Boards of Canada - In a Beautiful Place Out in the Country (2000)

Electronic
Label: Warp

1. Kid for Today (6:23)
  2. Amo Bishop Roden (6:16)
  3. In a Beautiful Place Out in the Country (6:07)
  4. Zoetrope (5:18)
avatar van DjFrankie
Vanwege de hoge score geprobeerd, maar ik vind dit erg saaie muziek.

avatar van shimahero
Zeer sterke EP. Een mooi geheel. ik kan echt wegdromen met deze muziek

avatar van mastermeter
Razor Disk schreef:
Een bizarre koude rilling loopt over mijn rug als ik Amo Bishop Roden hoor. Wat een track!
inderdaad, niet normaal.totaal andere wereld.

avatar van royals
Alleen Amo Bishop Roden en Zoetrope vind ik goed. Vooral bij Zoetrope stel ik me een landschap van ijspegels en vallende sterren voor of zo iets. Huiveringwekkend mooi.

avatar van popstranger
Boards of Canada had nog ergens een fantastische ep liggen die ik nog niet kende en die bevestigd wat ik al wist; muziek om heerlijk bij weg te dromen. Lijkt me een ideale instapper voor mensen die hen nog niet kennen.

avatar van Supersid
Inderdaad een instapper voor mij. Heel erg aangenaam verrast door deze, ik ga zeker meer ontdekken.