menu

Muziek / Muziekgames / Prog Ladder

zoeken in:
avatar van buso
ik ga ook serieus moeten snoeien. Soms wel makkelijk dat youtube het voor jou doet ...

avatar van HugovdBos
Voor iedereen die alvast aan het persoonlijke lijstje wilt gaan werken, hier het overzicht van de 300 nummers die al deelnemen aan de nieuwe progladder.

Fijne vakantie Casartelli!

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
dank u!

avatar van Svendra
Wanneer moet het lijstje van 10 klaar zijn? Ik doe mee.

avatar van HugovdBos
Svendra schreef:
Wanneer moet het lijstje van 10 klaar zijn? Ik doe mee.


Casartelli komt 3 april terug van vakantie, daarna zal bekend worden t/m wanneer de persoonlijke keuzes, waarschijnlijk 8, kunnen worden ingezonden.

avatar van Bonk
Zo, ik heb 8 hele mooie (al zeg ik het zelf ) nominaties voor jullie klaar staan! Wat mij betreft kan de tweede Progladder beginnen. Ik heb zin in de nieuwe tocht langs prachtige muziek en hopelijk ook weer een paar geweldige ontdekkingen.

Rare gewaarwording dat je zit te wachten op de thuiskomst van iemand die je eigenlijk helemaal niet kent

avatar van vigil
Eigenlijk ook een rare gewaarwording dat er voor de hardcore Proggers blijkbaar niets anders te halen valt op deze site. Er werd wel erg naar uitgekeken terwijl normaliter nooit een spel als deze zo'n beetje gelijk weer een doorstart maakt. Meestal zit daar wel een half jaar of een jaar tussen.

avatar van musicborst
In principe heb ik ook 8 nominaties. Echter op YouTube maar 1 nummer terug te vinden....
Niet geheel onverwachts overigens. Ik zit me nu te bezinnen of ik überhaupt wel met nominaties moet komen, de 2e ronde halen ze toch niet en ik ben ook meer benieuwd naar andermans nominaties.

avatar van Brunniepoo
Het hoeft natuurlijk niet per se Youtube te zijn. Het is alleen wel zo wenselijk als de link voor iedereen toegankelijk is (zonder dat je een abonnement nodig hebt).

avatar van Svendra
musicborst schreef:
Ik zit me nu te bezinnen of ik überhaupt wel met nominaties moet komen, de 2e ronde halen ze toch niet.
Die leveren juist de interessantste ontdekkingen op, laat maar komen!

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Rare gewaarwording dat je zit te wachten op de thuiskomst van iemand die je eigenlijk helemaal niet kent

Ik heb begrepen dat meneer daar iets aan gaat doen

Bedoeling is nog steeds om de nieuwe editie ergens deze week te openen. Voor wat betreft luisterlinkjes: een Youtube-filmpje heeft de voorkeur, maar elke andere link waar het nummer (bij voorkeur door klikken direct) beluisterbaar is, is ook goed. Als Youtube, Bandcamp, Spotify, etc. allemaal nul op het rekest geeft, kun je nog kijken of je het nummer op Soundcloud kunt uploaden zonder op een copyrightmuur te stuiten. Als verder echt alles mislukt, kunnen we misschien iets organiseren met een fileshareservice per e-mail of zo... maar misschien is het dan beter op zoek te gaan naar een nummer waar wel gewoon een luisterlink van beschikbaar is.

avatar van Jester
Ik weet niet of mijn stem nog iets uitmaakt, maar:
1. Ik ben tegenstander van een maximaal aantal nummers per artiest

Gast
geplaatst: vandaag om 03:34 uur

geplaatst: vandaag om 03:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.