De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2010, 17:23 uur
Die is wel leuk ja. 
@Sheplays: je kunt het bericht van rafke pafke op meerdere manieren interpreteren.

@Sheplays: je kunt het bericht van rafke pafke op meerdere manieren interpreteren.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 23:01 uur
Je begrijpt hem wel, maar vindt er gewoon niets bijzonders aan net als ik. Dan lijkt het al snel alsof je hem niet begrijpt. Of ik begrijp hem ook niet, maar dan begrijp ik er al helemaal niks meer van. Als je begrijpt wat ik bedoel... Nee? Ik ook niet.

0
geplaatst: 24 februari 2010, 23:14 uur
Dat gevoel bekruipt mij nu ook. Maar waarom dan die lovende reacties...
0
geplaatst: 24 februari 2010, 23:32 uur
Florsi Florsa schreef:
Het was vandaag zeker FMcK- dag.

Arrie schreef:
Ik vind hem toch wel erg leuk hoor.
Ik vind hem toch wel erg leuk hoor.
Je liegt, ik zie het aan je gezicht.

0
Sheplays
geplaatst: 25 februari 2010, 06:30 uur
reptile71 schreef:
Je begrijpt hem wel, maar vindt er gewoon niets bijzonders aan net als ik. Dan lijkt het al snel alsof je hem niet begrijpt. Of ik begrijp hem ook niet, maar dan begrijp ik er al helemaal niks meer van. Als je begrijpt wat ik bedoel... Nee? Ik ook niet.
(quote)
Ik bedoel wat jij begrijpt!

0
Zorin
geplaatst: 25 februari 2010, 07:52 uur
Over de opmerking van FMcK:
Als ik het normaal lees (op zijn Nederlands
), dan 'loopt' die opmerking van onze zuiderbuur in relatie met de vraag waarop hij reageert niet lekker. Als je het leest op de manier van wat er te doen is tégen het nummer Delilah (dus wat kun je doen om het nummer niet te horen ), gebruik dan de skiptoets. Misschien wordt zo'n quote in België wél begrepen of op die manier bedoeld.....(rare jongens, die Belgen
)
Als ik het normaal lees (op zijn Nederlands
), dan 'loopt' die opmerking van onze zuiderbuur in relatie met de vraag waarop hij reageert niet lekker. Als je het leest op de manier van wat er te doen is tégen het nummer Delilah (dus wat kun je doen om het nummer niet te horen ), gebruik dan de skiptoets. Misschien wordt zo'n quote in België wél begrepen of op die manier bedoeld.....(rare jongens, die Belgen
)
0
pretfrit
geplaatst: 25 februari 2010, 09:25 uur
overigens, niets is zo suf als een discussie over een grap...
0
geplaatst: 25 februari 2010, 09:47 uur
pretfrit schreef:
Wel lef, om dat híer te zeggen, hét mutsentopic van MuMe.
0
geplaatst: 25 februari 2010, 10:11 uur
pretfrit schreef:
Discussie gaat niet over een grap. Als het zonder meer een grap was geweest dan was de discussie er niet geweest.

Overigens is dat jouw mening die je opschrijft alsof het een feit is. Wat mij betreft kan een discussie over een grap best leuk zijn.
0
pretfrit
geplaatst: 25 februari 2010, 10:13 uur
dit bedoel ik dus 
ga jij nu uitleggen wat ik of anderen leuk moet vinden, of hoe een grap geinterpreteerd moet worden? Wie zegt dat ik het over de FMcK grap had? mischein bedoelde ik het wel in het algemeen. Het is gewoon ontzettend suf om een grap te bespreken...en wat mij betreft is dat inderdaad een feit ja..
Humor is timing, je pakt de grap of pakt hem niet.
uitleg of discussie zorgt er niet voor dat de grap ineens leuk is
de discussie op zichzelf kan wel leuk zijn..dat bedoel jij.
maar dat was hier ook niet het geval.
dus...
volgende quote graag

ga jij nu uitleggen wat ik of anderen leuk moet vinden, of hoe een grap geinterpreteerd moet worden? Wie zegt dat ik het over de FMcK grap had? mischein bedoelde ik het wel in het algemeen. Het is gewoon ontzettend suf om een grap te bespreken...en wat mij betreft is dat inderdaad een feit ja..
Humor is timing, je pakt de grap of pakt hem niet.
uitleg of discussie zorgt er niet voor dat de grap ineens leuk is
de discussie op zichzelf kan wel leuk zijn..dat bedoel jij.
maar dat was hier ook niet het geval.
dus...
volgende quote graag
0
Zorin
geplaatst: 25 februari 2010, 11:31 uur
@ Pretfit; ik snap niet hoe jij met jouw username iets suf kunt vinden
.
.
0
Zorin
geplaatst: 25 februari 2010, 11:43 uur
pretfrit schreef:
mijn username is dan ook pretfrit..en dat maakt een enorm verschil hoor.
moet ik hem uitleggen?
mijn username is dan ook pretfrit..en dat maakt een enorm verschil hoor.
moet ik hem uitleggen?
Oh ja, sorry; het ging me ook om de Pret en niet om de Frit. Mocht je usernaam een speciale betekenis/achtergrond hebben, mag je 'm best uitleggen
.
0
geplaatst: 25 februari 2010, 11:43 uur
pretfrit schreef:
ja lekker,
heb je nog roddels?
ja lekker,
heb je nog roddels?
Alleen slechte grappen, maar daar weet jij wel raad mee.

0
geplaatst: 25 februari 2010, 13:11 uur
Lekker volwassen discussie hier. Dat krijg je nu met die niet grappige quotes... 

0
geplaatst: 25 februari 2010, 13:24 uur

Misschien is het een idee om gewoon niet te reageren als je een quote niet snapt/niet leuk vindt. Om elke quote steeds uit te moeten leggen en/of op een weegschaal te leggen gaat wel een beetje vervelen. Waarom kan het op MovieMeter wel en hier niet?

0
geplaatst: 25 februari 2010, 13:46 uur
Ik vond deze wel grappig naar aanleiding van de (zoveelste) Paul is Dead-discussie:
Ofwel hoe geef ik aan dat ik het eigenlijk maar onzin vind.
The Oath schreef:
Kunnen ze geen DNAonderzoek doen om uitsluitsel te geven?
DNAstaal van McCartney voor 1966, en DNAstaal van nu.
Kunnen ze geen DNAonderzoek doen om uitsluitsel te geven?
DNAstaal van McCartney voor 1966, en DNAstaal van nu.
bawimeko schreef:
Dat kan. Ze kunnen ook het meer van Loch Ness leegpompen om te kijken of dat monster nog 'ns opduikt. Of kaboutervallen neerzetten in het bos.
Dat kan. Ze kunnen ook het meer van Loch Ness leegpompen om te kijken of dat monster nog 'ns opduikt. Of kaboutervallen neerzetten in het bos.
Ofwel hoe geef ik aan dat ik het eigenlijk maar onzin vind.

0
Sheplays
geplaatst: 25 februari 2010, 13:49 uur
herman schreef:

Misschien is het een idee om gewoon niet te reageren als je een quote niet snapt/niet leuk vindt. Om elke quote steeds uit te moeten leggen en/of op een weegschaal te leggen gaat wel een beetje vervelen. Waarom kan het op MovieMeter wel en hier niet?

Omdat ik nooit op MovieMeter kom?
No worries, ik zal niet meer reageren.
* denotes required fields.