Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 22:54 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:00 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 01:16 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 03:21 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 10:13 uur
Zeg handsome_devil, is het toeval dat 9 van je 10 topartiesten met de letter 'A' beginnen. Bovendien is het behoorlijk verschillende muziek, Arctic Monkeys.. Aphex Twin.. At the Drive-In..
:S
0
Ace
geplaatst: 10 april 2006, 10:18 uur
The Scientist schreef:
Zeg handsome_devil, is het toeval dat 9 van je 10 topartiesten met de letter 'A' beginnen. Bovendien is het behoorlijk verschillende muziek, Arctic Monkeys.. Aphex Twin.. At the Drive-In..
Typisch geval van je playlist starten en de hele dag door laten draaien zodat je maar op lekker veel plays uitkomt
Een beetje oplichter zorgt dmv van de shuffle optie voor een alibi

ps. Dit is geen beschuldiging, maar slechts een theorie

0
handsome_devil
geplaatst: 10 april 2006, 10:28 uur
Jajaja ik weet het, ik heb zoveel muziek op mijn computer staan dat ik niet wist waar ik moest beginnen (1500 cd's waarvan misschien 100 geluisterd) dus ik ben alles maar aan het luisteren en beoordelen en wat ik niet goed vindt verdwijnt meteen weer van mijn computer
Heb er ook 2 weken over gedaan om door mijn A's te komen
Het is dus niet om een hoog aantal plays te krijgen ;D Ik heb serieus elk lied goed beluisterd. Maja je hebt veel tijd als het geen nut meer heeft om naar school te gaan omdat je toch wel blijft zitten 
Heb er ook 2 weken over gedaan om door mijn A's te komen
Het is dus niet om een hoog aantal plays te krijgen ;D Ik heb serieus elk lied goed beluisterd. Maja je hebt veel tijd als het geen nut meer heeft om naar school te gaan omdat je toch wel blijft zitten 
0
Sietse
geplaatst: 10 april 2006, 11:29 uur
wat jmij betreft gaat deze week Koekekebakker ervandoor met de interessantse/leukste playlist. Respect voor Ligeti op #1. Zouden meer mensen (incl. mijzelf) eens moeten doen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:24 uur

Mijn wekelijkse artiesten hebben nog niet door dat ik mijn stats gereset heb, dus heb ik 6x meer kashmir gespeeld dan dat ik in totaal nummers heb gespeeld

0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 18:01 uur
Volgens mij is dat jou lijstje van vorige week, Herman.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:23 uur
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:26 uur
Bij jou is het lijstje ook dezelfde als vorige week, zie deze pagina helemaal bovenaan.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:30 uur
Inderdaad. De url is blijkbaar dezelfde.
Sowieso allemaal een beetje raar. Sommige overzichtsstijlen geven de meest recente lijsten weer, andere diie van de week ervoor. Is iedere week zo.
Sowieso allemaal een beetje raar. Sommige overzichtsstijlen geven de meest recente lijsten weer, andere diie van de week ervoor. Is iedere week zo.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:33 uur
Klopt, dat vind ik ook vaag. Bij mij werkt het lijstje van de voorgaande week alleen met die opmaak die ik hierboven heb gebruikt.
Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.
Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.

0
geplaatst: 17 april 2006, 18:37 uur
Yak schreef:
Klopt, dat vind ik ook vaag. Bij mij werkt het lijstje van de voorgaande week alleen met die opmaak die ik hierboven heb gebruikt.

Nou bij mij is ie toch echt anders.
* denotes required fields.