Rammstein - Liebe Ist Für Alle Da (2009)

Duitsland
Rock / Metal
Label: Vagrant

1. Rammlied (5:19)
  2. Ich Tu Dir Weh (5:02)
  3. Waidmanns Heil (3:33)
  4. Haifisch (3:45)
  5. B******** (4:14)
  6. Frühling in Paris (4:45)
  7. Wiener Blut (3:52)
  8. Pussy (3:59)
  9. Liebe Ist Für Alle Da (3:28)
  10. Mehr (4:11)
  11. Roter Sand (3:59)
  12. Führe Mich * (4:33)
  13. Donaukinder * (5:18)
  14. Halt * (4:21)
  15. Roter Sand [Orchestral Version] * (4:07)
  16. Liese * (3:56)
  17. Rammlied [Trash-ter Piece Remix] * (6:19)
avatar van Monsieur'
lennon schreef:
Eindelijk op vinyl weten te bemachtigen voor een redelijke prijs. Brengt het luisteren meteen in een andere dimensie! Wat een super sound zit hierin zeg!

Ik blijf het een heerlijke plaat vinden....

Dat is het ook zeker, maar ook Roter Sand mag er bijvoorbeeld zijn en die heeft het niet gered... Alweer 9 jaar geleden, kan me zo goed herinneren dat ik deze in de Plato kocht, deluxe...

avatar van Killeraapje
Zo af en toe zet ik hier weer eens een nummer van op. Maar die teksten van Lindemann blijven toch fantastisch. Pussy is toch echt wel een pareltje van de bovenste plank. Vooral de prachtige zin i cant get laid in Germany is toch wel een stukje prachtige satire.

avatar van Funky Bookie
Lekkere compromisloze beukplaat.
Ik heb inmiddels toch echt een zwak ontwikkeld voor deze band. Tekstueel sterk en muzikaal simpel, maar doeltreffend.

avatar van Lau1986
Dit is een vermakelijk album en heerlijk Rammstein. Het is misschien dan wat minder hard dan de eerste platen, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk album.

avatar van Silky & Smooth
Dit album heeft toch wel een van de mooiste hoezen uit mijn collectie.