De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2006, 21:11 uur
gefeliciteerd.
Hopelijk heb ik m na deze week (tentamenweek) ook.
Hopelijk heb ik m na deze week (tentamenweek) ook.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 21:30 uur
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik krijg morgen al mijn cijfers terug en weet dan dus of ik overga en volgend jaar examen mag doen...
Ik hou jullie op de hoogte
Ik krijg morgen al mijn cijfers terug en weet dan dus of ik overga en volgend jaar examen mag doen...

0
geplaatst: 26 juni 2006, 21:35 uur
Mijn medebehalers ook nog gefeliciteerd! En succes iedereen die nog hard aan het werk moet!
0
geplaatst: 27 juni 2006, 11:16 uur
Dazzled Kid schreef:
Gefeliciteerd allemaal!!
Gefeliciteerd allemaal!!

Jaa, ben over naar 5Havo
Maar wel met een 4 voor wiskunde op me examenlijst, aangezien ik dat dit jaar afsluit

0
handsome_devil
geplaatst: 27 juni 2006, 11:18 uur
Oh gefeliciteerd!
Wel jammer van wiskunde
Daar zijn wij blijkbaar even slecht in
Ik ga niet over vanwege een 3 voor dat vak 
Wel jammer van wiskunde
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:24 uur
handsome_devil schreef:
Oh gefeliciteerd!
Wel jammer van wiskunde
Oh gefeliciteerd!
Wel jammer van wiskunde
Ja, daar was ik dus ook nog even bang voor, maar ik had voor de laatste toets zelfs een 5,5 (al verdenk ik de leraar van vervalsing (ten gunst van mij)), dus ik sta nu wel een 4, maar als ik iets lager had had ik ook een 3 gestaan, en niet over gemogen.
Dank voor felicitaties

0
geplaatst: 27 juni 2006, 15:46 uur
Dazzled Kid schreef:
Jaa, ben over naar 5Havo
Maar wel met een 4 voor wiskunde op me examenlijst, aangezien ik dat dit jaar afsluit
(quote)
Jaa, ben over naar 5Havo

Wiskunde
Wat een schurfthekel heb ik aan dat vak. Ja zeggen ze: "het ontbreekt me aan abstract denkvermogen en de discipline om gestructureerd te werken" Rightt..Verder gefeliciteerd natuurlijk, waarbij ik niet vergeet te vermelden dat ook ík over ben. Van A3 naar A4

0
geplaatst: 27 juni 2006, 15:48 uur
Gefelciteerd, iedereen die over is gegaan!
Ik zelf ook van Vwo 5 naar 6
Ik zelf ook van Vwo 5 naar 6
0
geplaatst: 1 juli 2006, 11:51 uur
0
geplaatst: 1 juli 2006, 12:52 uur
Ík van 4 naar 5 VWO
. Het wordt NG met economie en informatica. Denk dat ik latijn laat vallen, drama ben ik mee gestopt na dit jaar.
. Het wordt NG met economie en informatica. Denk dat ik latijn laat vallen, drama ben ik mee gestopt na dit jaar.
0
Electro_
geplaatst: 1 juli 2006, 13:07 uur
En ik ben over van 3 naar 4 havo
. Doe het "pretpakket" (Cultuur & Maatschappij) wat zo'n beetje inhoudt dat je heel veek kunstzinnige dingen hebt.
Tekenen wordt een van de belangrijkere vakken bijv. Heb er zin in!
. Doe het "pretpakket" (Cultuur & Maatschappij) wat zo'n beetje inhoudt dat je heel veek kunstzinnige dingen hebt. Tekenen wordt een van de belangrijkere vakken bijv. Heb er zin in!
0
handsome_devil
geplaatst: 1 juli 2006, 13:26 uur
Gefeliciteerd iedereen! Volgens mij ben ik de enige die blijft zitten
En dan ook nog alleen door dat domme wiskunde.
En dan ook nog alleen door dat domme wiskunde.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 14:34 uur
Balen zeg! Wiskunde zuigt behoorlijk ja ... ik sta een 5 op mijn rapport...
0
handsome_devil
geplaatst: 1 juli 2006, 15:56 uur
Carow schreef:
Ohh dat is jammer. Maar je hebt nog een jaar om dat een beetje op te halen toch? Ik zat in VWO 5 en stond een 3 voor dat achterlijke vak
Wiskunde B sucks 
0
geplaatst: 1 juli 2006, 17:02 uur
Go Wiskunde 
alle wiskunde-gerelateerde vakken heb ik wel gehaald dit jaar
. Mis alleen paar innovatie/bedrijfskunde vakken (kleine vakken) en Basic Chemistry
... maar dat komt volgend jaar wel 

alle wiskunde-gerelateerde vakken heb ik wel gehaald dit jaar
. Mis alleen paar innovatie/bedrijfskunde vakken (kleine vakken) en Basic Chemistry
... maar dat komt volgend jaar wel 
0
geplaatst: 1 juli 2006, 18:32 uur
Electro_ schreef:
. Doe het "pretpakket" (Cultuur & Maatschappij) wat zo'n beetje inhoudt dat je heel veek kunstzinnige dingen hebt.
Tekenen wordt een van de belangrijkere vakken bijv. Heb er zin in!
. Doe het "pretpakket" (Cultuur & Maatschappij) wat zo'n beetje inhoudt dat je heel veek kunstzinnige dingen hebt. Tekenen wordt een van de belangrijkere vakken bijv. Heb er zin in!
Pretpakket
. Lijkt me supermoeilijk hoor. Al die kunstgeschiedenis enzo
. Ikzelf doe Natuur en Techniek, zou dat toch eerder pretpakket noemen... Gefeliciteerd in ieder geval 
0
geplaatst: 6 juli 2006, 22:54 uur
Ik ben ook over van 4 naar 5 havo, nu officieel 
Vandaag me rapport opgehaald.. 3 zevens 6 zessen en 1 vier (wiskunde).. Doe ook Cultuur & Maatschappijleer, is voor mij idd ook een pretpakket maar voor mensen die beter zijn in de bèta vakken niet natuurlijk. Ik heb 't ook alleen omdat ik dan maar 1 jaar wiskunde heb, heb niet eens tekenen of iets anders kunstzinnigs
.

Vandaag me rapport opgehaald.. 3 zevens 6 zessen en 1 vier (wiskunde).. Doe ook Cultuur & Maatschappijleer, is voor mij idd ook een pretpakket maar voor mensen die beter zijn in de bèta vakken niet natuurlijk. Ik heb 't ook alleen omdat ik dan maar 1 jaar wiskunde heb, heb niet eens tekenen of iets anders kunstzinnigs
.
0
Electro_
geplaatst: 6 juli 2006, 22:59 uur
Ik heb het juist gekozen omdat ik het nódig heb.
Gefeliciteerd, is een mooi rapport!
Gefeliciteerd, is een mooi rapport!
0
geplaatst: 6 juli 2006, 23:00 uur
Haha, dankje. Nou zo mooi is het niet
Maar ben tevreden. Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het niet heb :S, ik beschouw mezelf toch wel als redelijk creatief, maar ik kan eigenlijk niet tekenen.. dus dat is wel een probleempje 
Maar C&M is een goede keus!
Maar ben tevreden. Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het niet heb :S, ik beschouw mezelf toch wel als redelijk creatief, maar ik kan eigenlijk niet tekenen.. dus dat is wel een probleempje 
Maar C&M is een goede keus!
* denotes required fields.