Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2009, 17:06 uur
Mijn review is af
Aangezien ik R&P al een album heb aangewezen, wie o wie heeft nog een verzoekje?
P.S. hmm, ik zie dat mijn review wel lang is geworden...
Aangezien ik R&P al een album heb aangewezen, wie o wie heeft nog een verzoekje?

P.S. hmm, ik zie dat mijn review wel lang is geworden...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 maart 2009, 21:49 uur
Wouter8, mooie review en wat is lang? Je wordt in deze rubriek uitgenodigd om je gedacht te zeggen en bij Dream Theater - Images and Words heb je dat heel mooi gedaan. Dit weekend tracht ik Marillion - Marbles onder handen te nemen, maar ik heb nog geen tijd en gelegenheid gehad en dat album vraagt nu juist tijd en gelegenheid. Honger is de beste saus.
Ik hou van deze topic!
Ik hou van deze topic!
0
geplaatst: 6 maart 2009, 02:07 uur
Ja, lang is natuurlijk een zeer relatief begrip, en voor een goede review is zeker tijd en zin nodig! Misschien wel dat het daardoor komt dat het deze keer zo goed gelukt is. Ik had het album naar mijn mening namelijk al veel te lang niet meer geluisterd!
Maar, ik zie nu pas dat Dazzler al die tijd is overgeslagen! Zou je zin hebben om A Saucerful Of Secrets van Pink Floyd te reviewen?
Maar, ik zie nu pas dat Dazzler al die tijd is overgeslagen! Zou je zin hebben om A Saucerful Of Secrets van Pink Floyd te reviewen?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 maart 2009, 18:07 uur
Mijn review van Marillion - Brave (1994) is klaar. Ik wacht verder nog even af, want normaal moet ik nu wouter8 terug iets aanwijzen en ik wil eerst iemand anders de kans geven vermits ik hem de vorige keer "bediend" heb.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 18:17 uur
wouter8 schreef:
Neen, ik ben niet overgeslagen, hoor ... ik pas even.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 19:38 uur
wouter8 schreef:
Maar natuurlijk, zou jij voor mij een review willen plaatsen bij What's Going On van Marvin Gaye?
Maar natuurlijk, zou jij voor mij een review willen plaatsen bij What's Going On van Marvin Gaye?
Ik ben het nog niet vergeten, maar heb nog geen tijd gehad. Ik probeer het deze week te doen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 maart 2009, 18:00 uur
Wouter8, laat je nog maar eens gaan bij Opeth - Blackwater Park, mijn nummer één en jouw nummer acht, dat wordt weer genieten, denk ik...
0
Lukk0
geplaatst: 10 maart 2009, 20:30 uur
Mijn recensie van The Mouse And The Mask is hier te lezen. Hij is een beetje kort, maar het is voor mij erg moeilijk om iets zinnigs te schrijven bij een hiphop album.
Sir Spamalot, wat dacht je van Give Me Convenience Or Give Me Death van Dead Kennedys. Dan is de volgende weer voor mij.
Sir Spamalot, wat dacht je van Give Me Convenience Or Give Me Death van Dead Kennedys. Dan is de volgende weer voor mij.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 maart 2009, 21:43 uur
Lukk0, bedankt, op tijd en stond kan ik wel genieten van een punkalbum (what's in a name?). Je recensie van The Mouse and The Mask heeft me nieuwsgierig gemaakt, nochtans is het hiphop, een genre (dat lelijk woord) waar ik weinig affiniteit mee heb. Ik ga nog mijn vakantiedagen moeten opnemen om al dat moois te beluisteren. Greetings, den ouwen.
0
geplaatst: 12 maart 2009, 11:11 uur
Sir Spamalot schreef:
Wouter8, laat je nog maar eens gaan bij Opeth - Blackwater Park, mijn nummer één en jouw nummer acht, dat wordt weer genieten, denk ik...
Ah, mooi, ik wilde net gaan posten dat het wel erg stil in het topic was

Ik denk dat hij er dit weekend wel op komt te staan, ik heb wel behoefte aan wat aggressie

Edit:
Mijn top-10 is trouwens iets anders samengesteld als de normale top-10's

Zoals je misschien wel kunt zien staat mijn nummer 1 op 4*
Ik heb hem samengesteld naar hoe belangrijk een plaat is of is geweest voor de ontwikkeling van mijn muzieksmaak.
Niet dat Blackwater Park niet goed is hoor, hij staat niet voor niets wel op 5*

0
geplaatst: 13 maart 2009, 20:10 uur
Eindelijk ben ik aan What's Going On toegekomen, hier is de review te lezen: Marvin Gaye - What's Going On (1971).
De volgende user mag Sir Spamalot iets aanwijzen, ik las een kleine pauze in voor dit topic.
De volgende user mag Sir Spamalot iets aanwijzen, ik las een kleine pauze in voor dit topic.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 maart 2009, 22:21 uur
Ai, ik heb nog Dead Kennedys (Give Me Convinience or Death) te doen. Hold your horses...
0
Lukk0
geplaatst: 14 maart 2009, 11:29 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Eindelijk ben ik aan What's Going On toegekomen, hier is de review te lezen: Marvin Gaye - What's Going On (1971).
De volgende is niet voor Sir Spamalot, het laatste wat hier gebeurde was dat ik hem the Dead Kennedys aanwees, dus de volgende is voor mij.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 18:15 uur
Ik doe toch maar weer mee
. Lukk0 zou jij Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever eens willen reviewen, wil dat album zelf ook nog beluisteren...
Of als je nog een hiphopplaat wil reviewen: Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9. Deze heb ik al meerdere users aangeraden, het is een EP die ruim één kwartier duurt (dus dat is goed te doen, ook al vind je het uiteindelijk niks).
. Lukk0 zou jij Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever eens willen reviewen, wil dat album zelf ook nog beluisteren...Of als je nog een hiphopplaat wil reviewen: Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9. Deze heb ik al meerdere users aangeraden, het is een EP die ruim één kwartier duurt (dus dat is goed te doen, ook al vind je het uiteindelijk niks).
0
Lukk0
geplaatst: 16 maart 2009, 18:30 uur
Ik schrijf bij beiden dan wel een stukje, bij Explosions in the Sky was ik het al van plan en dat kwartiertje kom ik dan ook wel een paar keer door.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 19 maart 2009, 20:21 uur
JAAAAAAA, ik wil wel weer is een keer meedoen. Aan wie mag ik een hintje geven? Aan R&P?. In het geval van "Ja" mag hij van Lewis Parker het volgende album luisteren.
En voor de persoon die mij nu een album gaat aanwijzen, graag 1tje die ik niet ken. En als het kan even geen hiphop
.
En voor de persoon die mij nu een album gaat aanwijzen, graag 1tje die ik niet ken. En als het kan even geen hiphop
.
0
geplaatst: 23 maart 2009, 13:21 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 23 maart 2009, 17:40 uur
Dit wordt dan de oudste plaat die ik ooit heb beluisterd
.
.
0
geplaatst: 24 maart 2009, 19:33 uur
Mijn review bij Lewis Parker - Masquerades & Silhouettes (1998) is geschreven.
Herman mag van mij Massive Attack - Protection reviewen als hij daar zin in heeft
.
Herman mag van mij Massive Attack - Protection reviewen als hij daar zin in heeft
.
0
geplaatst: 25 maart 2009, 00:42 uur
Da's wel een leuke! Ik zal er deze week tijd voor proberen vrij te maken. 

0
geplaatst: 25 maart 2009, 20:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Iemand die het leuk vindt om mij een album aan te wijzen?
Iemand die het leuk vindt om mij een album aan te wijzen?
Als je durft ... dit totaal vergeten album.
ALT - Altitude (1995)
0
geplaatst: 26 maart 2009, 07:49 uur
Oké die wil ik wel reviewen, de cover zier er alvast goed uit
.
.
0
Lukk0
geplaatst: 26 maart 2009, 18:50 uur
Mijn recensie van Sad Clown Bad Summer Number 9 is af. Die van EitS gaat er nog een keer aankomen.
Dazzler, zou jij een stukje willen schrijven bij The Kick Inside van Kate Bush, ik wil al een poosje eens een keer serieus naar haar gaan luisteren en het lijkt me leuk om dan eerst even te lezen wat jij er van vindt.
Dazzler, zou jij een stukje willen schrijven bij The Kick Inside van Kate Bush, ik wil al een poosje eens een keer serieus naar haar gaan luisteren en het lijkt me leuk om dan eerst even te lezen wat jij er van vindt.
0
geplaatst: 26 maart 2009, 19:00 uur
3* valt mij opnieuw niet tegen, verder vind ik het wel een goede review alhoewel ik de zang wel mooi en van toegevoegde waarde vind
.
.
0
Lukk0
geplaatst: 26 maart 2009, 19:16 uur
Gelijk ook maar een stuk geschreven bij Those Who Tell... van Explosions in the Sky, als je de geest hebt moet je daar je profijt van doen. Bedankt trouwens R&P.
* denotes required fields.