Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 14:30 uur
Toch een soort 'bedrijfsfeestje' 
Maar dit maakt het wel een leuk, intiem feestje denk ik.

Maar dit maakt het wel een leuk, intiem feestje denk ik.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 11:06 uur
Via deze site in aanraking gekomen met de muziek van Revere en die bevalt me uitstekend dus ik heb ook een kaartje gekocht voor woensdag. En, door mijn enthousiaste verhalen over de band inmiddels al drie anderen zover gekregen mee te gaan.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 18:07 uur
Gaat Lin toch nog gelijk krijgen met haar 'ik bestel voor de zekerheid kaarten want door alle acties van het Revere promo team heb ik geen zin om straks tot aan Donner in de rij te moeten staan' 

0
geplaatst: 8 oktober 2013, 00:44 uur
aERodynamIC schreef:
- B-records
- Lin
- titan
- muziekobsessie
- ducoz
- Vince vega
- GrafGantz
- Bardt1980
- aERodynamIC
- Edgar18
- keijzm73
- B-records
- Lin
- titan
- muziekobsessie
- ducoz
- Vince vega
- GrafGantz
- Bardt1980
- aERodynamIC
- Edgar18
- keijzm73
Present

Wellicht ook met 2, 3 anderen van buiten MuMe.
En dan toch ook maar kaartje bestellen voor de zekerheid

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 11:04 uur
Ik was wel van plan te gaan. Zijn er nog mensen in voor een hapje eten vooraf? Het begint immers pas laat...
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 12:14 uur
Ik moet om 23.05 de trein alweer terug nemen zie ik
Ik hoop maar dat ik het tot het einde red!
Ik hoop maar dat ik het tot het einde red!
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 12:37 uur
Je moet rekenen op een klein kwartiertje lopen naar het station. Normaal haal ik die trein ook altijd wel na Rotown concerten maar het is krap ja.
Ik heb geen idee hoe lang ze spelen en of ze netjes op tijd beginnen (meestal kwart voor tien in Rotown).
Ik heb geen idee hoe lang ze spelen en of ze netjes op tijd beginnen (meestal kwart voor tien in Rotown).
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 12:51 uur
Het concert begint, officieel, om half 10. Langer dan anderhalf uur zullen ze niet spelen toch? Dat is nog geen enkele keer gebeurt in Rotown, behalve bij Jonathan Wilson... dat was dan ook een mijlpaal in de historie van Rotown, naar verluid.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 12:52 uur
Ik denk eerlijk gezegd dat je dan na een uurtje je biezen zal moeten pakken, al zal het grootste deel van het optreden er dan wel opzitten. En hopen dat ze precies om half 10 beginnen zoals op het ticket staat, en niet een kwartiertje later of zo. Wellicht dat Eric even contact met de band hierover op kan nemen? 

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 12:53 uur
Zal het straks even tegen ze zeggen 
Maar als je zorgt dat je je jas al hebt bij de laatste nummers dan kun je met een flink tempo CS halen binnen 10 minuten is mijn eigen ervaring en inderdaad spelen de meeste bands een uur of uur en kwartier in Rotown (maar ik heb ook wel 45 minuten meegemaakt en iets meer dan anderhalf uur).
Overigens heb ik niet vaak meegemaakt dat ze om half 10 beginnen. de deuren gaan ook meestal wat later dan 9 uur open.
Een meet and greet met de band na afloop zit er in elk geval dan niet in......

Maar als je zorgt dat je je jas al hebt bij de laatste nummers dan kun je met een flink tempo CS halen binnen 10 minuten is mijn eigen ervaring en inderdaad spelen de meeste bands een uur of uur en kwartier in Rotown (maar ik heb ook wel 45 minuten meegemaakt en iets meer dan anderhalf uur).
Overigens heb ik niet vaak meegemaakt dat ze om half 10 beginnen. de deuren gaan ook meestal wat later dan 9 uur open.
Een meet and greet met de band na afloop zit er in elk geval dan niet in......
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:03 uur
Zitten we trouwens nog wel in het goede topic want gezien het aantal mensen van MuMe die komen is dat al bijna een gewone meeting 

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:07 uur
Lukas schreef:
Ik was wel van plan te gaan. Zijn er nog mensen in voor een hapje eten vooraf? Het begint immers pas laat...
Ik ben wel van plan om een hapje te eten vooraf, maar dan gewoon thuis.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:14 uur
Ik neem ook wel genoegen met een doggybag hoor 
Doet iedereen deze keer weer zijn MuMe t-shirt aan trouwens?

Doet iedereen deze keer weer zijn MuMe t-shirt aan trouwens?

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:18 uur
Nee joh, er is een soort verzamelpunt: die idiote oude gek die zo fan is van de band; herken je zo 
In zijn buurt ongetwijfeld de grootste grapjas van deze site mister GrafGantz himself

In zijn buurt ongetwijfeld de grootste grapjas van deze site mister GrafGantz himself

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:27 uur
Ik ben ook goed te herkennen, want ik ruik altijd een beetje naar vis.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:31 uur
Idem, mij kun je herkennen aan mijn grote zwarte snor en matrozenpakje
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 13:41 uur
Pas je goed bij zanger Stephen: man met snor en man met baard.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 14:14 uur
Ik bevind mij gedurende het hele optreden buiten, alwaar ik non-stop de straat oversteek bij het dichtstbijzijnde zebrapad.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 14:32 uur
Dan blijf ik wel hier om MuMe een beetje in de gaten te houden.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:09 uur
Het was leuk, mooi concert ook
Jammer dat ik na afloop gelijk weg moest..
Jammer dat ik na afloop gelijk weg moest..
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:14 uur
Het was de lange reis meer dan waard! Leuk om ook bepaalde leden eens real-life te zien.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:17 uur
Ik vond het ook leuk om weer of eens wat users te zien. Genoten van het optreden ook 

0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:28 uur
Was leuke avond, goed concert en daarnaast een hoop bekenden gezien en ook nieuwe gezichten!
Geslaagde avond, goed geregeld Eric!
Geslaagde avond, goed geregeld Eric!
* denotes required fields.