeler uit van oOoOO. Iemand die 'm wil toevoegen? Dankje dankje.

Toegevoegd.

Yann Samsa
Snelle service hier. Dankje

Iemand die een goede hoes kan vinden voor onderstaande LP en 'm wil toevoegen?
Espionage (4) - Espionage at Discogs

CHIEP (crew)
Ik vind enkel een bruikbare bovenkant... Waarom de persoon in kwestie de onderkant niet heeft gescand, mag Joost weten.

Ja, die had ik ook al gevonden

Het was een pm verzoek van dazzler, maar ik vind echt niets bruikbaars en ze is ook niet bewerkbaar.
Hun andere album heeft ook nergens een echt goede hoes, maar die heb ik wat opgekalefaterd in Photoshop

En toegevoegd aan mijn albumlijst .

Bedankt allemaal!

Deze staat nog bij de afgekeurde toevoegingen (heb zelf geen zin om 'm te corrigeren) :

(afbeelding)

bone machine (crew)
Njal schreef:
Deze staat nog bij de afgekeurde toevoegingen (heb zelf geen zin om 'm te corrigeren)

Doorgestuurd naar crew & Njal bedankt voor 't plaatje!

Meneer Bungel
Wat staan er nog veel His Name Is Alive platen niet op MuMe ( Albums by His Name Is Alive - Rate Your Music - rateyourmusic.com ), is daar toevallig een reden voor? Ik heb Last Night alvast ingestuurd.

Meneer Bungel schreef:
Wat staan er nog veel His Name Is Alive platen niet op MuMe ( Albums by His Name Is Alive - Rate Your Music - rateyourmusic.com ), is daar toevallig een reden voor? Ik heb Last Night alvast ingestuurd.

His Name is Alive
"Is" zonder hoofdletter

Meneer Bungel
Ok (die pagina had ik op zich trouwens al wel gevonden)! Maar dan nog missen er heel wat (zie de RYM-link)...

Meneer Bungel schreef:
Ok (die pagina had ik op zich trouwens al wel gevonden)! Maar dan nog missen er heel wat (zie de RYM-link)...

Zal me er eens mee gaan bezighouden.

Meneer Bungel
Alvast bedankt!

wil iemand dit album toevoegen?

Mogen releases die op cassette zijn uitgebracht ook op de site: zoals deze: Multiple Man - s/t MCR004 | Major Crimes Records - majorcrimes.bandcamp.com

Yann Samsa
Wil iemand de volgende EP van Petrels toevoegen?

klikkerdeklik

tangmaster

Yann Samsa
Merci beaucoup.

korenbloem schreef:
Mogen releases die op cassette zijn uitgebracht ook op de site: zoals deze: Multiple Man - s/t MCR004 | Major Crimes Records - majorcrimes.bandcamp.com

Waarom niet?
Heb ze toegevoegd, behalve één dat een "Demo" blijkt te zijn, en die mogen uiteraard niet op de site.

Demo's mogen ook op de site als ze te koop zijn geweest.

Dexter schreef:
Demo's mogen ook op de site als ze te koop zijn geweest.

Okee, is ook toegevoegd.

brajoapau schreef:
(quote)

Okee, is ook toegevoegd.

dank je!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.