De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
21
geplaatst: 12 december 2024, 10:25 uur
Vannacht voor de tweede maal vader geworden van een zoontje.
1
geplaatst: 12 december 2024, 10:30 uur
Van harte dumb_helicopter. Nieuw leven blijft een wonder. Geniet van elkaar! 

2
Papaver
geplaatst: 12 december 2024, 13:28 uur
dumb_helicopter schreef:
Mooiste gebeurtenis des levens....
27
geplaatst: 3 februari 2025, 10:03 uur
Afgelopen donderdag heb ik mijn proefschrift (onderwerp: online hoger onderwijs) verdedigd en het doctoraat verkregen. 
Ook leuk te vermelden dat jullie een vermelding in het dankwoord gehad hebben:
Muziekvrienden van Orinoco Radio en MusicMeter, bij jullie kon ik mijn muzikale ei kwijt. In de
afgelopen 15 jaar raakten we muzikaal vervlochten met elkaar. Sommigen van jullie werden veel meer
dan een avatar op een scherm. Met dit proefschrift hebben jullie niet zoveel te maken, behalve dan dat
dit proefschrift voor een aanzienlijk deel geschreven is op de muziek die jullie zo begeesterd hebben
voorgesteld. Wisten jullie trouwens dat dit dankwoord geschreven is in het jaar van de kat?

Ook leuk te vermelden dat jullie een vermelding in het dankwoord gehad hebben:
Muziekvrienden van Orinoco Radio en MusicMeter, bij jullie kon ik mijn muzikale ei kwijt. In de
afgelopen 15 jaar raakten we muzikaal vervlochten met elkaar. Sommigen van jullie werden veel meer
dan een avatar op een scherm. Met dit proefschrift hebben jullie niet zoveel te maken, behalve dan dat
dit proefschrift voor een aanzienlijk deel geschreven is op de muziek die jullie zo begeesterd hebben
voorgesteld. Wisten jullie trouwens dat dit dankwoord geschreven is in het jaar van de kat?
1
geplaatst: 5 april 2025, 02:00 uur
https://kc-public-cache.eu-central-1.linodeobjects.com/shop84/design/preview/h8upDs-0Mks/felicitatiekaart-geboorte-zoon-leeuw-ballon-maan.480.p1.webp
Van harte met de hopelijk nieuwe muziek liefhebber.
Van harte met de hopelijk nieuwe muziek liefhebber.
1
geplaatst: 5 april 2025, 11:56 uur
berend94 schreef:
Vandaag vader geworden van een zoon!
Vandaag vader geworden van een zoon!
Gefeliciteerd! Is het jullie eerste?
1
geplaatst: 18 mei 2025, 16:33 uur
Showgaze! vaan harte met de nieuwe muziek fan.
https://thumbs.dreamstime.com/b/de-baby-van-de-muziek-9440247.jpg
https://thumbs.dreamstime.com/b/de-baby-van-de-muziek-9440247.jpg
0
geplaatst: 19 mei 2025, 15:17 uur
Niet zo'n soort baby, maar Fiona Apple, de Wu-Tang Clan en vooral Aesop Rock waren belangrijke muzikale invloeden. De werktitel was overigens ook een tijdje Wu-Tang Forever, omdat het de tweede worp zou worden.
27
geplaatst: 26 juli 2025, 19:53 uur
Trouwen? Ik? Echt niet. Nooit. Verschrikkelijk. Ouderwets en overbodig. Zo sprak Shaky de afgelopen, pak 'm beet, 36 jaar. De vrouw die ik in Ecuador tegen het lijf liep zorgde er echter voor dat mijn hele beeld op het huwelijk, op de liefde en het leven veranderde.
Gisteren getrouwd in Quito. Het was een ongelooflijk mooie dag waarbij we begonnen met het officiële en formele gedeelte op het gemeentehuis, om vervolgens naar, de voor ons, échte ceremonie te gaan:
Sawari Raymi
Onder leiding van een medicijnvrouw hebben we een traditioneel inheems ritueel mogen ondergaan. 2,5 uur lang pure intensiteit, emotie en liefde. Gedeeltelijk in het Spaans, maar voornamelijk in het Kichwa, hebben we genoten en vooral ervaren en gevoeld.
Voor mijn vrouw was dit heel erg belangrijk vanwege haar banden met de inheemse bevolking van Ecuador. Voor mij was dit een ervaring als geen andere. Vanaf nu: een getrouwd man!
Gisteren getrouwd in Quito. Het was een ongelooflijk mooie dag waarbij we begonnen met het officiële en formele gedeelte op het gemeentehuis, om vervolgens naar, de voor ons, échte ceremonie te gaan:
Sawari Raymi
Onder leiding van een medicijnvrouw hebben we een traditioneel inheems ritueel mogen ondergaan. 2,5 uur lang pure intensiteit, emotie en liefde. Gedeeltelijk in het Spaans, maar voornamelijk in het Kichwa, hebben we genoten en vooral ervaren en gevoeld.
Voor mijn vrouw was dit heel erg belangrijk vanwege haar banden met de inheemse bevolking van Ecuador. Voor mij was dit een ervaring als geen andere. Vanaf nu: een getrouwd man!
1
geplaatst: 26 juli 2025, 21:39 uur
Wow, van harte! Ik ben gewoon in Den Bosch getrouwd destijds, ook best wel mooi...
Allin hamutay! (hoop ik)
Allin hamutay! (hoop ik)
1
geplaatst: 28 juli 2025, 06:45 uur
Geweldig, Shaky. 
Spreek jij Spaans? Want in Ecuador is Engels (laat staan Nederlands) niet heel gebruikelijk, dacht ik?

Spreek jij Spaans? Want in Ecuador is Engels (laat staan Nederlands) niet heel gebruikelijk, dacht ik?
1
geplaatst: 28 juli 2025, 14:51 uur
voskat, het Engels is inderdaad zeer beperkt in Ecuador.
De meeste kennen hier Nederland van een bepaalde balsport, en hebben van Amsterdam gehoord. Daarmee houdt het volledig op. Iedereen vraagt me welke taal ik spreek, en bij het horen van "neerlandés", zeggen ze me eigenlijk standaard dat ze nog nooit van de taal Nederlands gehoord hebben.
Mijn Spaans wordt steeds beter, ook in Kichwa kan ik onderhand zaken zeggen en verstaan. Ik blijf oefenen
De meeste kennen hier Nederland van een bepaalde balsport, en hebben van Amsterdam gehoord. Daarmee houdt het volledig op. Iedereen vraagt me welke taal ik spreek, en bij het horen van "neerlandés", zeggen ze me eigenlijk standaard dat ze nog nooit van de taal Nederlands gehoord hebben.
Mijn Spaans wordt steeds beter, ook in Kichwa kan ik onderhand zaken zeggen en verstaan. Ik blijf oefenen

1
geplaatst: 28 juli 2025, 19:02 uur
Shaky schreef:
De meeste kennen hier Nederland van een bepaald balsport, en hebben van Amsterdam gehoord. Daarmee houdt het volledig op. Iedereen vraagt me welke taal ik spreek, en bij het horen van "neerlandés", zeggen ze me eigenlijk standaard dat ze nog nooit van de taal Nederlands gehoord hebben.
De meeste kennen hier Nederland van een bepaald balsport, en hebben van Amsterdam gehoord. Daarmee houdt het volledig op. Iedereen vraagt me welke taal ik spreek, en bij het horen van "neerlandés", zeggen ze me eigenlijk standaard dat ze nog nooit van de taal Nederlands gehoord hebben.
Toen ik met mijn Spaanse schoonouders te maken kreeg had ik ook geen andere keus: aanhaken, want zij kenden geen woord Engels.

Van jou des te knapper, want je doet er ook nog Kichwa bij...
* denotes required fields.