De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2013, 21:49 uur
Op vrijwel alle hoezen staat Jean Michel Jarre zonder koppelteken, dus het is correct om die naam als hoofdnaam aan te houden. Gelukkig zijn er ook een paar hoezen met koppelteken, waardoor met fatsoen beide schrijfwijzen gekoppeld konden worden d.m.v. een alias.
0
geplaatst: 25 mei 2013, 12:35 uur
Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van Soul Lounge Vol 2 link zonder die sticker links onder.
b.v.d.
b.v.d.
0
geplaatst: 25 mei 2013, 23:10 uur
Het is niet groot maar volgens mij is dit hem: http://3.bp.blogspot.com/_EkyVDwA6u5A/SfEzslkB9jI/AAAAAAAAILg/bcokNA8EJuA/s200/SOUL+LOUNGE+-+VOLUME+2+-+2006.png
Andere versie van zelfde album: http://images.junostatic.com/full/CS1600697-02A-BIG.jpg
Andere versie van zelfde album: http://images.junostatic.com/full/CS1600697-02A-BIG.jpg
0
geplaatst: 26 mei 2013, 11:36 uur
Vraagje onder welk genre vallen verzamel albums met film muziek uit verschillende films / genre's....???
0
geplaatst: 26 mei 2013, 11:41 uur
thelion schreef:
Vraagje onder welk genre vallen verzamel albums met film muziek uit verschillende films / genre's....???
Als het een gelijkaardige verzamelaar is: Pop / Score
Pure... Movies
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 mei 2013, 11:58 uur
dazzler schreef:
Ik voegde twee albums toe van Pieces of a Dream.
Er stonden van deze band al platen op de site, maar kennelijk als Pieces Of A Dream.
Wat is hier de regel?
Schrijf je in een bandnaam de voorzetsels en lidwoorden met of zonder hoofdletter?
Ik voegde twee albums toe van Pieces of a Dream.
Er stonden van deze band al platen op de site, maar kennelijk als Pieces Of A Dream.
Wat is hier de regel?
Schrijf je in een bandnaam de voorzetsels en lidwoorden met of zonder hoofdletter?
Dan kan deze pagina weg
Pieces Of A Dream
0
geplaatst: 26 mei 2013, 19:22 uur
Het lukt me niet om een album toe te voegen, ik krijg bij stap 5 altijd de melding dat er een onbekende fout is opgetreden.
0
geplaatst: 26 mei 2013, 21:18 uur
Dat ligt waarschijnlijk aan de specifieke jpg.
Svendra schreef:
Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.
Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.
Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.
Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.
Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.
Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.
0
geplaatst: 28 mei 2013, 12:12 uur
Ik kwam hier zojuist iets tegen: Asaf Avidan - Different Pulses EP (2012)
De artiesten die remixes doen staan hier ook als gastartiest bij. Lijkt een beetje op Beatport/Discogs, die zetten remix-artiesten er ook nog eens apart onder.
Is dit op MuMe de bedoeling? Dan zijn er nog wel een paar honderd releases op MuMe die aangepasten moeten worden..
De artiesten die remixes doen staan hier ook als gastartiest bij. Lijkt een beetje op Beatport/Discogs, die zetten remix-artiesten er ook nog eens apart onder.
Is dit op MuMe de bedoeling? Dan zijn er nog wel een paar honderd releases op MuMe die aangepasten moeten worden..
0
geplaatst: 28 mei 2013, 15:02 uur
Manuel schreef:
Is dit op MuMe de bedoeling?
Is dit op MuMe de bedoeling?
Nee, een remix-artiest geldt niet als gastartiest. Ik heb de EP aangepast.
0
geplaatst: 28 mei 2013, 15:10 uur
Tja, had het ook al aangepast naar aanleiding van je antwoord hier.

0
geplaatst: 28 mei 2013, 16:22 uur
Leek me ook al logisch, dank.
Top trouwens, die nieuwe notificaties: ''je bent gequote door Svendra in...''
0
geplaatst: 30 mei 2013, 21:09 uur
Als ik een foute toevoeging wil corrigeren, zie ik onder http://www.musicmeter.nl/rejections helemaal geen albums staan. Weet iemand wat hier de oorzaak van is en of er iets aan te doen is?
0
geplaatst: 30 mei 2013, 21:36 uur
Cygnus schreef:
Als ik een foute toevoeging wil corrigeren, zie ik onder http://www.musicmeter.nl/rejections helemaal geen albums staan. Weet iemand wat hier de oorzaak van is en of er iets aan te doen is?
http://www.musicmeter.nl/album/rejections
0
geplaatst: 30 mei 2013, 22:42 uur
Bedankt! Dan is het wel handig dat de crew in pm's over afgekeurde toevoegingen ook de juiste link gaat plaatsen.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 23:05 uur
Cygnus schreef:
Bedankt! Dan is het wel handig dat de crew in pm's over afgekeurde toevoegingen ook de juiste link gaat plaatsen.
Helemaal mee eens, ik dacht dat dat al was gebeurd.
Hier is hulp van een mod (of Jordy?) nodig.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 23:15 uur
Cygnus schreef:
Svendra schreef:
Er worden geen pm's meer verstuurd wat de toevoegingen betreft, tenzij een crewlid een toelichting plaatst bij de afgekeurde of verwijderde toevoeging.
Voorbeeld:[20:55] Je toevoeging van The Stranglers - Old Testament (2013) is niet geaccepteerd, en verwijderd. Je hebt een bericht ontvangen van (naam crewlid) met een toelichting.
Al je toevoegingen (ook de afgekeurde) staan nu op de "Toevoegingen" pagina netjes vermeld.
Hoop dat het zo duidelijk is.

0
geplaatst: 31 mei 2013, 06:31 uur
0
geplaatst: 31 mei 2013, 08:10 uur
heb de url aangepast in de standaard pm die wordt gestuurd als er een toelichting bij het afkeuren wordt gegeven
0
geplaatst: 31 mei 2013, 11:19 uur
Nog twee albums die toegevoegd kunnen worden:
Cuby + Blizzards* - The Singles Collection (CD) at Discogs
Peder - Dirt & Gold (CD) at Discogs
Cuby + Blizzards* - The Singles Collection (CD) at Discogs
Peder - Dirt & Gold (CD) at Discogs
0
geplaatst: 31 mei 2013, 12:49 uur
ArnoldusK schreef:
Nog twee albums die toegevoegd kunnen worden
Nog twee albums die toegevoegd kunnen worden
Cuby + Blizzards - The Singles Collection
Peder - Dirt & Gold
0
geplaatst: 31 mei 2013, 15:13 uur
De soundtrack van een game, moet die onder de noemer 'Score'?
Element4l - Original Soundtrack | Mind Tree - mindtree.bandcamp.com
Element4l - Original Soundtrack | Mind Tree - mindtree.bandcamp.com
0
geplaatst: 31 mei 2013, 15:22 uur
chevy93 schreef:
Score: speciaal voor een film of game gecomponeerde muziek
Ja dus

0
geplaatst: 31 mei 2013, 15:27 uur
Ik heb ook wel eens gehoord dat dit niet per se waar is. Als een score uit rocknummer bestaat, moet er nl. Rock gekozen worden, o.i.d.
0
geplaatst: 31 mei 2013, 15:33 uur
Uit jouw link: "This is the official 12-song soundtrack for indie game Element4l"
Ik kan hieruit concluderen dat deze muziek speciaal voor deze game gecomponeerd is, dus score is in dit geval het juiste genre...
Als de muziek voor die game voornamelijk Electronic, Pop of Rock gericht is, kan je uiteraard dat als 2de genre invullen...
Ik kan hieruit concluderen dat deze muziek speciaal voor deze game gecomponeerd is, dus score is in dit geval het juiste genre...

Als de muziek voor die game voornamelijk Electronic, Pop of Rock gericht is, kan je uiteraard dat als 2de genre invullen...
0
geplaatst: 31 mei 2013, 21:16 uur
Moeten Masterpiece: Created by Gilles Peterson (2011) en Masterpiece: Created by Jazzie B Soul II Soul (2008) niet gewoon als ''artiest - album'' ingevoerd worden? Zo heb ik Carl Craig - Masterpiece (2013) er zojuist wel ingezet.
0
geplaatst: 1 juni 2013, 19:13 uur
Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album:

toe te voegen aan de site?
Het gaat om Waiting for the Dawn (2013) van The Mowgli's. Het verschijnt 18 juni. Ze hebben het maar druk!
BVD!

toe te voegen aan de site?
Het gaat om Waiting for the Dawn (2013) van The Mowgli's. Het verschijnt 18 juni. Ze hebben het maar druk!
BVD!
* denotes required fields.