De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2012, 12:11 uur
Wilde ik net ontsnappen richting Friesland, zie ik dat het een grote waterplas is geworden.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 11:55 uur
Heel erg slecht nieuws gehad in het ziekenhuis, niet iets om aan de grote internetklok te hangen. Ik zal de komende tijd weinig op MuMe zitten. Mocht je per se willen weten wat er is, stuur dan een pm. Een beperkt aantal users is al op de hoogte.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 12:33 uur
Ik ken u enkel als vierkantje dat mopjes vertelt, maar dit lijkt een behoorlijk ernstig bericht.
Ik hoop dat je de moed er in kan houden, R&P. Veel sterkte.
Ik hoop dat je de moed er in kan houden, R&P. Veel sterkte.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 12:50 uur
Veel sterkte met je medische problemen Rop! Laat indien mogelijk af en toe aan de internetklok weten hoe je eraan toe bent!
0
geplaatst: 18 januari 2012, 13:16 uur
Hou moed Rhythm & Poetry, probeer ondanks alles aan leuke dingen te blijven denken. Luister vaak naar voor jou goede muziek en bezoek als het mogelijk is MusicMeter regelmatig. Hopelijk ben je snel weer beter. Tot dan heel veel sterkte van mijn kant. 

0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:32 uur
Ook hier 'in het openbaar' nog een keer sterkte gewenst Rob (het kan niet genoeg zijn). Hopelijk helpt je humor je om je hier doorheen te slaan. Ik ben er van overtuigd!
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:25 uur
En ook van mijn kant nog een keer in het openbaar alle sterkte.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:54 uur
aERodynamIC schreef:
Ook hier 'in het openbaar' nog een keer sterkte gewenst Rob (het kan niet genoeg zijn). Hopelijk helpt je humor je om je hier doorheen te slaan. Ik ben er van overtuigd!
Ik heb ooit bij mijn studie (psychologie) begrepen dat een positieve instelling inderdaad helpt, dus ik hoop met je mee.Ook hier 'in het openbaar' nog een keer sterkte gewenst Rob (het kan niet genoeg zijn). Hopelijk helpt je humor je om je hier doorheen te slaan. Ik ben er van overtuigd!
Rob, heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
0
geplaatst: 19 januari 2012, 09:32 uur
Sterkte Rob!
Je koopt er niks voor, maar hopelijk zorgt deze rits berichten wel voor een bemoedigend steuntje in de rug.
Je koopt er niks voor, maar hopelijk zorgt deze rits berichten wel voor een bemoedigend steuntje in de rug.
* denotes required fields.