Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2009, 12:17 uur
Ziezo ik denk dat je deze nog geen score hebt toegekent
Leonard Cohen - Dear Heather (2004)
Bij mij mag je ook kiezen, nieuw of een album dat ik al ken, voor mij maakt het ook helemaal niet uit, alvast veel luister plezier.
Bij mij mag je ook kiezen, nieuw of een album dat ik al ken, voor mij maakt het ook helemaal niet uit, alvast veel luister plezier.
0
geplaatst: 7 juli 2009, 13:03 uur
barrett schreef:
Ja, met spijt in het hart moet ik melden dat ik Clairvoyants - Your New Boundaries helemaal niet kan vinden, spijtig, maar andere suggesties zijn altijd welkom
Ja, met spijt in het hart moet ik melden dat ik Clairvoyants - Your New Boundaries helemaal niet kan vinden, spijtig, maar andere suggesties zijn altijd welkom
You've got mail

0
geplaatst: 7 juli 2009, 13:35 uur
barrett schreef:
Iets dat ik uit mezelf nooit zou luisteren, ben benieuwd wat het is. Voor jou heb ik wat Hongaarse neofolk. Regö Rejtem. Ik hoop dat je het ook leuk vind, want meestal vallen de albums die ik anderen hier aanwijs niet zo goed

0
geplaatst: 7 juli 2009, 22:48 uur
MDV schreef:
Iets dat ik uit mezelf nooit zou luisteren, ben benieuwd wat het is. Voor jou heb ik wat Hongaarse neofolk. Regö Rejtem. Ik hoop dat je het ook leuk vind, want meestal vallen de albums die ik anderen hier aanwijs niet zo goed
(quote)
Ik vind het album opnieuw niet, jammer maar dat heb je vaker met zo'n bijzondere en rare platen.
0
geplaatst: 7 juli 2009, 23:48 uur
MDV schreef:
Ik heb je een linkje gestuurd.
Ik heb je een linkje gestuurd.
Deze heb ik ontvangen en kben er momenteel naar aan het luisteren :d
0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:17 uur
Ja ik weet helemaal niet aan wat het ligt maar hij wil het maar niet downloaden, hij blokeert bij mijn bitcometh.
Nuja in ieder geval heel erg bedankt voor de moeite. :s
Nuja in ieder geval heel erg bedankt voor de moeite. :s
0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:30 uur
Kun je deze anders vinden en reviewen?: Green Concorde - Down the Corridor to the Exit Through the Gates Out into Safety (2009)
0
geplaatst: 9 juli 2009, 12:29 uur
Ik ben klaar met mijn recensie van Dear Heather, ik vond het helaas niet zo'n goed album.
0
geplaatst: 9 juli 2009, 21:16 uur
kan natuurlijk altijd voorvallen, nuja je weet inmiddels wat de man allemaal in zijn mars heeft of wat hij inhoud 

0
geplaatst: 9 juli 2009, 21:18 uur
reptile71 schreef:
Kun je deze anders vinden en reviewen?: Green Concorde - Down the Corridor to the Exit Through the Gates Out into Safety (2009)
Blijkbaar heb jij, Reptile 71, een nogal exclusieve smaak want ik kan deze wederom niet vinden. Sorry, het begint op wel op slechte wil te lijken maar dat is het geenszins.
0
geplaatst: 16 juli 2009, 15:35 uur
Heeft iemand hier nog een album voor me om mijn tanden in te zetten?
0
Misterfool
geplaatst: 16 juli 2009, 17:49 uur
MDV schreef:
Curved Air - Second Album (1971)
deze mischien
0
geplaatst: 16 juli 2009, 18:44 uur
Oké, dat album zal ik dan reviewen. Ik ben benieuwd wat het inhoudt.
0
geplaatst: 16 juli 2009, 19:09 uur
barrett schreef:
Blijkbaar heb jij, Reptile 71, een nogal exclusieve smaak want ik kan deze wederom niet vinden. Sorry, het begint op wel op slechte wil te lijken maar dat is het geenszins.
Hm, jammer. Ik weet heus wel dat het geen slechte wil is.

0
Misterfool
geplaatst: 16 juli 2009, 22:07 uur
ik zou trouwens een album toegewezen willen krijgen. liefst iets wat ik nog niet beluisterd heb.
0
geplaatst: 18 juli 2009, 14:15 uur
Hé, dat is nieuw!
Reviewen we nu opeens albums die we niet kennen. Ben ik eigenlijk wel voor, zo ontdek je nog eens wat
Voor Jazper: São Paulo Underground - Sauna: Um, Dois, Três
Reviewen we nu opeens albums die we niet kennen. Ben ik eigenlijk wel voor, zo ontdek je nog eens wat

0
geplaatst: 18 juli 2009, 18:46 uur
iemand74 schreef:
Hé, dat is nieuw!
Hé, dat is nieuw!

Leuk, ik ga eens op zoek

0
geplaatst: 19 juli 2009, 12:42 uur
The Moon And The Nightspirit - Regö Rejtem (2007) deze is dan ook afgeraakt
Wie is de volgende en wie geeft mij een
Wie is de volgende en wie geeft mij een

0
geplaatst: 19 juli 2009, 13:04 uur
Verzin er een voor iemand74, dan kan iemand er een voor jou verzinnen 

0
Misterfool
geplaatst: 19 juli 2009, 13:11 uur
klaar
Kaki King - Dreaming of Revenge (2008)
vond hem helaas niet zo best. ach ja volgende keer beter
Kaki King - Dreaming of Revenge (2008)
vond hem helaas niet zo best. ach ja volgende keer beter
0
geplaatst: 19 juli 2009, 15:35 uur
Voor iemand74 Magazine - Secondhand Daylight (1979), khoop dat je deze nog niet kent, maar voor mij is het een nieuwe ontdekking sinds kort, geef jij mij ook een dat ik nog niet ken? Ontdekkingen zijn tof.
0
geplaatst: 19 juli 2009, 18:00 uur
barrett schreef:
Voor iemand74 Magazine - Secondhand Daylight (1979), khoop dat je deze nog niet kent, maar voor mij is het een nieuwe ontdekking sinds kort, geef jij mij ook een dat ik nog niet ken? Ontdekkingen zijn tof.
Ik ben 6 dagen weg, zondag weer terug, dan zal ik m luisteren

* denotes required fields.