MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Gefeliciteerd Titmeister

Gefeliciteerd Heiko!

Van harte Tit

His name is Luka!

Heiko en mama van harte met Luka

vigil schreef:
His name is Luka!

Ik hoop heel erg dat ze op de 2e verdieping wonen. Al bedoelen ze daar in de VS eigenlijk onze 1e verdieping mee, maar dit geheel terzijde.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik hoop heel erg dat ze op de 2e verdieping wonen. Al bedoelen ze daar in de VS eigenlijk onze 1e verdieping mee, maar dit geheel terzijde.

Luka woont idd op een 'Amerikaanse' 2e verdieping

2MY
/heb een boek geschreven!!!

Hoi iedereen!
Een tijd geleden dat ik hier nog was (maar ik zie nog steeds dezelfde namen )

IK HEB EEN BOEK GESCHREVEN!
En wat meer is: het is nog uitgegeven ook, ligt zelfs in boekenwinkels én het is al aan de tweede druk toe!

Als je houdt van jeugdboeken (10+) die door de reviewers worden omschreven als "te gruwelijk voor kinderen", "DIT IS GEEN KINDERBOEK!" en "mijn kinderen zouden dit niet mogen lezen!", dan is 'Monsters & mislukte superhelden' (Bart de Wolf) misschien wel iets voor jou!

Of ideaal als kadootje voor kinderen die graag gillend wakker worden.

Maar dus: ik heb een jeugdboek geschreven en ik ben er supertrots op!

Gefeliciteerd.

Tja als 'ie al aan zijn 2e druk toe is... 1e druk: oplage van ?

Proficiat 2MY! Dan heb je nu waarschijnlijk wel wat extra tijd vrij om je schlager-topic hier voort te zetten?

2MY
Poeha schreef:
Gefeliciteerd.

Tja als 'ie al aan zijn 2e druk toe is... 1e druk: oplage van ?

Thx! Eerste druk was 1000 exemplaren! En die waren op 3 weken tijd verkocht wtf!

2MY
ArthurDZ schreef:
Proficiat 2MY! Dan heb je nu waarschijnlijk wel wat extra tijd vrij om je schlager-topic hier voort te zetten?

Goh, ik ben nu bezig met deel 2, dus Niels Destadsbader en co zullen nog even moet wachten!
Een top 100 was toch wat te ambitieus

Potverdorie2MY, wat leuk om weer eens wat van je te horen en wat een leuk bericht!

Proficiat 2MY, veel succes.
Pracht kaf Bart, nodigd uit om het te lezen.

Ik heb een toneelstuk geschreven (en daar heb ik meer dan een jaar aan gewerkt, want zoiets had ik nog nooit gedaan) en dat ben ik nu aan het regisseren tot een voorstelling die op 24 en 25 februari in Mechelen te zien is. Gelukkig sta ik er niet alleen voor, mijn beste vriendin is mijn co-regisseur en we hebben twee uitstekende acteurs gevonden voor de rollen. Allemaal heel spannend, want ik heb ook nooit een regie- of theateropleiding gevolgd, maar natuurlijk wel veel voorstellingen gezien en theaterteksten gelezen.

Het verhaal is geïnspireerd door Miles Davis en Juliette Gréco en de verborgen relatie die ze met elkaar hadden. Toen Juliette stierf, las ik in een krantenartikel over haar leven dat ze een bijzondere band had met Miles, en daar ben ik me vervolgens in gaan verdiepen. Hier vind je meer info: Schemerblauw | Theater De Moedertaal.

Ach, toch leuk om wat te vertellen. Afgelopen 3 april ben ik gepromoveerd aan de Universiteit Utrecht, op mijn proefschrift 'Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media'. Dat zal niet veel mensen wat zeggen, maar het gaat over elektrochemie/fysische chemie/experimentele thermodynamica

Mssr Renard
Joren999 schreef:
Ach, toch leuk om wat te vertellen. Afgelopen 3 april ben ik gepromoveerd aan de Universiteit Utrecht, op mijn proefschrift 'Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media'. Dat zal niet veel mensen wat zeggen, maar het gaat over elektrochemie/fysische chemie/experimentele thermodynamica

Jij gaat klimaatneutrale vliegtuigbrandstof uitvinden?

"Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media" Klinkt een beetje als een obscure Portugese metalband.

Ik ben zelf heel lang geleden een keertje geslaagd, maar vandaag heeft onze oudste dochter haar gymnasiumdiploma!
Ze gaat studeren in Leiden, dus als er nog Leidenaren zijn die ergens een plekje weten, PM me graag!

Sinds gisteren ben ik verzekerd van een verzorgde oude dag: mijn zoon is geslaagd voor zijn MBO3-diploma zorg!

Welgefeliciteerd Justus18, de schaapjes zijn op het droge!

Vandaag zijn mijn vrouw en ik precies 20 jaar getrouwd!

Fathead schreef:

Gefeliciteerd!

(of oprechte deelneming? )

Fathead schreef:

Gezien je leeftijd, was je er vroeg bij Conclusie had ik al eerder moeten trekken toen je vertelde dat je dochter haar gymnasiumdiploma (alfa of beta - of is dat iets van vroeger?) had behaald. Wat gaat ze trouwens studeren?

Mjuman schreef:
(quote)

Gezien je leeftijd, was je er vroeg bij Conclusie had ik al eerder moeten trekken toen je vertelde dat je dochter haar gymnasiumdiploma (alfa of beta - of is dat iets van vroeger?) had behaald. Wat gaat ze trouwens studeren?

Ik was 22 inderdaad, vraag me niet waarom ik zo vroeg was, maar het is goed geweest.
Onze dochter gaat Chinees studeren in Leiden! Alle betavakken had ze - zover dat kon - al lang overboord gegooid

GrafGantz schreef:
(quote)

Gefeliciteerd!

(of oprechte deelneming? )

BEDANKT!!!!!! (je weet nooit of ze meeleest…)

Mooi aantal jaren, Fathead, gefeliciteerd!

Van harte Fathead.
Dat hebben jullie dan toch al maar mooi bereikt.

Gefeliciteerd Fathead!

Na 20 jaar ga ik het mooie Utrecht achter mij laten, want wij hebben een huis gekocht in Den Bosch

Titmeister schreef:
Na 20 jaar ga ik het mooie Utrecht achter mij laten, want wij hebben een huis gekocht in Den Bosch

Potverdorie zeg, welkom hier in Den Bosch!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.