De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:39 uur
Zeg, komt er nog een reactie van die Gantz of ligt ie al K.O.?
0
Lukk0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:54 uur
Het is wel leuk dat Mjuman het over het (te) lage taalniveau van Ferre heeft, maar dan wel word jij schrijft...
edit: zie paar berichtjes verder
edit: zie paar berichtjes verder
0
sxesven
geplaatst: 19 februari 2010, 14:55 uur
Lukk0 schreef:
Het is wel leuk dat Mjuman het over het (te) lage taalniveau van Ferre heeft, maar dan wel word jij schrijft...
Wel potver, correct taalgebruik, hoe durft 'ie! Mjuman, vlegel!

Doet jij het anders dan?

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 februari 2010, 14:56 uur
Lukk0 schreef:
Wat is daar precies leuk aan?
0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:57 uur
Wat een geneuzel over taal hier. 'Word jij..' is natuurlijk correct.
Waar zijn de vermakelijke quotes?
Waar zijn de vermakelijke quotes?

0
Lukk0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:01 uur
Probeer ik een keer mee te doen aan het wedstrijdje wijsneuzen hier, stap ik in op het moment dat ik het fout heb. 
Memorabel, neu, afgang, ja.

Memorabel, neu, afgang, ja.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:23 uur
Lukk0 schreef:
Eindelijk weer een MM Memorabele Quote.Het is wel leuk dat Mjuman het over het (te) lage taalniveau van Ferre heeft, maar dan wel word jij schrijft...
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:36 uur
Als ik naar het lijstje van taalfouters hierboven kijk, is er een leuk klasje van te maken.
Titel zou kunnen worden:
- DCB - wat kan ik ermee?
- Thuis in taal (en erin blijven)
- Interest op taal op internet
Gastdocenten heb ik al op het oog.
Titel zou kunnen worden:
- DCB - wat kan ik ermee?
- Thuis in taal (en erin blijven)
- Interest op taal op internet
Gastdocenten heb ik al op het oog.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:44 uur
En wie zijn die gastdocenten? Toch van belang voor de kwaliteit van de cursus. We willen geen saaie colleges en onze aandachtsboog is al zo kort.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 15:46 uur
"MM Memorabele Quotes"
Leuke topic, maar al snel dacht ik; Word (zonder t) jij hier vrolijk van?
Nee, dus.
Nee, dus.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 16:01 uur
Bertus schreef:
Graf ist Gantz an die Arbeit. En dit is sowieso geen K.O. topic maar dit terzijde...
0
geplaatst: 19 februari 2010, 17:00 uur
heicro schreef:
"MM Memorabele Quotes"
Nee, dus.
"MM Memorabele Quotes"
Nee, dus.
Pas op, het is gevaarlijk kritiek te hebben op totaal niet memorabele quotes in dit topic.
0
Yann Samsa
geplaatst: 19 februari 2010, 23:10 uur
Mjuman schreef:
Gezien het taalniveau van jouw uitingen word jij ook eerder op bijles verwacht, dan in de zaal waar je het examen moet afleggen voor het brevet.
En dan als avatar de afbeelding van een zeer belezen en uitdrukkingsvaardig theoreticus te durven hanteren.
(quote)
Gezien het taalniveau van jouw uitingen word jij ook eerder op bijles verwacht, dan in de zaal waar je het examen moet afleggen voor het brevet.
En dan als avatar de afbeelding van een zeer belezen en uitdrukkingsvaardig theoreticus te durven hanteren.
Is mijn taalniveau dan zo laag?
Jammer om te horen, maar het heeft ook wel een positieve kant: men moet leren uit zijn fouten, dus Mjuman ik zal eraan werken

Marx zijn avatar hanteer ik aangezien zijn linkse/marxistische idealen mij aanstaan.
Dat hij goed met pen en papier overweg kan en dat het voor jou vervelend overkomt dat ik zijn avatar gebruik kan me eerlijk gezegd niet veel schelen

Ps: mijn quote was bedoelt om te grappen, reageer eens niet altijd zo serieus mensen.
Als jouw feedback ook luchtig bedoelt was: sorry.
Maar dan moet je er maar een emoticon bijzetten zodat ik de nuances min of meer meeheb

0
Misterfool
geplaatst: 19 februari 2010, 23:30 uur
fredpit schreef:
. De Doors klinken hier als een bluesband...maar dan zonder de bleus....niet van die "ik vind mezelf zielig" liedjes. Eerder :"...He...psst....Wil je een stukje van mijn verotte wereld zien" blues.
. De Doors klinken hier als een bluesband...maar dan zonder de bleus....niet van die "ik vind mezelf zielig" liedjes. Eerder :"...He...psst....Wil je een stukje van mijn verotte wereld zien" blues.
0
geplaatst: 20 februari 2010, 00:04 uur
Het kan aan het tijdstip liggen, maar ik zie nu Jim Morrison voor me. In een lange grijze regenjas in donkere bosjes op een plek waar 's avonds niet zoveel mensen langskomen."He...psst...Wil je een stukje van mijn verrotte wereld zien?"
0
Sheplays
geplaatst: 23 februari 2010, 14:12 uur
robbrouwer58 schreef:
Jasses, jakkes en overslaan, zie verder Thuurke.
Jasses, jakkes en overslaan, zie verder Thuurke.
okaysjon schreef:
Volgens mij bedoeld Rob hier Jasjes, Jacks en overgooiers en zijn het eventuele titels voor het volgende album.
Goed meegedacht Rob,
Volgens mij bedoeld Rob hier Jasjes, Jacks en overgooiers en zijn het eventuele titels voor het volgende album.
Goed meegedacht Rob,
Bij Jurk!-Avondjurk

0
pretfrit
geplaatst: 23 februari 2010, 17:17 uur
The Oath schreef:
Bij welk album was dat?
(quote)
Bij welk album was dat?
waarom wil je dat weten?
0
geplaatst: 24 februari 2010, 16:26 uur
Bij Queen - Innuendo over een nummer waar de meningen blijkbaar ernstig over verdeeld zijn:
rafke pafke schreef:
Wat heeft toch iedereen tegen delilah?
Father McKenzie schreef:
De skiptoets!
De skiptoets!
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2010, 17:01 uur
GrafGantz schreef:
Bij Queen - Innuendo over een nummer waar de meningen blijkbaar ernstig over verdeeld zijn:
rafke pafke schreef:
Father McKenzie schreef:
De skiptoets!
De skiptoets!
Ik begrijp 'm niet...

* denotes required fields.