MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Op vrijwel alle hoezen staat Jean Michel Jarre zonder koppelteken, dus het is correct om die naam als hoofdnaam aan te houden. Gelukkig zijn er ook een paar hoezen met koppelteken, waardoor met fatsoen beide schrijfwijzen gekoppeld konden worden d.m.v. een alias.

Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van Soul Lounge Vol 2 link zonder die sticker links onder.

b.v.d.

Vraagje onder welk genre vallen verzamel albums met film muziek uit verschillende films / genre's....???

thelion schreef:
Vraagje onder welk genre vallen verzamel albums met film muziek uit verschillende films / genre's....???

Als het een gelijkaardige verzamelaar is: Pop / Score
Pure... Movies

Komt ongeveer overeen, ik weet genoeg thanx.

Graag gedaan!

DjFrankie (moderator)
dazzler schreef:
Ik voegde twee albums toe van Pieces of a Dream.
Er stonden van deze band al platen op de site, maar kennelijk als Pieces Of A Dream.

Wat is hier de regel?
Schrijf je in een bandnaam de voorzetsels en lidwoorden met of zonder hoofdletter?

Dan kan deze pagina weg

Pieces Of A Dream

Het lukt me niet om een album toe te voegen, ik krijg bij stap 5 altijd de melding dat er een onbekende fout is opgetreden.

Dat ligt waarschijnlijk aan de specifieke jpg.

Svendra schreef:
Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.

Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.

Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.

Ik kwam hier zojuist iets tegen: Asaf Avidan - Different Pulses EP (2012)

De artiesten die remixes doen staan hier ook als gastartiest bij. Lijkt een beetje op Beatport/Discogs, die zetten remix-artiesten er ook nog eens apart onder.

Is dit op MuMe de bedoeling? Dan zijn er nog wel een paar honderd releases op MuMe die aangepasten moeten worden..

Manuel schreef:
De artiesten die remixes doen staan hier ook als gastartiest bij. Lijkt een beetje op Beatport/Discogs, die zetten remix-artiesten er ook nog eens apart onder.

Is dit op MuMe de bedoeling?

Nee, een remix-artiest geldt niet als gastartiest. Ik heb de EP aangepast.

Svendra schreef:
(quote)

Tja, had het ook al aangepast naar aanleiding van je antwoord hier.

Svendra schreef:
(quote)

Leek me ook al logisch, dank.

Top trouwens, die nieuwe notificaties: ''je bent gequote door Svendra in...''

Als ik een foute toevoeging wil corrigeren, zie ik onder http://www.musicmeter.nl/rejections helemaal geen albums staan. Weet iemand wat hier de oorzaak van is en of er iets aan te doen is?

Cygnus schreef:
Als ik een foute toevoeging wil corrigeren, zie ik onder http://www.musicmeter.nl/rejections helemaal geen albums staan. Weet iemand wat hier de oorzaak van is en of er iets aan te doen is?

http://www.musicmeter.nl/album/rejections

Bedankt! Dan is het wel handig dat de crew in pm's over afgekeurde toevoegingen ook de juiste link gaat plaatsen.

Cygnus schreef:
Bedankt! Dan is het wel handig dat de crew in pm's over afgekeurde toevoegingen ook de juiste link gaat plaatsen.

Helemaal mee eens, ik dacht dat dat al was gebeurd.
Hier is hulp van een mod (of Jordy?) nodig.

Cygnus schreef:

Svendra schreef:
Helemaal mee eens, ik dacht dat dat al was gebeurd.
Hier is hulp van een mod (of Jordy?) nodig.

Er worden geen pm's meer verstuurd wat de toevoegingen betreft, tenzij een crewlid een toelichting plaatst bij de afgekeurde of verwijderde toevoeging.

Voorbeeld:[20:55] Je toevoeging van The Stranglers - Old Testament (2013) is niet geaccepteerd, en verwijderd. Je hebt een bericht ontvangen van (naam crewlid) met een toelichting.

Al je toevoegingen (ook de afgekeurde) staan nu op de "Toevoegingen" pagina netjes vermeld.
Hoop dat het zo duidelijk is.

brajoapau schreef:
Hoop dat het zo duidelijk is.

Duidelijk, dank je wel.

heb de url aangepast in de standaard pm die wordt gestuurd als er een toelichting bij het afkeuren wordt gegeven

De soundtrack van een game, moet die onder de noemer 'Score'?

Element4l - Original Soundtrack | Mind Tree - mindtree.bandcamp.com

chevy93 schreef:
De soundtrack van een game, moet die onder de noemer 'Score'?

Score: speciaal voor een film of game gecomponeerde muziek
Ja dus

Ik heb ook wel eens gehoord dat dit niet per se waar is. Als een score uit rocknummer bestaat, moet er nl. Rock gekozen worden, o.i.d.

Uit jouw link: "This is the official 12-song soundtrack for indie game Element4l"
Ik kan hieruit concluderen dat deze muziek speciaal voor deze game gecomponeerd is, dus score is in dit geval het juiste genre...
Als de muziek voor die game voornamelijk Electronic, Pop of Rock gericht is, kan je uiteraard dat als 2de genre invullen...

Moeten Masterpiece: Created by Gilles Peterson (2011) en Masterpiece: Created by Jazzie B Soul II Soul (2008) niet gewoon als ''artiest - album'' ingevoerd worden? Zo heb ik Carl Craig - Masterpiece (2013) er zojuist wel ingezet.

Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album:

(afbeelding)

toe te voegen aan de site?

Het gaat om Waiting for the Dawn (2013) van The Mowgli's. Het verschijnt 18 juni. Ze hebben het maar druk!
BVD!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.