MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:

U ziet het goed. Scooter en Tiësto

(afbeelding)

(afbeelding)

Mooi divers lijstje, beter dan normaal

Die van Koekebakker ziet er ook interessant uit trouwens

(afbeelding)

Een mooi lijstje deze week al zeg ik het zelf

Altijd weer een verrassing. De enige stijl die het nu doet is deze:

(afbeelding)

Sommige stijlen leven ook nog 3 weken in het verleden. Weinig albums beluisterd deze week maar wel vaak mijn playlist op shuffle aangehad, vandaar de lage scores voor Xzibit en Venetian Snares.

(afbeelding)

Voornamelijk cd's gedraaid de afgelopen week, ik kom niet eens aan de 10 artiesten.

(afbeelding)

The Knife en The Smiths voor de tweede achtereenvolgende keer op 1 en 2.

handsome_devil

(afbeelding)

Ace
Ed Harcourt kort geleden pas ontdekt om de een of andere duistere reden... De rest is weinig verrassend.

(afbeelding)

Zeg handsome_devil, is het toeval dat 9 van je 10 topartiesten met de letter 'A' beginnen. Bovendien is het behoorlijk verschillende muziek, Arctic Monkeys.. Aphex Twin.. At the Drive-In..
:S

Ace
The Scientist schreef:
Zeg handsome_devil, is het toeval dat 9 van je 10 topartiesten met de letter 'A' beginnen. Bovendien is het behoorlijk verschillende muziek, Arctic Monkeys.. Aphex Twin.. At the Drive-In..
:S

Typisch geval van je playlist starten en de hele dag door laten draaien zodat je maar op lekker veel plays uitkomt Een beetje oplichter zorgt dmv van de shuffle optie voor een alibi

ps. Dit is geen beschuldiging, maar slechts een theorie

handsome_devil
Jajaja ik weet het, ik heb zoveel muziek op mijn computer staan dat ik niet wist waar ik moest beginnen (1500 cd's waarvan misschien 100 geluisterd) dus ik ben alles maar aan het luisteren en beoordelen en wat ik niet goed vindt verdwijnt meteen weer van mijn computer Heb er ook 2 weken over gedaan om door mijn A's te komen Het is dus niet om een hoog aantal plays te krijgen ;D Ik heb serieus elk lied goed beluisterd. Maja je hebt veel tijd als het geen nut meer heeft om naar school te gaan omdat je toch wel blijft zitten

Sietse
wat jmij betreft gaat deze week Koekekebakker ervandoor met de interessantse/leukste playlist. Respect voor Ligeti op #1. Zouden meer mensen (incl. mijzelf) eens moeten doen.

(afbeelding)

Tja, het was een echte Veils week...

(afbeelding)

Mijn wekelijkse artiesten hebben nog niet door dat ik mijn stats gereset heb, dus heb ik 6x meer kashmir gespeeld dan dat ik in totaal nummers heb gespeeld

SelmaDuim
Volgens mij is dat jou lijstje van vorige week, Herman.

(afbeelding)

Ik heb me een beetje verdiept in Moesorgski. Vooral zijn liederencyclus De Kinderkamer (The Nursery) vind ik erg mooi. Prachtige liedjes vol kinderangsten en -fantasien.

Yak
Bij jou is het lijstje ook dezelfde als vorige week, zie deze pagina helemaal bovenaan.

Het is ook dezelfde link.

Inderdaad. De url is blijkbaar dezelfde.

Sowieso allemaal een beetje raar. Sommige overzichtsstijlen geven de meest recente lijsten weer, andere diie van de week ervoor. Is iedere week zo.

Yak
Klopt, dat vind ik ook vaag. Bij mij werkt het lijstje van de voorgaande week alleen met die opmaak die ik hierboven heb gebruikt.

Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.

Yak schreef:
Klopt, dat vind ik ook vaag. Bij mij werkt het lijstje van de voorgaande week alleen met die opmaak die ik hierboven heb gebruikt.

Overigens liep ik onzin uit te kramen, want het is vrij logisch dat je lijstje van nu hetzelfde is als die bovenaan deze pagina.

Nou bij mij is ie toch echt anders.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.