The Serenes - Barefoot and Pregnant (1990)

Label: RCA

1. Voodoo Economics (4:44)
  2. Beneath the Canopy (3:50)
  3. Abiding Place (4:49)
  4. Wayland Smithy (2:53)
  5. Follow the Rural Coast (4:35)
  6. The World Is a Woman's Breast (3:59)
  7. Rebecca (You're Gonna Be Allright) (3:49)
  8. Mermaid Mystery (4:05)
  9. Good Missionary (4:22)
  10. Trip Down Memory Street * (9:33)
  11. Good Missionary * (4:05)
  12. Homeland * (3:53)
  13. Lotusgirl * (4:59)
  14. Dreamdominion * (4:03)
  15. Chemistry of Love * (2:25)
  16. We Won't Change * (4:04)
  17. Trembling Vicinity * (5:43)
  18. Transience * (3:02)
  19. Ruby Legend * (6:59)
  20. Green Blades Risin' * (4:33)
avatar van Broem
SirPsychoSexy schreef:
En wat kunnen de mensen doen die hun muziek in hoge kwaliteit willen beluisteren? Is deze CD nog nieuw te krijgen überhaupt, of moet er ergens online op zoek worden gegaan naar een tweedehandsversie?

Zie een paar posts hierboven. Uiteindelijk voor een nette prijs het originele album op MP gekocht. Voorzover ik weet is het album out of print en niet meer verkrijgbaar. Er zijn 2 versies. Discogs is een mooie graadmeter voor prijzen.

avatar van Poles Apart
SirPsychoSexy schreef:

Yep, een beetje moeite doen online en je vind een exemplaar. eBay en (inderdaad) Discogs zijn de beste opties als je persé een fysiek exemplaar hebben wil.

avatar van SirPsychoSexy
Bedankt voor de tips Poles Apart en Broem! Ik moet hier eens achteraan gaan.

avatar van Outlaw104
Volgens voormalig manager Jan ten Boom kunnen we waarschijnlijk nog dit jaar deze plaat (incl. bonusnummers) via Spotify streamen.

Die release op vinyl is alweer uit 2013 en dat terwijl ik zou zweren 'em vorig jaar nog te hebben gezien in een platenzaak

Eveneens uit Friesland: The Visitor - Transparent World (1984) - moet ook even worden genoemd.

Outlaw104 schreef:

Ik heb de dubbel cd, dus hoef niet te wachten op Spotifaai
Maar jij bent af en toe ook een geluksvogel (heb overigens de dubbel zelf ook)

Ik heb de originele, enkele cd, én de dubbel lp uit 2013. Nu jij weer

aERodynamIC schreef:

Ik heb de originele, enkele cd, én de dubbel lp uit 2013. Nu jij weer

Volgende week komen ze bij mij aan de rural coast te Kattuk een privéconcert geven in mijn living room...nu jij weer

luigifort schreef:

Als je dat zou lukken verdien je een levensgroot standbeeld, waar dan ook.

Ik heb overigens de originele cd, de dubbel cd, Back to Wonder cd en Simmer (Mothertongue) cd...nu jullie weer

Outlaw104 schreef:
Als je dat zou lukken verdien je een levensgroot standbeeld, waar dan ook.

Als we zo beginnen...ik heb Mothertongue ook op cd. Slumber Away daarvan op cd single en Here en Every Sunday van Back to Wonder op cd single. Nu jij weer

luigifort schreef:

Namens heel Joure: bedankt!

avatar van Tony
Zelden zoveel jongetjes tegelijk zien swaffelen..... Ik ben hier voorlopig maar even weg.

avatar van EttaJamesBrown
Ik heb laatst een gesealde nieuwe cd weggegeven, omdat ik zelf al een aftandse had.

avatar van Outlaw104
Het is eindelijk zover, het album staat sinds een uur geleden op Spotify
Weliswaar zonder de bonustracks.

avatar van johan de witt
Benieuwd wanneer ze als eerste boven de 1000 luisteraars gaan komen, en met welke track

Good Missionary uiteraard
En anders stream jij ff 1000 x Rural Coast, toch een kort nummer

avatar van EttaJamesBrown
Ik heb Rebecca op mijn luie playlist geplaatst.