MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
poster

Justin Bieber - My World 2.0 (2010)

mijn stem
0,98 (119)
119 stemmen

Canada
Pop
Label: Island

  1. Baby (3:36)

    met Ludacris

  2. Somebody to Love (3:42)
  3. Stuck in the Moment (3:43)
  4. U Smile (3:17)
  5. Runaway Love (3:33)
  6. Never Let You Go (4:26)
  7. Overboard (4:11)

    met Jessica Jarrell

  8. Eenie Meenie (3:23)

    met Sean Kingston

  9. Up (3:55)
  10. That Should Be Me (3:53)
  11. Kiss and Tell * (3:29)
  12. Where Are You Now * (4:27)
toon 2 bonustracks
totale tijdsduur: 37:39 (45:35)
zoeken in:
avatar
t-h-y-$
isabellax schreef:
(quote)


Ben het zeer met je eens.


een 5.0 is misschien ook wat overdreven
zonder gijn, niet dat ik dit goede muziek vind maar ik vind het gewoon zielig dat mensen (bij welk album dan ook) expres een lage stem geven omdat ze de artiest niet mogen.
als je het niet heb geluisterd (zoals ik, en dat ga ik ook niet doen) moet je ook geen stem geven

avatar van Emile93
0,5
Het feit dat hij nu al een verzamelalbum heeft van deze cd en my world is gewoon té slecht! Je hebt amper 2 albums uitgebracht en je maakt nu al een verzamelaar met de zeer toepasselijke titel 'my worlds'! Vreselijk!

avatar van VictorJan
Emile93 schreef:
Het feit dat hij nu al een verzamelalbum heeft van deze cd en my world is gewoon té slecht! Je hebt amper 2 albums uitgebracht en je maakt nu al een verzamelaar met de zeer toepasselijke titel 'my worlds'! Vreselijk!

avatar van No Surrender
Waar ben je mee bezig Ludacris denk ik bij mijn eigen. Toch wel een gerespecteerde rapper die met zo'n tiefus joch een nummer gaat maken. Hoe ver ben je gezakt.

avatar van TheLegacy
De hamvraag van vandaag is: "Ga ik dit joch een haatstem geven, ja of nee?"

avatar van Lexcoaster


Mocht je het doen, het is je bij voorbaat vergeven.

avatar van VictorJan
Ach, als je het album hebt beluisterd is het geen haatstem meer. Toch? (niet dat ik heel dit album heb uitgeluisterd - dan heb ik wel wat beters te doen)

avatar van kaztor
mod knip

VictorJan schreef:
niet dat ik heel dit album heb uitgeluisterd - dan heb ik wel wat beters te doen


Ben je er dan naar gaan luisteren met de gedachte 'dit wordt goed'? Dat lijkt me niet, afgaande op je Top 10...

avatar van VictorJan
kaztor schreef:
Ben je er dan naar gaan luisteren met de gedachte 'dit wordt goed'? Dat lijkt me niet, afgaande op je Top 10...

Haha, als ik dat had gedaan zou het een behoorlijke ontnuchtering geweest zijn.

avatar van Kill_illuminati
Ik lig me toch in een scheur vanwege de reactie van Relax anyway best wel raar dat hier om een verzamel album gaat. Hopelijk markeert dat zijn "retirement".

avatar van max95
Emile93 schreef:
Het feit dat hij nu al een verzamelalbum heeft van deze cd en my world is gewoon té slecht! Je hebt amper 2 albums uitgebracht en je maakt nu al een verzamelaar met de zeer toepasselijke titel 'my worlds'! Vreselijk!


Wat wil je nou Emile93... het is nog maar een kind... die denken dat ze alles zomaar alles kunnen en denken heel wat minder na over wat ze doen dan volwassene artiesten. Ik zie bijvoorbeeld Bon Jovi zoiets niet doen
Maar ben het zeker met je eens. Kan echt niet.

avatar van Lexcoaster
Ik denk, omdat het nog een kind is, er vooral een platenmaatschappij achter het idee van een verzamelalbum zit..

Justin kan volgens velen gitaarspelen, piano spelen, drummen, trompet spelen, etc. Dat hoor je in z'n muziek niet terug. Ik denk dat achter de wanproducties van zijn muziek dus ook een platenmaatschappij te vinden valt, die spelen op safe ipv dat ze zijn talent benutten. Hem hoor je er niet over klagen, want hij mag met de grote sterren samenwerken, dat is op je 16e natuurlijk rete cool.

Het is pas echt zorgwekkend als hij later, als volwassene/artiest nog steeds deze muziek maakt en zijn muziekale talenten gewoon echt niet benut. Ik verwijd hem deze mzuiek nu dus ook niet, maar de grote muziek labels die ons consumenten deze shit door de strot duwen.

avatar van jellecomicgek72
0,5
We haten hem gewoon!

avatar van Lexcoaster
Ik haat hem niet, maar wel z'n producers en z'n platenmaatschappij. Maar ook de producers en platenmaatschappij van Rihanna, Lady Gaga, The Jonas Brothers, Jay-Z, 50 Cent en al die gasten die zooi van talantloze muzikanten ons door de strot duwen in de top 40. En ja, wellicht dat de artiesten zelf ook wel ergens blaam erin treffen natuurlijk.

avatar van Joren999
jellecomicgek72 schreef:
We haten hem gewoon!
Dit is dus echt een domme opmerking...

@ hierboven: Jay-z wordt volgens mij ook door een boel serieuze muziekliefhebbers gewaardeerd, je gaat hier wel erg kort door de bocht.

avatar van Djurdjen
0,5
niets unieks, niets speciaals en enkel en alleen computerized beats.
dat knulletje heeft gewoon 0 talent.
En ook nog een beetje de gangster gaan uithangen.
Hij krijgt 1000x meer aandacht en roem dan ie eigenlijk verdiend.
En DAT is de reden waarom niemand bieber mag, althans dat is waarom ik m niet mag.

avatar van Lexcoaster
Joren999 schreef:


@ hierboven: Jay-z wordt volgens mij ook door een boel serieuze muziekliefhebbers gewaardeerd, je gaat hier wel erg kort door de bocht.


Kort door de bocht? Wellicht, wellicht niet. Ik neem aan dat je m'n punt wel begrijpt. Jay-Z kan ik zelf nauwelijks waarderen, dus daarom noemde ik hem ook op.

avatar van Joren999
Tja, maar zoals je het brengt is het alsof het een feit is, daar moet je mee oppassen. Dat kan verkeerd vallen.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Lexcoaster schreef:
Ik haat hem niet, maar wel z'n producers en z'n platenmaatschappij. Maar ook de producers en platenmaatschappij van Rihanna, Lady Gaga, The Jonas Brothers, Jay-Z, 50 Cent en al die gasten die zooi van talantloze muzikanten ons door de strot duwen in de top 40.


Het kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar op mijn radio is het mogelijk om deze in en uit te schakelen. Dit is met name handig als er een nummer wordt gedraaid wat niet mijn interesse heeft. Nu ontwijk ik in de meeste gevallen sowieso de radio, want ik heb gelukkig een kast vol cd's die ook, naar mijn eigen voorkeur en stemming, opgezet kunnen worden.

Mijn tip: gewoon niet meer naar luisteren, want dat scheelt een hoop ergernis.

avatar van vork666
superarie schreef:
(quote)


Ja, in combinatie met nummer 8. Naar verluid klinken die 2 nummers beter als je ze door elkaar heen afspeelt, dan wanneer je ze individueel afspeelt.


Verbluffend resultaat inderdaad, klinkt een beetje als de betere power electronics, maar dan met folk-, freejazz en soulinvloeden
Voor de rest heb ik niks van deze schattige knuffelbeer geluisterd, maar ik denk ook niet dat ik dat ga doen, omdat ik niet zo'n fan van duitse polkamuziek ben, en als alle nummers van deze cd zo irritant zijn als Baby ga ik dat waarschijnlijk ook nooit worden.

avatar van herman
Lexcoaster schreef:
En ja, wellicht dat de artiesten zelf ook wel ergens blaam erin treffen natuurlijk.

Als jij de kans kreeg zou je dezelfde muziek maken en dezelfde bakken met geld verdienen.

Blijf het opvallend vinden dat het voornamelijk 16/17-jarige jongens zijn die zich hier zo druk over maken. Dit soort fenomenen is van alle tijden, of ze nu The Monkees, Boney M, Bros of K-Otic heten. Justin is over een paar jaar echt wel weer vergeten hoor...

Laat Justin lekker over aan de doelgroep (meisjes van 13 en jonger) en laat het verder links liggen, dat lijkt me een beter idee.

avatar van Yamato
Kan iemand mij uitleggen waar de massale haat jegens Justin Bieber vandaan komt? Ik kende de beste knul eigenlijk niet tot ik door een wildvreemde voor hem werd aangezien, nou ben ik eens gaan kijken en hoewel ik het in eerste instantie verschrikkelijke zoete popmuziek vond moet ik na een paar keer luisteren zeggen dat ik Baby eigenlijk best een lekker nummer vindt. De rest zal ongetwijfeld waardeloos zijn of zie ik dat verkeerd?

Ik zie hier toch ook wel een hoop domme meningen die van weinig muziekkennis getuigen. Dat geeft niet echt de indruk dat hier met een objectief oor naar is geluisterd. Is dat een correcte observering of loop ik nu zelf maar wat te raaskallen.

avatar van Lexcoaster
herman schreef:
(quote)

Als jij de kans kreeg zou je dezelfde muziek maken en dezelfde bakken met geld verdienen.


En op mijn youtube filmpjes lezen dat ik mezelf maar van kant moet maken? Dat ik de tering kan krijgen en dat ik een fag ben? Nee dank je. Daarbij hecht ik niet zoveel waarde aan bakken met geld.

Als artiest zou ik muziek willen maken die ík wil maken, niet dat wat een producer wil dat ik maak. Maar Justin is misschien gewoon een ordinaire opportunist, die het gewoon geen bal scheelt wat voor muziek die maakt. Ik denk dat ik me er verder maar niet druk om ga maken, gewoon negeren die poep.

avatar van vork666
Je loopt zeker niet te raaskallen, want er zijn natuurlijk zat mensen (denk ik) die hier vrolijk 0.5* voor geven zonder het hele album ook maar 1 keer te hebben beluisterd; het leuke diagram op de Stemmen-pagina spreekt wat dat betreft boekdelen, of deze muziek zou echt zo verschrikkelijk moeten zijn dat het echt 0.5* heeft verdiend, maar dat lijkt mij ook flink overdreven.
Het lijkt mij dat dit eerder te maken heeft met de vele hordes jonge fans van deze muziek en het schattige uiterlijk van Justin Bieber dan met een echte muzikale beoordeling de muziek van Tokio Hotel bleek ook best mee te vallen.

avatar van LucM
Het valt mij op dat 0,5*-stemmen vooral worden gegeven door pubers van 14 tot 18 jaar. Willen ze hiermee stoer doen en bewijzen dat hun kindertijd definitief achter de rug is?
Baby ken ik wel en vind ik veel te gelikt en te cliché hoewel het nummer en de zang op zich best aardig is, de rest van dit album ga ik niet beluisteren.

Ach, kindsterretjes zijn van alle tijden. Begin jaren '60 al had je Eddie Hodges met I'm Gonna Knock Your Door (vind ik een leuk nummer, geef ik volmondig toe), jaren '70 Michael Jackson (jawel!) en Jimmy Osmond.

avatar van Yamato
@vork666: Dat laatste ben ik het niet mee eens, Tokio Hotel is daadwerkelijk verschrikkelijk. Dat heb ik toevallig via een kennis meegemaakt die toen nogal uitzinnige fan was. Ik heb overigens nooit een compleet album beluisterd maar genoeg gehoord om te kunnen zeggen dat het vreselijk is.

Ik sluit me wel aan bij LucM dat Baby natuurlijk té gelikt is om echt serieus te worden genomen als muziek maar als je dat vergeet is het best een lekker nummer vind ik.

avatar van vork666
Haha, smaken verschillen Niet dat ik zo'n geweldige Tokio Hotel-fan ben (ik heb een van hun albums niet voor niets 1.5* gegeven), maar ik vond het gewoon niet zo vreselijk als alle haatstemmen deden vermoeden. Maar als jij het daar niet mee eens bent kan ik dat ook best begrijpen

avatar van Lexcoaster
Tokio Hotel vond ik altijd al overhyped, zeker toen het een hype was. Slecht heb ik het alleen nooit gevonden, ik kan ze meer waarderen dat dit.

avatar van horrorfreak7
Wat een vreselijk album is dit toch.
Ik haatte hem al lang voordat ik gedwongen werd dit album te luisteren...

Mensen, zoals een wijs man ooit zei:
Als je ooit gedwongen word naar een Justin Bieber album te luisteren, for god's sake, zoek een uitweg!

avatar van jellecomicgek72
0,5
Het valt mij op dat 0,5*-stemmen vooral worden gegeven door pubers van 14 tot 18 jaar. Willen ze hiermee stoer doen en bewijzen dat hun kindertijd definitief achter de rug is?


Nee, maar zeg nou zelf, dit verdient toch ook niet hoger? Slechter dan dit bestaat gewoon niet.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 01:12 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 01:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.