Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:38 uur
Yak schreef:
Overigens liep ik onzin uit te kramen
Dat dacht ik al Overigens liep ik onzin uit te kramen

0
geplaatst: 17 april 2006, 18:41 uur
SelmaDuim schreef:
Volgens mij is dat jou lijstje van vorige week, Herman.
Volgens mij is dat jou lijstje van vorige week, Herman.
Nee, het lijstje op die url verandert elke week...
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 18:57 uur
herman schreef:
(quote)
Het is toch echt hetzelfde lijstje hoor, het lijstje van 2-9 april, die van vorige week, kijk zelf maar op Last.fm.

0
geplaatst: 17 april 2006, 18:59 uur
Als ik op Last.FM naar het lijstje kijk van 2-9 april, zie ik The Knife op 1 staan en The Smiths op 2...
Hierboven zie ik Dungen op 1 staan en The Knife op 2...
Misschien een probleem met caching ofzo?
Hierboven zie ik Dungen op 1 staan en The Knife op 2...
Misschien een probleem met caching ofzo?
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 19:05 uur
:T
Om maar even met Yak's woorden te spreken...
Sorry, Herman.
Om maar even met Yak's woorden te spreken...
Yak schreef:
Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.
Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.

Sorry, Herman.

0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 20:28 uur
Yonderboi...
2Raumwohnung....
Het zit toch in de familie.

(mijn lijstje is er nog niet)
0
Sietse
geplaatst: 17 april 2006, 23:00 uur

Voor de kenners Baroque Bordello is een van de eerste bands van Kawabata Makoto van Acid Mothers Temple...erg vage psych met noise, drone en punk invloeden

0
geplaatst: 18 april 2006, 09:59 uur
Goede kans dat we weekly neighbours worden Selma
De combinatie Yonderboi en 2raumwohnung zal niet te vaak voor komen denk ik !
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 april 2006, 22:11 uur
bonothecat schreef:
Goede kans dat we weekly neighbours worden Selma
Eerst broer en zus en dan ook nog buren, waaw. Goede kans dat we weekly neighbours worden Selma
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:41 uur
Ik heb mij niet ingeschreven bij last.fm, maar ik snap er nog niet veel van. Hoe kom je bijvoorbeeld aan al die lijstjes?
0
geplaatst: 20 april 2006, 17:51 uur
Misschien kun je hier wat mee:
Via de site (www.last.fm) is het mogelijk om bij te houden welke muziek je afspeelt op je computer. Je doet dat door een plug-in voor de mediaplayer (WinAmp, I-Tunes, Windows Mediaplayer etc.) te downloaden en installeren en een account op die site aan te maken. Elke keer als je dan een nieuw nummer draait, dan wordt dit geregistreerd en zo worden allerlei statistieken over jouw 'draaigedrag' bijgehouden. Je ziet o.a.:
- je laatste tien nummers
- een lijst met meest gedraaide artiesten
- een lijst met meest gedraaide nummers
Ook kun je zien welke mensen ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben ('neighbours') en is het mogelijk om groepen op te richten (soort federaties), met een eigen forum en eigen groepstatistieken.
Daarnaast kun je ook gebruik maken van de zogenaamde 'radio stations', waarop je muziek kunt beluisteren van bijvoorbeeld je neighbours.
De naam Audioscrobbler is overigens de oude naam van de site (audioscrobbler.com). De plug-in wordt nog steeds audioscrobbler plug-in genoemd.
Op (www.last.fm/tour.php) kun je d.m.v. screenshots zien wat alles zo'n beetje inhoudt.
- je laatste tien nummers
- een lijst met meest gedraaide artiesten
- een lijst met meest gedraaide nummers
Ook kun je zien welke mensen ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben ('neighbours') en is het mogelijk om groepen op te richten (soort federaties), met een eigen forum en eigen groepstatistieken.
Daarnaast kun je ook gebruik maken van de zogenaamde 'radio stations', waarop je muziek kunt beluisteren van bijvoorbeeld je neighbours.
De naam Audioscrobbler is overigens de oude naam van de site (audioscrobbler.com). De plug-in wordt nog steeds audioscrobbler plug-in genoemd.
Op (www.last.fm/tour.php) kun je d.m.v. screenshots zien wat alles zo'n beetje inhoudt.
0
geplaatst: 22 april 2006, 11:36 uur
als ik een nummer heb geluistert krijg ik niet zo'n lijstje, hoe kan dat?
0
geplaatst: 22 april 2006, 12:22 uur
Bij mij doet die het ook niet goed, hij houd niet alles goed bij...
0
Ace
geplaatst: 22 april 2006, 13:11 uur
Af en toe loopt het updaten een beetje achter, soms wel een paar dagen. Uiteindelijk komt het allemaal weer in orde is mijn ervaring...
0
geplaatst: 22 april 2006, 13:39 uur
Zijn de nummers allemaal wel goed getagd? Als dat niet zo is word het inderdaad niks 

0
SelmaDuim
geplaatst: 22 april 2006, 18:43 uur
Ligt niet alleen daar aan, want hij heeft bij mij al een dag niks bijgeschreven en ik ben toch echt de hele dag al muziek aan het draaien.
0
geplaatst: 25 april 2006, 13:39 uur
* denotes required fields.