De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2006, 11:48 uur
Er is blijkbaar niet echt een topic voor wanneer iemand iets wil meedelen aan de mede MusicMeter'ers.
Ga je trouwen, ben je juist afgestudeerd, heb je een nieuwe job gevonden, of is er iets anders dat je wil delen met alle andere gebruikers, dan kan je dat hier kwijt.
Ik wou laten weten dat ik gisteren peter geworden ben!
M'n jongste zus, Sylvie (21), is gisteren om 18u bevallen van Matthew (2k790 en 46cm groot).
De papa is een toffe Ierse kerel (Des) die werkt in de Irish Times Pub in Antwerpen (in de buurt van de Grote Markt) . Als jullie daar in de buurt zijn kunnen jullie eens langsgaan om een biertje te drinken en hem geluk te wensen met de geboorte van z'n zoontje (de komende 14 dagen is hij natuurlijk met vaderschapsverlof).
Zeg hem dat hij de groeten heeft van Kurt...
Ga je trouwen, ben je juist afgestudeerd, heb je een nieuwe job gevonden, of is er iets anders dat je wil delen met alle andere gebruikers, dan kan je dat hier kwijt.
Ik wou laten weten dat ik gisteren peter geworden ben!
M'n jongste zus, Sylvie (21), is gisteren om 18u bevallen van Matthew (2k790 en 46cm groot).
De papa is een toffe Ierse kerel (Des) die werkt in de Irish Times Pub in Antwerpen (in de buurt van de Grote Markt) . Als jullie daar in de buurt zijn kunnen jullie eens langsgaan om een biertje te drinken en hem geluk te wensen met de geboorte van z'n zoontje (de komende 14 dagen is hij natuurlijk met vaderschapsverlof).
Zeg hem dat hij de groeten heeft van Kurt...
0
geplaatst: 6 juni 2006, 16:01 uur
21 en dan al kinderen, man dan ben je zelf nog een kind. Maar toch gefeliciteerd hoor. 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 18:48 uur
HammerHead schreef:
21 en dan al kinderen, man dan ben je zelf nog een kind.
21 en dan al kinderen, man dan ben je zelf nog een kind.
Dat slaat helemaal nergens op!
.. poep op je kop.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 01:19 uur
gemaster schreef:
.. poep op je kop.
(quote)
.. poep op je kop.
Ah, iemand van 21 zeker.

0
geplaatst: 19 juni 2006, 15:43 uur
0
sxesven
geplaatst: 26 juni 2006, 18:54 uur
Ik ook, haha. Ik weet het al twee weken, maar was het vergeten te melden.
Mijn tweede propedeuse overigens, in een grijs verleden heb ik er ook nog eens één op de kunstacademie behaald. 
Gefeliciteerd!
Mijn tweede propedeuse overigens, in een grijs verleden heb ik er ook nog eens één op de kunstacademie behaald. 
Gefeliciteerd!

0
geplaatst: 26 juni 2006, 18:55 uur
Hee das toevallig, ik heb em ook vandaag gehaald 
Feli.. jongens

Feli.. jongens
* denotes required fields.