MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Zijn nog mumers die morgenavond naar Nadja en Thrones in Tilburg gaan?

Gaat er iemand naar Daniël Lohues in het Orpheus-theater te Apeldoorn?

Donderdag 18 november.

...dat duurt nog even, maar misschien is dit een gelegenheid om eindelijk eens een soort van meeting in Groningen te houden.
Want op die dag spelen de
Drive-By Truckers in Vera.

Anyone?

Ron Jans?

Komt denk ik wel...incognito?

Ik zou naar Mastodon gaan maar gitarist Bill Kelleher heeft een ontstoken alvleesklier. En tja dat kan best ernstig uitpakken.

Alvleesklier, Alvleesklier, Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier

Ik denk erover om morgen naar Leela James te gaan in de Paradiso. Zijn er meer mensen die gaan?

Als we toch bezig zijn, iemand modest mouse?

Op 2 juni schreef ik:
Donderdag 18 november.

...dat duurt nog even, maar misschien is dit een gelegenheid om eindelijk eens een soort van meeting in Groningen te houden.
Want op die dag spelen de
Drive-By Truckers in Vera.

Anyone?

en gaat er nog iemand?

Lukas en ik gaan morgen naar Les Savy Fav in Trouw (Amsterdam). Nog meer Mume'ers die gaan?

Nope, ik ga morgen naar Crossing Border. Nog mensen die daarheen gaan?

neen maar een vriendin van mij speelt met haar band Bear Run, dus als het niet overlapt met iemand anders, raad ik je wel aan om te gaan, want ze zijn lang niet slecht. Je moet hun myspace anders maar eens checken.

Sorry, het overlapt met Tom McRae, die ik ook wel graag wil zien.

Sietse
Cygnus schreef:
Lukas en ik gaan morgen naar Les Savy Fav in Trouw (Amsterdam). Nog meer Mume'ers die gaan?

Ik ben er misschien ook wel bij. Is toch om de hoek.

Arrie schreef:
Nope, ik ga morgen naar Crossing Border. Nog mensen die daarheen gaan?

Nog iemand die vanavond naar Laura Veirs gaat?

Gaan er nog mensen naar Peter Brötzmann Chicago Tentet vanavond?

Gaan er 12 mei nog mensen naar Pere Ubu (performing 'The Modern Dance') in Haarlem?

*steekt vinger op*

korenbloem komt ook

Wat? Jij had toch een verjaardag?
wel

Prioriteiten Paap, prioriteiten.

Jep, ik kom ook!!!

Mensen hier die 27 mei naar Six Organs of Admittance gaan in Tilburg, of toevallig op 28 mei in Paradiso?

Ik ga iig wel, kaarten zijn ook zeer goedkoop

Sietse
ik heb een kaartje voor 27 mei (release van de nieuwe plaat) en wellicht ben ik er 28 mei ook weer bij, maar dat weet ik nog niet zeker.

enne, Sietse... gisteren op Incubated het onbevestigde vermoeden gehoord dat Peter Broderick Ben Chasny mogelijk komt bijstaan op de 27e in Tilburg...

ja daar kun je wel van uitgaan, we tigers. ik ben er 27 mei denk ik ook bij. 6 euro is ook echt een schijntje natuurlijk.

Mag ik iedereen er trouwens op attenderen dat op zondag 15 mei er een GRATIS optreden is van Barn owl, Mountains en Jefre Cantu-Ledesma (lid van Tarentel) in Dordrecht. Een nog veel groter schijntje!

Gallow
In Tilburg ben ik er waarschijnlijk ook bij.

Sietse
we tigers schreef:
enne, Sietse... gisteren op Incubated het onbevestigde vermoeden gehoord dat Peter Broderick Ben Chasny mogelijk komt bijstaan op de 27e in Tilburg...

Yep, dat klopt. Dat had ik al gehoord.

Paalhaas schreef:
ja daar kun je wel van uitgaan, we tigers. ik ben er 27 mei denk ik ook bij. 6 euro is ook echt een schijntje natuurlijk.

Mag ik iedereen er trouwens op attenderen dat op zondag 15 mei er een GRATIS optreden is van Barn owl, Mountains en Jefre Cantu-Ledesma (lid van Tarentel) in Dordrecht. Een nog veel groter schijntje!

Daar ben ik wel bij

Net een kaartje gekocht van Six Organs of Admittance in Paradiso. Vorige keer SooA in Paradiso was een behoorlijk grote mini-meeting.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.