Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2010, 18:21 uur
Zijn nog mumers die morgenavond naar Nadja en Thrones in Tilburg gaan?
0
geplaatst: 31 mei 2010, 20:48 uur
Gaat er iemand naar Daniël Lohues in het Orpheus-theater te Apeldoorn?
0
geplaatst: 2 juni 2010, 17:07 uur
Donderdag 18 november.
...dat duurt nog even, maar misschien is dit een gelegenheid om eindelijk eens een soort van meeting in Groningen te houden.
Want op die dag spelen de
Drive-By Truckers in Vera.
Anyone?
...dat duurt nog even, maar misschien is dit een gelegenheid om eindelijk eens een soort van meeting in Groningen te houden.
Anyone?
0
geplaatst: 3 juni 2010, 09:51 uur
Ik zou naar Mastodon gaan maar gitarist Bill Kelleher heeft een ontstoken alvleesklier. En tja dat kan best ernstig uitpakken. 

0
geplaatst: 4 juni 2010, 23:30 uur
Alvleesklier, Alvleesklier, Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier
0
geplaatst: 27 juli 2010, 20:27 uur
Ik denk erover om morgen naar Leela James te gaan in de Paradiso. Zijn er meer mensen die gaan?
0
geplaatst: 18 november 2010, 03:13 uur
Op 2 juni schreef ik:
en gaat er nog iemand?
Donderdag 18 november.
Anyone?
Anyone?
en gaat er nog iemand?
0
geplaatst: 18 november 2010, 22:08 uur
Lukas en ik gaan morgen naar Les Savy Fav in Trouw (Amsterdam). Nog meer Mume'ers die gaan?
0
geplaatst: 18 november 2010, 22:10 uur
Nope, ik ga morgen naar Crossing Border.
Nog mensen die daarheen gaan? 
Nog mensen die daarheen gaan? 
0
geplaatst: 18 november 2010, 22:18 uur
neen maar een vriendin van mij speelt met haar band Bear Run, dus als het niet overlapt met iemand anders, raad ik je wel aan om te gaan, want ze zijn lang niet slecht. Je moet hun myspace anders maar eens checken.
0
geplaatst: 18 november 2010, 22:19 uur
Sorry, het overlapt met Tom McRae, die ik ook wel graag wil zien. 

0
Sietse
geplaatst: 18 november 2010, 23:33 uur
Cygnus schreef:
Lukas en ik gaan morgen naar Les Savy Fav in Trouw (Amsterdam). Nog meer Mume'ers die gaan?
Ik ben er misschien ook wel bij. Is toch om de hoek.
0
geplaatst: 19 november 2010, 09:14 uur
0
geplaatst: 27 april 2011, 18:43 uur
Gaan er nog mensen naar Peter Brötzmann Chicago Tentet vanavond?
0
geplaatst: 6 mei 2011, 10:44 uur
Gaan er 12 mei nog mensen naar Pere Ubu (performing 'The Modern Dance') in Haarlem?
0
geplaatst: 6 mei 2011, 16:39 uur
Mensen hier die 27 mei naar Six Organs of Admittance gaan in Tilburg, of toevallig op 28 mei in Paradiso?
Ik ga iig wel, kaarten zijn ook zeer goedkoop
Ik ga iig wel, kaarten zijn ook zeer goedkoop

0
Sietse
geplaatst: 6 mei 2011, 21:14 uur
ik heb een kaartje voor 27 mei (release van de nieuwe plaat) en wellicht ben ik er 28 mei ook weer bij, maar dat weet ik nog niet zeker.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 22:46 uur
enne, Sietse... gisteren op Incubated het onbevestigde vermoeden gehoord dat Peter Broderick Ben Chasny mogelijk komt bijstaan op de 27e in Tilburg...
0
geplaatst: 7 mei 2011, 03:34 uur
ja daar kun je wel van uitgaan, we tigers. ik ben er 27 mei denk ik ook bij. 6 euro is ook echt een schijntje natuurlijk.
Mag ik iedereen er trouwens op attenderen dat op zondag 15 mei er een GRATIS optreden is van Barn owl, Mountains en Jefre Cantu-Ledesma (lid van Tarentel) in Dordrecht. Een nog veel groter schijntje!
Mag ik iedereen er trouwens op attenderen dat op zondag 15 mei er een GRATIS optreden is van Barn owl, Mountains en Jefre Cantu-Ledesma (lid van Tarentel) in Dordrecht. Een nog veel groter schijntje!
0
Sietse
geplaatst: 8 mei 2011, 12:38 uur
we tigers schreef:
enne, Sietse... gisteren op Incubated het onbevestigde vermoeden gehoord dat Peter Broderick Ben Chasny mogelijk komt bijstaan op de 27e in Tilburg...
Yep, dat klopt. Dat had ik al gehoord.
Paalhaas schreef:
ja daar kun je wel van uitgaan, we tigers. ik ben er 27 mei denk ik ook bij. 6 euro is ook echt een schijntje natuurlijk.
Daar ben ik wel bij

0
geplaatst: 8 mei 2011, 12:51 uur
Net een kaartje gekocht van Six Organs of Admittance in Paradiso. Vorige keer SooA in Paradiso was een behoorlijk grote mini-meeting.
* denotes required fields.