De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2006, 13:44 uur
Ik heb ook iets mede te delen! 
Dit stond namelijk al een half jaar op een bankje op 'mijn' duin bij het Zuiderstrand in Den Haag.

Dit stond namelijk al een half jaar op een bankje op 'mijn' duin bij het Zuiderstrand in Den Haag.

0
geplaatst: 10 juli 2006, 13:48 uur
Jeuuuh!En nu willen we Musicmeter kindertjes van jullie! Worden we allemaal oom en tante!

0
geplaatst: 10 juli 2006, 14:09 uur
Musicmeter wordt LoveMeter 
Gefeliciteerd zeggen ze dan ook

Zoals een soul-legende zong:
"Love is in Need of Love Today"

Gefeliciteerd zeggen ze dan ook

Zoals een soul-legende zong:
"Love is in Need of Love Today"
0
geplaatst: 10 juli 2006, 14:54 uur
ik moest goed kijken, maar nu zie ik het.
een ander kleurtje verf

leuk, MuMe-liefde
een ander kleurtje verf

leuk, MuMe-liefde

0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:04 uur
Haha, het is dat ik de reacties van de anderen las anders had ik de boodschap niet zo snel uit die plaatjes kunnen halen. Waarschijnlijk iets te subtiel voor mij.... 
Maar gefeliciteerd hoor! Wij kunnen hier dit jaar nog een grootschalige uitverkoop vinden van albums die binnenkort dubbel in de gefuseerde platenkast staan?

Maar gefeliciteerd hoor! Wij kunnen hier dit jaar nog een grootschalige uitverkoop vinden van albums die binnenkort dubbel in de gefuseerde platenkast staan?

0
geplaatst: 19 juli 2006, 20:13 uur
Het werd even spannend, maar uiteindelijk is het me toch gelukt en blijkt maar weer dat ik onder druk het best presteer. Maar...
Ik heb mijn Propedeuse gehaald.
Ik heb mijn Propedeuse gehaald.
0
geplaatst: 19 juli 2006, 20:29 uur
ja, het is een druk in felicitaties-in-ontvangstneem-tijd voor mij

0
geplaatst: 19 juli 2006, 22:28 uur
Reijersen schreef:
(quote)

daar kan je vast wel iemand voor inhuren..
*neem mij, wat schuift et?

Gefeliciteerd!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 20 juli 2006, 23:40 uur
Na maanden stotteren en puffen is mijn internetverbinding eindelijk weer gezond! Geen MuMe-timeouts meer. Ik kreeg van een vriend de tip om de router die ik tussen de pc en kabelmodem heb zitten, even 10 seconden van de stroom af te doen... En nu eenmaal weer op gang gaat ie als een tierelier! (Nu vraag ik me af, kunnen er bitjes verdwaald en verstopt raken in zo'n router dan?)
0
hpvmars
geplaatst: 21 juli 2006, 00:31 uur
Nee, je NAT tabel kan vollopen, vooral als je veel soulseek gebruikt. Je hebt dan teveel aparte verbindingen open staan, sommige routers hebben een limiet van 1024 en ruimen het niet netjes op.
* denotes required fields.