Slash - Slash (2010)

Label: EMI

1. Ghost (3:35)

met Ian Astbury en Izzy Stradlin

2. Crucify the Dead (4:03)

met Ozzy Osbourne en Taylor Hawkins

3. Beautiful Dangerous (4:38)

met Fergie

7. Gotten (5:03)

met Adam Levine

8. Doctor Alibi (3:10)

met Lemmy

9. Watch This / Watch This Dave (3:52)

met Dave Grohl en Duff McKagan

10. I Hold On (4:18)

met Kid Rock

11. Nothing to Say (5:25)

met M. Shadows

12. Starlight (5:25)

met Myles Kennedy en Steve Ferrone

13. Saint Is a Sinner Too (3:28)

met Rocco DeLuca

14. We're All Gonna Die (4:31)

met Iggy Pop

15. Baby Can't Drive * (3:20)

met Alice Cooper, Nicole Scherzinger, Steven Adler en Flea

16. Chains & Shackles * (4:28)

met Nick Oliveri

17. Paradise City * (5:15)

met Cypress Hill, Fergie en Franky Perez

18. Sahara * (4:00)

met Koshi Inaba

19. Mother Maria * (5:27)

met Beth Hart

20. Back from Cali [Acoustic] * (3:42)

met Myles Kennedy

21. Sweet Child O' Mine [Acoustic] * (6:02)

met Myles Kennedy

22. Beautiful Dangerous [Radio Mix] * (4:11)

met Fergie

23. Demo #4 * (3:52)
  24. Demo #16 * (3:23)
  25. Fall to Pieces [Acoustic] * (4:29)

met Myles Kennedy

26. Watch This [Live] * (3:44)
  27. Nightrain [Live] * (5:00)

met Myles Kennedy

28. Sahara [English Version] * (3:58)

met Koshi Inaba

totale tijdsduur: 1:00:35 (2:01:26)
avatar van Germ
Germ (crew)
Onsamenhangend allegaartje. Best leuk af en toe maar over de algehele linie nergens echt beklijvend. Door al die verschillende zangers lijkt Slash te gast op z'n eigen album (zoals hij in de jaren 90 vaak deed, solootje in spelen op hits van anderen)

Wat een mafkees is die Slash geworden, dit album is nog wel oké.

avatar van gigage
Erg fraai zondagmiddag album. Je krijgt van alles wat naar je toe geslingerd. Het ene iets beter, of meer in de smaak, dan het andere. Niet moeilijk doen, niet al te serieus, gewoon rock n roll n fun.

avatar van vielip
Prima album van Slash en consorten! Zoals hierboven al ergens geschreven; elk nummer lijkt speciaal voor de desbetreffende zanger geschreven. Had zo op een album va hun reguliere bands kunnen staan. Met uitzondering van Fergie Wat dan wel weer gelijk één van de beste nummers op het album is overigens. Wat een power en performance zet dat wijf neer zeg! Ik snap trouwens best dat er mensen zijn die dit teveel een allegaartje vinden door al die verschillende zangers en zangeressen. Ik vind dat juist de kracht. Heerlijk divers en afwisselend. Iets dat ik bij de 2 albums die Slash hierna uitbracht node mis. Prima zanger hoor die Myles. Maar een heel album uitzitten met hem op zang lukt me met veel pijn en moeite. Met uitzondering van het eerste Alter Bridge album wellicht. Hier op dit album schittert de beste man echter gruwelijk!

avatar van gigage
Ik ben het grotendeels met je eens Vielip. Echter gaat het schrijven van songs speciaal voor de uitvoerende vocalisten wel enigszins ten koste van de vlammende soloos. En die komen op de albums hierna wel wat beter tot hun recht. Ik ben het ook eens dat een hele plaat met Myles wel wat luisteroefening vergt. Echt overtuigt raakte ik ook pas bij deze Slash featuring Myles Kennedy - Made in Stoke 24/7/11 (2011)

avatar van Funky Bookie
Lekkere rockplaat. Slash maakt niet de fout om het album dood te soleren, maar speelt in dienst van de liedjes. De gastvocalisten variëren van goed tot steengoed. Ik haak wat af na de track met Dave en Duff, maar ik vind dat eerste deel echt sterk.

avatar van Lau1986
Een heerlijke rock plaat waarbij ik de volgorde van de nummers ook prima vind. Het variëren met zangers werkt uitstekend en houdt het album ook wel interessant. Lekker genieten.