Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)

4,16

Folk
Label: JagJaguwar

1. Flume (3:39)
  2. Lump Sum (3:21)
  3. Skinny Love (3:58)
  4. The Wolves (Act I and II) (5:22)
  5. Blindsided (5:29)
  6. Creature Fear (3:06)
  7. Team (1:56)
  8. For Emma (3:40)
  9. Re: Stacks (6:41)
  10. Wisconsin * (5:25)
610 BERICHTEN 15 MENINGEN
avatar van dumb_helicopter
Vandaag nog eens herbeluisterd en het blijft mooi, maar sommige nummers hakken minder diep de laatste tijd. Zo is Skinny Love van één van m'n favoriete nummers gedaald in mijn achting tot middelmaat op dit album. De laatste nummers zijn wat mij betreft de beste op deze plaat.

avatar van Delars

Ik vind Flume echt een geweldig nummer.

De album cover klopt niet op deze site..

avatar van Eveningguard
Dit is de orginele cover van de eerste gelimiteerde versie. Laten staan aub.

avatar van JelmerHolwerda
Eveningguard schreef:
Dit is de orginele cover van de eerste gelimiteerde versie. Laten staan aub.

Ook een veel mooiere cover dan die ander inderdaad.

avatar van PaulKemp48
Was voornemens dit album (1000 ltd edition) op LP aan te schaffen maar nu las ik dat het een slechte persing betreft. "very bad pressing, miserable sound quality.... sadly...."
Iemand hier ervaring mee?

avatar van Chameleon Day
Ik denk dat Novo Amor velen hier ook zal aanspreken. Hij heeft een EP (klik) en wat singles op zijn naam staan en werkt naar verluidt aan een album.

Novo Amor - Anchor

Zet ff die gewone hoes erop, ltd edition erop zetten, wat een gelul, niemand kent deze hoes behalve de geeks

avatar van Leeds
Grootfaas schreef:

Kan ik begrijpen. Als ik me niet vergis, dan was de gekende hoes pas in 2008 uitgebracht via jagjaguwar in een veel grotere oplage natuurlijk. Maar de muziek kwam in 2007 uit onder deze afbeelding. Gelul of niet, nieks van aantrekken zou ik zeggen.

hhh volgens mij klopt dat ook wel, maar dan kunnen we hier nog wel meer hoezen aanpassen die eerste in eigen beheer zijn uitgekomen. No problem natuurlijk, gaat om de musica