System of a Down - System of a Down (1998)

Label: American

12. Darts (2:42)
  13. P.L.U.C.K. (3:37)
  14. Marmalade * (3:02)
  15. Störagéd * (1:19)
  16. Sugar [Live] * (2:27)
  17. War? [Live] * (2:48)
  18. Suite-Pee [Live] * (2:58)
  19. Know [Live] * (3:04)
avatar van Demon.
Toxicity luisteren

avatar van Johnny Marr
Demon. schreef:
Toxicity luisteren

Dit. Deze is ook geweldig, maar dan vooral in het begin. Op het einde zakt deze toch wel een beetje in, vind ik persoonlijk. Toxicity daarentegen blijft de hele speelduur boeien.

avatar van bennerd
Deze is een stuk eenzijdiger dan Toxicity. Vind hem net iets beter, maar Toxicity is als instapper meer aan te raden.

avatar van james_cameron
Overrompelend debuut, vol opgefokte en energiek gebrachte metal. Aan het songmateriaal schort nog wel het één en ander en de zang van Serj Tankian is hier nog niet op niveau, maar aan overtuigingskracht in ieder geval geen gebrek. Mijn voorkeur gaat uit naar de meer gestroomlijnde opvolger Toxicity, dat wel. Die bevat gewoonweg betere songs.

avatar van pdonidvie
Sinds kort, voor het eerst verkrijgbaar op vinyl!