The Black Keys - Blakroc (2009)

Hip-Hop / Rock
Label: V2

1. Ludacris en Ol' Dirty Bastard - Coochie * (4:12)
  2. Mos Def - On the Vista (2:40)
  3. NOE - Hard Times (2:39)
  4. Pharoahe Monch en RZA - Dollaz and Sense (3:48)
  5. Nicole Wray - Why Can't I Forget Him? (4:18)
  6. Raekwon - Stay Off the Fuckin' Flowers (2:33)
  7. Jim Jones en Mos Def - Ain't Nothing Like You (Hoochie Coo) (3:24)
  8. Billy Danze, Nicole Wray en Q-Tip - Hope You're Happy (2:12)
  9. RZA - Tellin' Me Things (2:41)
  10. Billy Danze, Jim Jones en Nicole Wray - What You Do to Me (5:16)
  11. Nicole Wray en NOE - Done Did It (3:29)
avatar van woutorrmusic
Wat een vet project is dit en het klinkt ook echt vet... Precies wat je je voorstelt als je aan de Black Keys in een hip-hop-jasje denkt!

avatar van woutorrmusic
Is die rapper in het tweede nummer een imitator van Jay-Z?

avatar van He$$el_01
Het derde nummer bedoel je denk ik? Mos Def klinkt namelijk niet echt als Jay-Z.

'Hard Times' bedoel ik.

avatar van UmindC
Dat is het derde nummer. NOE heeft inderdaad verdacht veel weg van Jay-Z, ik denk ook niet dat die gast ooit nog van die vergelijking af gaat komen.

avatar van InnerFreedomInt
Aint nothing like you heeft echt soul! mijn favoriete nummer van het album.

avatar van UmindC
Gaat deel 2 hier van ooit nog het licht zien, of heb ik iets gemist?

avatar van Harderwiek
Staat inderdaad nog steeds in de planning. Maar heb zo'n vermoeden dat The Black Keys momenteel vrij druk zijn met zichzelf

avatar van MJ_DA_MAN
Harderwiek schreef:
Staat inderdaad nog steeds in de planning.
Nee dus.

avatar van Harderwiek
MJ_DA_MAN schreef:
Nee dus.
Je bent weer eens beter op de hoogte.

avatar van MJ_DA_MAN
Wiki houdt mij idd prima op de hoogte.

avatar van frolunda
Geslaagde samenwerking tussen the Black keys en enkele Hiphop prominenten,niet super of zo maar toch wel 3,5 sterren waard.

avatar van Arrie
Waarom staat dit weer onder de naam The Black Keys? Volgens mij is dit onder de naam Blakroc uitgebracht.

avatar van Elohim
Arrie schreef:
Klopt.

avatar van jellecomicgek72
What You Do to Me is wel een relaxed nummer, hoorde het 'n tijdje terug ook steeds in een reclame.