Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2011, 14:09 uur
Ik ga iig naar Paradiso, van de week even een kaartje kopen, en dan hopen dat het geweldig wordt 

0
geplaatst: 8 mei 2011, 15:56 uur
Die was ik bijna vergeten. Iedereen vond ze erg slecht, ik vond het nogal meevallen.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 22:34 uur
Gaat er nog iemand naar The Tallest Man on Earth aanstaande woensdag in Paradiso?
0
geplaatst: 16 mei 2011, 00:12 uur
Ik niet iig... wel dinsdag Animal Collective... daar nog meer mensen?
0
geplaatst: 12 november 2011, 16:36 uur
bij wilco in 013 ben ik zeker erbij en verbaas me dat er nog steeds kaarten beschikbaar zijn! ik begrijp het niet!
0
geplaatst: 4 april 2012, 16:44 uur
Gaat er iemand toevallig volgende week naar de Nits in Luxor Live ten Arnhem?
0
geplaatst: 14 mei 2012, 14:03 uur
Dat kan ik zeker mensen aanraden, zelf ga ik niet, omdat ze ook in Hengelo komen begin juni, maar alvast veel plezier
0
geplaatst: 6 november 2012, 16:07 uur
Gaan er nog mensen hier woensdagavond naar Vijay Iyer Trio/Vijay Iyer & Mischa Mengelberg in Den Bosch?
0
geplaatst: 6 november 2012, 16:39 uur
ehhh... het is ook niet woensdag maar vrijdag
... geen idee waar ik woensdag vandaanhaal
0
geplaatst: 6 november 2012, 22:02 uur
The Scientist schreef:
... geen idee waar ik woensdag vandaanhaal Vrijdag kan ik ook niet
(check mijn drukke leven). Als Iyer heel geweldig is wil ik wel een rain check voor als ze volgend jaar in Tilburg spelen? 
0
geplaatst: 7 november 2012, 17:58 uur
Vanavond Godspeed You Black Emperor in de cirque royale, nog iemand?
0
geplaatst: 7 november 2012, 20:11 uur
jassn schreef:
ik ga morgen naar godspeed, koninklijk circus. Iemand?
ik ga morgen naar godspeed, koninklijk circus. Iemand?
MartinoBasso schreef:

Ik geloof dat veel Nederlanders hier ook bij zouden willen zijn (inclusief mijzelf).
0
geplaatst: 14 december 2012, 13:53 uur
Ik heb twee kaartjes gewonnen voor Faberyayo, vanavond in de Tivoli, Utrecht. Iemand zin om mee te gaan? (gratiezzz uiteraard)
0
geplaatst: 28 februari 2013, 14:20 uur
Lukas en ondergetekende gaan woensdag 6 maart naar Iceage in Area 51 Skatepark in Eindhoven. Komen we daar nog andere MuMe'ers tegen?
0
geplaatst: 6 mei 2013, 17:01 uur
Mostly Autumn:
Friday 28 June '13 Dru Cultuurfabriek Ulft DRU Cultuurfabriek | Home - drucultuurfabriek.nl
Saturday 29 June '13 De Boerderij Zoetermeer http://www.cultuurpodiumboerderij.nl/
Mostly Autumn.
Mostly Autumn is inmiddels een gevestigde naam in proggy Nederland en nu voor het eerst in de Dru Cultuurfabriek en natuurlijk terug in de Boerderij te Zoetermeer.
De Britse progressieve rockband is geïnspireerd door groepen als Pink Floyd, Genesis & Alan Parsons Project en is gestoeld op stevig gitaarwerk, samenzang met de kristal heldere stem van Olivia Sparnenn, gebruik van dwarsfluit en toetsen die soms zeer ingetogen zijn a-la Richard Wright (Pink Floyd) en dan weer groots uitpakken. Hun sound is geliefd bij menig progliefhebber.
Het hart van Mostly Autumn wordt gevormd door gitarist Bryan Josh en frontvrouw Olivia Sparnenn.
Bryan wordt vaak de zoon van Ritchie Blackmore en David Gilmour genoemd, Olivia heeft een fenominale stem, wellicht vergelijkbaar als haar vrouwelijke collega's van Within Temptation en Nightwish.
Andere blikvangers uit deze symphatieke band zijn: Anne-Marie Helder - dwarsfluit, toetsen, Iain Jennings - toetsen, Liam Davison - gitaar, Andy Smith - bas en Gavin Griffiths - drums.
YouTube - Mostly Autumn - The Night Sky
New live DVD At De Boerderij! Stunning, filmed by John Vis and his team, is out now.
More dates at their site mostly-autumn.com

Friday 28 June '13 Dru Cultuurfabriek Ulft DRU Cultuurfabriek | Home - drucultuurfabriek.nl
Saturday 29 June '13 De Boerderij Zoetermeer http://www.cultuurpodiumboerderij.nl/
Mostly Autumn.
Mostly Autumn is inmiddels een gevestigde naam in proggy Nederland en nu voor het eerst in de Dru Cultuurfabriek en natuurlijk terug in de Boerderij te Zoetermeer.
De Britse progressieve rockband is geïnspireerd door groepen als Pink Floyd, Genesis & Alan Parsons Project en is gestoeld op stevig gitaarwerk, samenzang met de kristal heldere stem van Olivia Sparnenn, gebruik van dwarsfluit en toetsen die soms zeer ingetogen zijn a-la Richard Wright (Pink Floyd) en dan weer groots uitpakken. Hun sound is geliefd bij menig progliefhebber.
Het hart van Mostly Autumn wordt gevormd door gitarist Bryan Josh en frontvrouw Olivia Sparnenn.
Bryan wordt vaak de zoon van Ritchie Blackmore en David Gilmour genoemd, Olivia heeft een fenominale stem, wellicht vergelijkbaar als haar vrouwelijke collega's van Within Temptation en Nightwish.
Andere blikvangers uit deze symphatieke band zijn: Anne-Marie Helder - dwarsfluit, toetsen, Iain Jennings - toetsen, Liam Davison - gitaar, Andy Smith - bas en Gavin Griffiths - drums.
YouTube - Mostly Autumn - The Night Sky
New live DVD At De Boerderij! Stunning, filmed by John Vis and his team, is out now.
More dates at their site mostly-autumn.com

0
Sietse
geplaatst: 6 mei 2013, 23:01 uur
ik moet donderdag optreden bij Lost Property in Amsterdam in het kader van de opening van SOTU Festival.
Is gratis entree dus wie zin heeft om te komen kijken...
Aanvang: 21:00
Lost Property
De Leeuw van Vlaanderenstraat 33
1061CR Amsterdam
Er is meer muziek en ook nog een kunstexpositie.
Is gratis entree dus wie zin heeft om te komen kijken...
Aanvang: 21:00
Lost Property
De Leeuw van Vlaanderenstraat 33
1061CR Amsterdam
Er is meer muziek en ook nog een kunstexpositie.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 09:34 uur
Nog andere gebruikers die aanstaande woensdag naar Godspeed You! Black Emperor gaan in Paradiso?
Normaal weet ik mensen uit mijn kennissenkring mee te krijgen, maar deze keer heb ik ook maar geen poging gedaan
Ik ben in ieder geval van de partij, want deze band moet je toch een keer meegemaakt hebben.
Normaal weet ik mensen uit mijn kennissenkring mee te krijgen, maar deze keer heb ik ook maar geen poging gedaan
Ik ben in ieder geval van de partij, want deze band moet je toch een keer meegemaakt hebben.
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 14:12 uur
Woensdag 9 oktober in Rotown bij de band Revere komen aardig wat mensen van deze site (die toch een klein beetje bijdraagt aan de basis van hun huidige platencontract en succes in Nederland).
Zeker:
-B-records
-Lin
-titan
-muziekobsessie
-ducoz
-Vince vega
-GrafGantz
-Bardt1980
-aERodynamIC
En uiteraard deze user
http://www.musicmeter.nl/user/39958
En volgens mij hebben Lukas, keijzm73 en (willie) plannen
Wie vergeet ik nog?
Zeker:
-B-records
-Lin
-titan
-muziekobsessie
-ducoz
-Vince vega
-GrafGantz
-Bardt1980
-aERodynamIC
En uiteraard deze user
http://www.musicmeter.nl/user/39958En volgens mij hebben Lukas, keijzm73 en (willie) plannen

Wie vergeet ik nog?
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 14:24 uur
Dat is toch al aardig wat voor een nog relatief onbekende band 
Ik heb er, ondanks de lange afstand, in ieder geval zin in!

Ik heb er, ondanks de lange afstand, in ieder geval zin in!
* denotes required fields.