MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Lukk0 schreef:
Dazzler, zou jij een stukje willen schrijven bij The Kick Inside van Kate Bush, ik wil al een poosje eens een keer serieus naar haar gaan luisteren en het lijkt me leuk om dan eerst even te lezen wat jij er van vindt.

Dat is een fijne opdracht, want ik wilde haar al een tijdje herbeluisteren.

Nou dazzler, ik vond het lastig om het album te recenseren maar ik heb er wel van genoten. Hier is mijn kleine review te lezen: ALT - Altitude (1995)

Dj2Jelle
Mijn review is geschreven, en nu ga ik eten .

Dusty Springfield - Dusty in Memphis (1969)

Lukk0 zou jij Arcade Fire - Funeral willen reviewen?

Lukk0
Rhythm & Poetry schreef:
Lukk0 zou jij Arcade Fire - Funeral willen reviewen?

Ik heb het de komende dagen even druk met school maar daarna ga ik er tijd voor maken. Ik vind het een mooie plaat in elk geval, even kijken wat ik er na een jaar nog aan vind.

Nou ben benieuwd welk album ik nu aangewezen krijg, ook platen die ik nog niet ken doe ik dus met alle plezier. Het leverde al enkele fraaie ontdekkingen op .

Zo hier is die dan eindelijk.
Lou Reed - New York (1989)

Rhythm & Poetry zou jij voor mij Tori Amos - From the Choirgirl Hotel (1998) van een recensie willen voorzien?

Met alle liefde.

RedLightCityBoy
wouter8 schreef:

RedLightCityBoy, zou je mij A Natural Disaster van Anathema van een review willen voorzien? Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Ruim een maand verstreken..en nu denk ik er pas weer aan. SORRY! ik had hem op die dag nog geluisterd en daarna isie blijbaar in vergetenheid geraakt. Het album staat nu in mijn rotatielijst dus binnen nu en een weekje staat er een review bij A Natural Disaster van RLCB, erewoord.

Zo, hehe, hier is hij dan eindelijk.

Sorry, Sir Spamalot, ik weet dat het laat is, maar als je de review leest, zul je ook begrijpen hoe dat komt.

Maar goed, Madjack, zou jij voor mij Joanna Newsom - Ys van een review willen voorzien?

Dj2Jelle
Wouter, wil jij dan Warlords Rising van Future Prothecies reviewen?

Madjack71 schreef:
Zo hier is die dan eindelijk.
Lou Reed - New York (1989)

Rhythm & Poetry zou jij voor mij Tori Amos - From the Choirgirl Hotel (1998) van een recensie willen voorzien?

Wat een geweldig album zeg , hier is mijn review te lezen: Tori Amos - From the Choirgirl Hotel (1998)

Jelle, zou jij The Who - Who's Next willen reviewen?

Uitbundig van genoten ... meermaals herdraaid zelfs.
Kate Bush - The Kick Inside (1978)

Rhythm & Poetry schreef:
Herman mag van mij Massive Attack - Protection reviewen als hij daar zin in heeft .

Hij staat er:

Massive Attack - Protection (1994)

Wie wijst mij een album aan?

Volgens mij moet Dazzler jou een album toe wijzen, en Herman dan Dazzler weer een album toewijzen, toch?

Nee dat hoeft niet, elke user die mee wil doen aan dit topic en klaar is met zijn/haar recensies mag mij een album aanwijzen.

Voor Rhythm & Poetry als hij wil ...

New Fast Automatic Daffodils - Pigeonhole (1990)

Lukk0
Mijn recensie van Funeral is af. Het heeft even geduurd, maar ik heb er toch maar even tijd voor gemaakt.

Voor dazzler: White Light/White Heat. Echte noise vanuit de beginjaren van de rock, zoals iedereen hier wel zal weten .

Oké, nog nooit van gehoord. Heb er zin an.

MDV
Sorry dat het zo schandalig lang duurde maar ik ben klaar met mijn recensie van Naishikyo Sekai, sorry dat het zo'n kort verhaaltje is geworden na maanden wachten.

Lukk0, zou jij misschien Macabre van Dir en grey willen reviewen? Ik bestempel dat album vaak als mislukte prog, maar eigenlijk weet ik niet zo veel van progressieve rock. Als ik naar jou muzieklog en stemmenlijstje kijk zie ik dat je in ieder geval meer in dat genre hebt gehoord dan ik en ik ben benieuwd of je mijn mening deelt of juist niey.

PS: Als we niet meer doen aan onbekende albums aanwijzen, sorry.

Lukk0
Ik vind het prima hoor, ik houd er wel van om zo af en toe iets nieuws te ontdekken. Ik zal er binnenkort eens aan beginnen, maar ga eerste eens lezen wat er bij dat album allemaal gezegd wordt.

EDIT: niet zo heel veel dus

MDV
Heeft iemand nog iets voor mij?

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Oké, nog nooit van gehoord. Heb er zin an.

Manchester beats met een snuifje jazz.
De omschrijving New Order meets A Certain Ratio gaat helemaal op.
Een paar singles zijn ook verkrijgbaar in een meer catchy uptempo mix.

Lukk0 schreef:
Voor dazzler: White Light/White Heat. Echte noise vanuit de beginjaren van de rock, zoals iedereen hier wel zal weten .

Dat ga ik toch ook eerst de banaan nog eens beluisteren.
Heb ze beide op CD, maar wil ze graag in een ruk bespreken.

MDV
Heeft iemand nog iets voor mij of is dit draadje zomaar gestorven?

Dj2Jelle
Ik wil je er wel eentje aanwijzen maar ik moet zelf nog een review schrijven. Ach maakt ook niet uit, ik schrijf er wel 2.

MDV wil jij Metaphorical Music van Nujabes reviewen?

Volgens mij mag je pas een nieuwe aanduiden,
als je klaar bent met je recensie (of is dat geen spelregel?).

Dj2Jelle
Dan schrijf ik hem nu even snel.

Edit: And here it is!

Sir Spamalot (crew)
Collega's, ik moet nog altijd mijn opdracht van halverwege maart doen, namelijk Dead Kennedys (Give Me Convinience or Death). Mijn excuses hiervoor. Ik heb een lang weekend voor de boeg, dus ik beloof om er werk van te maken en dan kan ik weeral meedoen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.