Lily Allen - It's Not Me, It's You (2009)

Label: Regal

1. Everyone's at It (4:38)
  2. The Fear (3:27)
  3. Not Fair (3:21)
  4. 22 (3:06)
  5. I Could Say (4:04)
  6. Back to the Start (4:14)
  7. Never Gonna Happen (3:27)
  8. Fuck You (3:43)
  9. Who'd Have Known (3:50)
  10. Chinese (3:28)
  11. Him (3:18)
  12. He Wasn't There (2:51)
  13. Kabul Shit * (3:45)
  14. Fag Hag * (2:57)
  15. The Fear [Acoustic] *
  16. 22 [Acoustic] *
  17. Who'd Have Known [Acoustic] *
  18. He Wasn't There [Acoustic] *
  19. I Could Say [Acoustic] *
  20. Womanizer [Acoustic] * (3:33)
  21. Mr. Blue Sky *
  22. The Count (Aka Hervé) and Lily Face the Fear (Explicit) *
  23. Not Fair [Style of Eye Remix] *
avatar van Tyraelxy
Lily Allen gaat iets meer de poppy kant op maar dit heeft geen negatieve invloed op de kwaliteit van haar songs, integendeel. Lily is 1 van de weinig artiesten die een catchy nummer toch een inhoud kan geven, de humor die ze in vele tracks steekt kan ik ook wel smaken. Ik raad zeker Kabul Bullshit aan, een zeer aanstekelijk nummer!

Rizz
Leuk album, heb hem vandaag per ongeluk aangeschaft. Lekker om zo nu en dan van voren naar achter te draaien.

Brother George
Wat mij betreft een erg "compleet" album. Niet historisch, wel zeer vermakelijk.

avatar van Kuk
Kuk
Fijne popplaat (:

Brother George
Kuk schreef:
Fijne popplaat (:

Inderdaad, een heel fijne popplaat.
Maar waarom geef je dan maar 2,5?

avatar van yKriistian
Een van de weinige popplaten die ik zeer goed kan waarderen

avatar van pureshores
The Fear blijft een heel inventief popnummer, Fuck you is daarentegen ronduit irritant

avatar van Emile93
Ik draai dit album toch nog zeer regelmatig. Het blijft een erg lekkere plaat.
Favoriete nummers zijn nog steeds hetzelfde eigenlijk: The Fear, Not Fair, 22 en Chinese!

avatar van pureshores
het is inderdaad nog steeds een leuke plaat, 22 is van de singles toch wel de favo nu, ook een nummer dat ik geregeld in winkels hoor en dan altijd moet denken: oh ja die

avatar van TornadoEF5
Dit is samen met een album van MGMT de artieste waar ik ook een album van in huis heb liggen. Lily Allen moet wellicht één van mijn eerste idolen geweest zijn in de muziekwereld. Geen idee meer wat me zo aantrok tot haar muziek, terwijl ik andere popartiesten vaak als doorsnee zag. Het is ook het enige waar ik ooit een concert van live had gezien. Dat was wel eens leuk, maar geen hoog niveau denk ik. Maar ik ben wel blij dat ik ooit eens een concert had gezien, want ik weet niet of ik dat ooit nog eens in mijn leven ga doen. Festivals lijken me dan toch plezanter. Mooi album, al ben ik misschien geen groot fan van "Fuck You", en haar nummer "Smile" op haar eerste album vind ik dan nog het mooiste van allemaal.

avatar van dominicano fonso
Een leuke plaat. Samen met haar vorige plaat behoort het tot haar beste werk.

avatar van Mr. Rock
Enorm leuke popplaat die helaas een beetje als een nachtkaars uitgaat. Maar de eerste negen nummers zijn stuk voor stuk pareltjes. Prettige stem, fijne melodieën en originele en scherpe teksten.