MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Ladder

zoeken in:
Ik weet er anders nog wel 10 hoor..

Dit worden de nominaties van mij. Linkjes zoek ik later nog.

Änglagård - Sorgmantel
Bacamarte - Espírito da Terra
Beardfish - Hold On
Finch - As One
Focus - Sylvia
Lazuli - Déraille
Ritual - Dependence Day
Robert Wyatt - Sea Song
Soft Machine - Moon in June
Umphrey's McGee - Plunger

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:
Dit worden de nominaties van mij. Linkjes zoek ik later nog.

Die wacht ik dan nog even af

Die had Chevy al, dus die mag je nog vervangen.

Ik kom ook nog met 10 nominaties.

Maar dat spreekt voor zich, aangezien ik het nummer op YT heb gezet.

Jij mag blijven Jester! Ik zag al aan de naam dat het in ieder geval familie moest zijn!

Casartelli (moderator)
Jester schreef:
De startlijst is natuurlijk van grote klasse, maar toch nog wat hiaten opgevuld:

Egdon Heath - Hail to Your Heart

Hiaten zijn zonder twijfel nog aanwezig, maar net deze stond er wel al in.

vigil schreef:
Nou, komt tie

Kino - Loser's Day Parade

Mooie aanvulling, sowieso nog te weinig albums met John Mitchell gezien, er had ook wel een Arena liedje in de startlijst gemogen

Casartelli schreef:
(quote)

Hiaten zijn zonder twijfel nog aanwezig, maar net deze stond er wel al in.

Goh, dan heeft ie het nog verder gebracht dan ik gedacht had.

Hier trouwens vast een vervangend linkje, waarvan het origineel het niet meer doet:
Genesis - The Dividing Line

Casartelli (moderator)
Rudi S schreef:
Mooie aanvulling, sowieso nog te weinig albums met John Mitchell gezien, er had ook wel een Arena liedje in de startlijst gemogen

Iets met een hangende boom bijvoorbeeld? Die zie ik al staan
Jester schreef:
Hier trouwens vast een vervangend linkje, waarvan het origineel het niet meer doet:
Genesis - The Dividing Line

Merci. Je mag ook nog een vervanger voor Egdon Heath aandragen.

Nog plek voor 101 nominaties. Ik kijk het eerst nog even aan. Mocht er erg weinig meer bijkomen, dan maak ik wellicht ruimte voor een paar extra nominaties per persoon. Ter opvulling wilde ik sowieso even de Progarchives-genrelijsten induiken en per genre iets van de 'populairste' nog niet meedoende artiesten toevoegen.

Casartelli schreef:

Iets met een hangende boom bijvoorbeeld? Die zie ik al staan

Ah ja , over het hoofd gezien dat Visitor liedje.

Sir Spamalot (crew)
Laat antwoord, ik ga proberen deze topic te volgen maar verwacht geen nominaties voor mij want ik ken er niet genoeg van. Wel is dit een buitenkans om die kennis te vergroten .

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:
Met linkjes nu. Ik heb drie nummers vervangen.

Ik zag nu net toevallig dat je drie i.p.v. twee nummers veranderd had. Mocht je er later nog een veranderen, waarschuw me even.

Terechte opmerking, Casartelli en ik was net bezig je een PM te sturen (echt waar).

Opvallend afwezig in de lijsten tot nu toe vind ik Gentle Giant en Frank Zappa.

Misterfool
Svendra schreef:

Ik zie nu pas dat er geen Frank Zappa in de lijst staat. Ga ik wat aan doen als er nog een tweede ronde komt.

Misterfool schreef:
Ik zie nu pas dat er geen Frank Zappa in de lijst staat. Ga ik wat aan doen als er nog een tweede ronde komt.
Mooi . Ik ben te weinig Zappakenner om gelijk een topnummer uit de kast te trekken.
Heb wel grote bewondering voor die man.

I'm in! Morgen even aan een nominatielijstje werken. Is het handig misschien om de nominaties in de grote startlijst toe te voegen? Zo hoeven nieuwe 'nomineerders' niet alle pagina's terug te bladeren om te kijken of de eigen nominatie niet al is genoemd.

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:

Daar kun je eventueel zelf nog iets aan doen, want je nominatie van Vienna Circle was al door Bonk genoemd
uffing schreef:
Is het handig misschien om de nominaties in de grote startlijst toe te voegen? Zo hoeven nieuwe 'nomineerders' niet alle pagina's terug te bladeren om te kijken of de eigen nominatie niet al is genoemd.

Was ook een optie. Ik vind het persoonlijk de leesbaarheid van een topic niet echt ten goede komen, die steeds langer wordende lijsten die telkens opnieuw gequoted worden. Maar ik zal zo even een tussenoverzichtje plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.