De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
1
geplaatst: 11 oktober 2022, 15:56 uur
vigil schreef:
His name is Luka!
His name is Luka!
Ik hoop heel erg dat ze op de 2e verdieping wonen. Al bedoelen ze daar in de VS eigenlijk onze 1e verdieping mee, maar dit geheel terzijde.
1
geplaatst: 11 oktober 2022, 16:16 uur
GrafGantz schreef:
Ik hoop heel erg dat ze op de 2e verdieping wonen. Al bedoelen ze daar in de VS eigenlijk onze 1e verdieping mee, maar dit geheel terzijde.
(quote)
Luka woont idd op een 'Amerikaanse' 2e verdieping

17
geplaatst: 19 januari 2023, 19:49 uur
/heb een boek geschreven!!! 
Hoi iedereen!
Een tijd geleden dat ik hier nog was (maar ik zie nog steeds dezelfde namen
)
IK HEB EEN BOEK GESCHREVEN!
En wat meer is: het is nog uitgegeven ook, ligt zelfs in boekenwinkels én het is al aan de tweede druk toe!
Als je houdt van jeugdboeken (10+) die door de reviewers worden omschreven als "te gruwelijk voor kinderen", "DIT IS GEEN KINDERBOEK!" en "mijn kinderen zouden dit niet mogen lezen!", dan is 'Monsters & mislukte superhelden' (Bart de Wolf) misschien wel iets voor jou!
Of ideaal als kadootje voor kinderen die graag gillend wakker worden.
Maar dus: ik heb een jeugdboek geschreven en ik ben er supertrots op!

Hoi iedereen!
Een tijd geleden dat ik hier nog was (maar ik zie nog steeds dezelfde namen
)IK HEB EEN BOEK GESCHREVEN!
En wat meer is: het is nog uitgegeven ook, ligt zelfs in boekenwinkels én het is al aan de tweede druk toe!
Als je houdt van jeugdboeken (10+) die door de reviewers worden omschreven als "te gruwelijk voor kinderen", "DIT IS GEEN KINDERBOEK!" en "mijn kinderen zouden dit niet mogen lezen!", dan is 'Monsters & mislukte superhelden' (Bart de Wolf) misschien wel iets voor jou!

Of ideaal als kadootje voor kinderen die graag gillend wakker worden.
Maar dus: ik heb een jeugdboek geschreven en ik ben er supertrots op!

1
geplaatst: 19 januari 2023, 22:29 uur
Gefeliciteerd.
Tja als 'ie al aan zijn 2e druk toe is... 1e druk: oplage van ?
Tja als 'ie al aan zijn 2e druk toe is... 1e druk: oplage van ?

1
geplaatst: 19 januari 2023, 22:33 uur
Proficiat 2MY! Dan heb je nu waarschijnlijk wel wat extra tijd vrij om je schlager-topic hier voort te zetten? 

1
geplaatst: 19 januari 2023, 22:48 uur
Thx! Eerste druk was 1000 exemplaren! En die waren op 3 weken tijd verkocht wtf!

1
geplaatst: 19 januari 2023, 22:50 uur
ArthurDZ schreef:
Proficiat 2MY! Dan heb je nu waarschijnlijk wel wat extra tijd vrij om je schlager-topic hier voort te zetten?
Goh, ik ben nu bezig met deel 2, dus Niels Destadsbader en co zullen nog even moet wachten!Een top 100 was toch wat te ambitieus

1
geplaatst: 19 januari 2023, 23:41 uur
Potverdorie2MY, wat leuk om weer eens wat van je te horen en wat een leuk bericht!
1
geplaatst: 20 januari 2023, 08:16 uur
Proficiat 2MY, veel succes.
Pracht kaf Bart, nodigd uit om het te lezen.
Pracht kaf Bart, nodigd uit om het te lezen.
11
geplaatst: 21 januari 2023, 16:49 uur
Ik heb een toneelstuk geschreven (en daar heb ik meer dan een jaar aan gewerkt, want zoiets had ik nog nooit gedaan) en dat ben ik nu aan het regisseren tot een voorstelling die op 24 en 25 februari in Mechelen te zien is. Gelukkig sta ik er niet alleen voor, mijn beste vriendin is mijn co-regisseur en we hebben twee uitstekende acteurs gevonden voor de rollen. Allemaal heel spannend, want ik heb ook nooit een regie- of theateropleiding gevolgd, maar natuurlijk wel veel voorstellingen gezien en theaterteksten gelezen.
Het verhaal is geïnspireerd door Miles Davis en Juliette Gréco en de verborgen relatie die ze met elkaar hadden. Toen Juliette stierf, las ik in een krantenartikel over haar leven dat ze een bijzondere band had met Miles, en daar ben ik me vervolgens in gaan verdiepen. Hier vind je meer info: Schemerblauw | Theater De Moedertaal.
Het verhaal is geïnspireerd door Miles Davis en Juliette Gréco en de verborgen relatie die ze met elkaar hadden. Toen Juliette stierf, las ik in een krantenartikel over haar leven dat ze een bijzondere band had met Miles, en daar ben ik me vervolgens in gaan verdiepen. Hier vind je meer info: Schemerblauw | Theater De Moedertaal.
15
geplaatst: 20 april 2023, 18:29 uur
Ach, toch leuk om wat te vertellen. Afgelopen 3 april ben ik gepromoveerd aan de Universiteit Utrecht, op mijn proefschrift 'Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media'. Dat zal niet veel mensen wat zeggen, maar het gaat over elektrochemie/fysische chemie/experimentele thermodynamica 

0
Mssr Renard
geplaatst: 20 april 2023, 19:06 uur
Joren999 schreef:
Ach, toch leuk om wat te vertellen. Afgelopen 3 april ben ik gepromoveerd aan de Universiteit Utrecht, op mijn proefschrift 'Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media'. Dat zal niet veel mensen wat zeggen, maar het gaat over elektrochemie/fysische chemie/experimentele thermodynamica
Jij gaat klimaatneutrale vliegtuigbrandstof uitvinden?
4
geplaatst: 20 april 2023, 19:33 uur
"Calorimetry of capacitive porous carbon electrodes in aqueous media" Klinkt een beetje als een obscure Portugese metalband.
9
geplaatst: 14 juni 2023, 17:56 uur
Ik ben zelf heel lang geleden een keertje geslaagd, maar vandaag heeft onze oudste dochter haar gymnasiumdiploma!
Ze gaat studeren in Leiden, dus als er nog Leidenaren zijn die ergens een plekje weten, PM me graag!
Ze gaat studeren in Leiden, dus als er nog Leidenaren zijn die ergens een plekje weten, PM me graag!
10
geplaatst: 21 juni 2023, 01:06 uur
Sinds gisteren ben ik verzekerd van een verzorgde oude dag: mijn zoon is geslaagd voor zijn MBO3-diploma zorg!
0
geplaatst: 4 juli 2023, 10:54 uur
Fathead schreef:
Vandaag zijn mijn vrouw en ik precies 20 jaar getrouwd!
Gefeliciteerd!
(of oprechte deelneming?
)
0
geplaatst: 4 juli 2023, 11:20 uur
Fathead schreef:
Gezien je leeftijd, was je er vroeg bij
Conclusie had ik al eerder moeten trekken toen je vertelde dat je dochter haar gymnasiumdiploma (alfa of beta - of is dat iets van vroeger?) had behaald. Wat gaat ze trouwens studeren?
0
geplaatst: 4 juli 2023, 11:36 uur
Mjuman schreef:
Conclusie had ik al eerder moeten trekken toen je vertelde dat je dochter haar gymnasiumdiploma (alfa of beta - of is dat iets van vroeger?) had behaald. Wat gaat ze trouwens studeren?
(quote)
Conclusie had ik al eerder moeten trekken toen je vertelde dat je dochter haar gymnasiumdiploma (alfa of beta - of is dat iets van vroeger?) had behaald. Wat gaat ze trouwens studeren? Ik was 22 inderdaad, vraag me niet waarom ik zo vroeg was, maar het is goed geweest.

Onze dochter gaat Chinees studeren in Leiden! Alle betavakken had ze - zover dat kon - al lang overboord gegooid

1
geplaatst: 4 juli 2023, 17:48 uur
Van harte Fathead.
Dat hebben jullie dan toch al maar mooi bereikt.
Dat hebben jullie dan toch al maar mooi bereikt.
3
geplaatst: 26 juli 2024, 14:42 uur
Na 20 jaar ga ik het mooie Utrecht achter mij laten, want wij hebben een huis gekocht in Den Bosch 

1
geplaatst: 26 juli 2024, 15:00 uur
Titmeister schreef:
Na 20 jaar ga ik het mooie Utrecht achter mij laten, want wij hebben een huis gekocht in Den Bosch
Potverdorie zeg, welkom hier in Den Bosch!
* denotes required fields.