MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
poster

Justin Bieber - My World 2.0 (2010)

mijn stem
0,98 (119)
119 stemmen

Canada
Pop
Label: Island

  1. Baby (3:36)

    met Ludacris

  2. Somebody to Love (3:42)
  3. Stuck in the Moment (3:43)
  4. U Smile (3:17)
  5. Runaway Love (3:33)
  6. Never Let You Go (4:26)
  7. Overboard (4:11)

    met Jessica Jarrell

  8. Eenie Meenie (3:23)

    met Sean Kingston

  9. Up (3:55)
  10. That Should Be Me (3:53)
  11. Kiss and Tell * (3:29)
  12. Where Are You Now * (4:27)
toon 2 bonustracks
totale tijdsduur: 37:39 (45:35)
zoeken in:
avatar van Gloeilamp
5,0
Ja ik denk dat we over een tijdje niets meer van Bieber gaan horen. Hoe ouder hij word, hoe minder fans.

avatar
dribbeltje
Wat een kinderachtig gedoe hier. Deze cd is goed. Niks op aan te merken. Dat gedoe elke keer richting Justin Bieber als persoon. Ik vraag mij soms werkelijk af wat voor mensen dat precies zijn die dag in dag uit hier cd's gaan afkraken. Elke generatie kent zijn stakkers.. en met de komst van internet kunnen deze mensen lekker anoniem blijven. Van mij mag je je leven zo bekrompen leiden zoals je zelf wil maar als je weer een schrizofrene bui hebt is het misschien toch handig om eens een keer langs het UWV te gaan want die uitkering is geen recht maar een luxe!! Die reacties hier, slaan nergens op. Stuk voor stuk!

avatar van ThePrinceOfPop
1,0
Ik ben het met je eens dat hier reacties worden geplaatst die nergen op slaan, maar deze cd is echt niet goed. Baby vind ik nog wel gaan, maar de rest is van slecht, zeer slecht tot waardeloos. Natuurlijk heeft ieder zijn mening, maar je hebt wel gelijk dat mensen eerder of Justin Bieber als persoon praten dan over zijn album/muziek.

avatar
Oelieda
Dit is echt een mijlpaal in de popgeschiedenis.
Qua geluid een prototype van hoe het niet hoort. Ik vraag mij af wat de bedoeling hiervan is.

Of is het misschien de bedoeling dat al die MP3-dopjes of I-pods exploderen op de hoofden van onze pubers. Man dit klinkt harder als Megadeth, Tool en Hepie en Hepie bij elkaar.
Geluidstechnisch is dit dus bagger.

En onze kinders geven hier hun zakgeld aan uit, ongelofelijk. Dit moet gewoon verboden worden !

avatar van Ducoz
En nu iets over de nummers?

avatar van L_T_B
Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Valt over smaak te twisten? en een aantal berichten omtrent het stemgedrag van Oelieda verwijderd.

avatar
Oelieda
Dank je wel LTB. Dit gaat nergens meer over.
Ik heb alleen de muziek maar gemeten, zoals de site al zegt.

avatar
Ponty Mython
Sowieso een vreemde gewaarwording dat al de ouwe rockers op MusicMeter hier komen zeuren over het zoveelste populaire tienersterretje. Bieber is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn, dus donder maar lekker op met je stoffige rockplaten, oude pretentieuze zeurpieten, en laat de kids die hier naar luisteren in hun waarde. Smaken verschillen. Het komt in ieder geval op mij over als 'Kijk mij eens een fantastische muzieksmaak hebben ten opzichte van die kids van tegenwoordig.' Bieber is geen muziek voor jullie doelgroep, maar dat was natuurlijk al lang duidelijk, dus wat doe je hier eigenlijk??

avatar
dVTB
Ik was toevallig door de complete release-lijst aan het spitten en kwam toen de bizar lage scores voor de albums van dit joch tegen. Kennelijk zijn er hele groepen serieuze muziekliefhebbers die het nodig vinden om hun eigen, superieure smaak nog eens te benadrukken door een score van 0,5 of 1,0 toe te kennen aan een album dat ze waarschijnlijk nooit hebben gehoord. Waarom? Omdat het joch een leuke kop heeft en voor gillende tienermeisjes zorgt; een fenomeen van alle tijden.

Ik voel geen enkele aandrang om naar deze muziek te luisteren (ik behoor niet tot de doelgroep) en evenmin voel ik behoefte om al zijn releases langs te lopen om ze de grond in te trappen....

avatar
Sectumsempra
@ Ponty Mython en dVTB:

Ergens hebben jullie wel gelijk, maar ik heb zijn muziek wel geluisterd omdat ik me toch eens wilde verdiepen in de smaak van leeftijdsgenoten. Dat is me echt vies tegengevallen. Dit album heet "My World 2.0" en als dit soort liefdesliedjes de enige bijzondere dingen zijn die hij uit zijn wereld kan halen, wens ik hem veel succes als hij opgroeit en niet meer zo populair is (ik zeg niet dat dat gebeurt, ik vermoed het alleen, mochten er hier toch nog ergens JB-fans rondlopen). De wereld is niet één meisje.
Ik heb hem 0,5 ster gegeven omdat ik de muziek niet goed vind. Dat is niet omdat ik hem eens flink in de zeik wil zetten, gewoon omdat dat is hoe ik tegen dit album aankijk (en zijn andere werk trouwens ook).
Mhhm, ergens heeft het ook wel te maken met de ongelooflijk vervelende Beliebers (het meerendeel, ik zeg niet dat alle Beliebers zo zijn. Het valt me alleen op hoeveel aan dit plaatje voldoen) die hun muziek zó aan je opdringen dat het je onderhand de keel uitkomt. Daarbij vind ik het zo jammer dat het meerendeel ook van hen, mijn muzieksmaak niet waardeert en me vrijwel direct in een hokje stopt waar ik niet eens thuishoor maar waaraan ze mijn muzieksmaak linken. Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert en ik zal écht niet klagen als mijn klasgenoten RUSTIG met hun OORDOPJES IN naar Justin Bieber luisteren, maar als ze het op de luidspreker zetten en dan vinden dat ik mijn mond moet houden met mijn: "ik-vind-dit-een-beetje-storend"-reacties, dan is dat ook snel over. En als ik ze zeg van welke muziek ik houd als ze me dat vragen, krijg ik een ontzettend rare reactie die vrijwel altijd veel weg heeft van: "IEEEEEEE EEN EMO! GA JEZELF LEKKER SNIJDEN!" o.i.d.
-zucht-, daar zit ik niet op te wachten. Ik zit ook op andere fora en daar zijn ook wel (kleine of grote) groepen Beliebers die het véél te serieus nemen en al gaan janken als je gewoon zegt: "ik vind het niet zulke mooie muziek, maar ik vind het leuk dat jij het leuk vindt.".
Daarbij komt ook dat ik hem vaak respectloos vind in interviews. Zo keek ik laatst naar een talkshow waarin hij en een veteraan te gast waren (die beste meneer had beide benen verloren) en hij kon het niet eens opbrengen om die man uit te laten spreken, noch kon hij het respect opbrengen hem "sir" te noemen (o.i.d.) i.p.v. "yeah man.". Ergens houdt mijn geduld OP en dat was bij dit programma. Van hem houd ik dus niet omdat ik hem disrespectvol en arrogant vind, van zijn vriendinnetje niet omdat er altijd weer foto's opduiken met de titel: "OMG SELENA AND JUSTIN KISSING!" en ik echt een keer ziek word van de honderden topics op andere fora, van zijn muziek houd ik niet omdat het niet mijn smaak is (das niet meer dan menselijk) en van zijn fans niet omdat (het meerendeel) het respect niet op kan brengen om jouw smaak ook te waarderen. Zijn attitude had ik al eerder genoemd.

Sorry voor mijn off-topicheid, maar ik moet jullie nu toch echt eens zeggen wat ik ervan vind en dat ik er serieus over heb gedacht voordat ik hem een 0,5 gaf. Mocht je het hier niet mee eens zijn: fine. Go on with your life en laat het gewoon voor wat het is. Het is niet mijn bedoeling om hem de grond in te boren, maar MuMe is een site waar je je mening kunt geven over muziek en artiesten, en DIT is mijn mening over Justin Bieber. End of story.

avatar van jellecomicgek72
0,5
Sowieso dat woord 'Belieber' Echt mega kansloos als je jezelf zo noemt...

avatar van herman
Weet je wat kansloos is? Op een muzieksite 0,5 stemmen bij een album met kindermuziek, terwijl je een volwassen kerel bent, en er vervolgens 20 berichten achter laten...

avatar van jellecomicgek72
0,5
Je hebt gelijk, zal het hierbij laten. Edit: Oh nu je bericht opeens compleet aanpassen jaja.

avatar van herman
Dat heb je nu al zo vaak gezegd.

avatar van ThePrinceOfPop
1,0
jellecomicgek72 schreef:
Sowieso dat woord 'Belieber' Echt mega kansloos als je jezelf zo noemt...


Zelfs Johnny Depp noemt zichzelf zo .

avatar
Ponty Mython
herman schreef:
Weet je wat kansloos is? Op een muzieksite 0,5 stemmen bij een album met kindermuziek, terwijl je een volwassen kerel bent, en er vervolgens 20 berichten achter laten...



avatar van Gloeilamp
5,0
Ponty Mython schreef:
(quote)




Ook helemaal mee eens. Veel mensen die hier 0,5* voor geven zullen het album denk ik ook niet volledig beluisterd hebben.

avatar van Eveningguard
Ik sta aan de kant van Herman. Het wordt tijd dat je je eens minder als een bigboy met z'n 'ontwikkelde' muzieksmaak gedraagd. Heb respect voor de liefhebbers, zullen ze ook respect voor jou hebben.

avatar van rock-rick
Als we het toch allemaal met Herman eens zijn, zullen we dan vanaf nu dit album compleet met rust laten? Zodat de mensen die wel wat te melden hebben weer een beetje aan bot komen.

avatar
Sectumsempra
Eveningguard schreef:
Ik sta aan de kant van Herman. Het wordt tijd dat je je eens minder als een bigboy met z'n 'ontwikkelde' muzieksmaak gedraagd. Heb respect voor de liefhebbers, zullen ze ook respect voor jou hebben.


Beste kerel, dat doen ze vaak niet. Als ik volkomen normaal reageer (dus zoiets als: "oh, oké, wat leuk dat je zo'n passie voor hem hebt.") en ze me vragen wat ík leuk vind, krijg je een grote bek en een facepalm.

avatar
Sectumsempra
rock-rick schreef:
Als we het toch allemaal met Herman eens zijn, zullen we dan vanaf nu dit album compleet met rust laten? Zodat de mensen die wel wat te melden hebben weer een beetje aan bot komen.


Aan bot komen? Meen je dat nou serieus Rick, of maak je een grapje? De mensen die wel wat te melden hebben over Justin Bieber en zijn muziek gaan wel naar fansites of lezen een willekeurig meidenblad (dat is ook de reden waarom ik de Jazzism en af en toe de LINDA. van mijn moeder lees, die ook wel meevallen). Ik respecteer fans en tuurlijk, ieder heeft zijn mening, maar je moet hem kunnen onderbouwen en als het even kan met goede argumenten in plaats van de loze dingen die ik vaak hoor.

avatar van kr3ator
Ik ken Justin alleen maar door een mash up nummer van baby en Psychosocial van Slipknot,
waar ik overigen best om kan lachen

maar ik ga verder niet opzoek naar Biebers muziek, denk niet dat het mij echt kan bekoren.

avatar
dVTB
@Sectumsempra: je hoeft je door mijn opmerkingen niet aangesproken te voelen, aangezien ik het heb over mensen die hun superieure muzieksmaak komen bewijzen, waarschijnlijk zonder naar het album te hebben geluisterd. Jij hebt WEL naar dat album geluisterd en geeft je eerlijke mening. Dat mag dus gewoon, prima.

avatar
spit.tsvnami
Snap wel het lage gemiddelde, maar waarom heeft dit in godsnaam +100 stemmen? Waarom luisteren jullie dit als jullie de beoordeling al van vooraf weten? Als jullie dit ook maar beluisteren in de eerste plaats.... Laat toch staan. De jongen kan zingen, en om hem dan zo af te kraken en homo te noemen vind ik zielig. Natuurlijk is dit geen goede muziek, maar er zijn wel 11 jarige meisjes die hun muzieksmaak nog moeten ontwikkelen die dit leuke muziek vinden. Om hem dan zo te haten vind ik gewoon zielig van jullie. Het ergste vind ik dan nog dat onder de mensen die dit afkraken, mensen zitten die naar 'Eminem' en 'Lil Wayne' luisteren. En eerlijk? Dan vind ik Justin Bieber nog beter. Update: zie btw dat hier al een discussie over is gevoerd. Sorry

avatar van Arrie
Nieuwsgierigheid. Juist door ál die negatieve reacties raakte ik erg benieuwd hoe erg het dan wel niet gesteld was met deze muziek. Bleek mee te vallen.

Overigens zie ik dat je van 1997 bent. Dan heb je de goede periode van Eminem inderdaad gemist.

avatar
spit.tsvnami
Arrie schreef:
Nieuwsgierigheid. Juist door ál die negatieve reacties raakte ik erg benieuwd hoe erg het dan wel niet gesteld was met deze muziek. Bleek mee te vallen.

Overigens zie ik dat je van 1997 bent. Dan heb je de goede periode van Eminem inderdaad gemist.

Nee hoor, luisterde vroeger soms wel naar de oude Eminem. En met oud bedoel ik de periode van Kim en misschien ook nog Superman en andere nummers van The Eminem Show. Kan de oude Eminem nog best goed vinden soms, maar heb het in mijn vorige bericht vooral over de Eminem van Recovery en Relapse (Vind Just Lose It en Ass Like That ook nog ok.) Maar over Eminem gaat het hier niet.

avatar
spit.tsvnami
Arrie schreef:
Nieuwsgierigheid. Juist door ál die negatieve reacties raakte ik erg benieuwd hoe erg het dan wel niet gesteld was met deze muziek. Bleek mee te vallen.

Dan ben jij misschien een uitzondering Denk niet dat veel stemmers hier (ik kan mis zijn) echt het album gekocht/gedownload hebben en naar elk nummer aandachtig hebben zitten luisteren en denken '' welke stem zou ik dit nummer geven '' of '' is dit nummer misschien beter als dat/is dit het beste nummer van het album? '' Nog iets, ben even bij statistieken gaan zien en van de 100 stemmen hebben er maar zo'n 10 hun favoriete nummers aangeduid. Blijkbaar heb ik dus gelijk.

avatar van chevy93
Los van het feit dat veel stemmers inderdaad stemmen om het stemmen, zou jij je "favorieten" aankruisen bij een album dat je een 0,5* geeft?

avatar van MJ_DA_MAN
spit.tsvnami schreef:
Het ergste vind ik dan nog dat onder de mensen die dit afkraken, mensen zitten die naar 'Eminem' en 'Lil Wayne' luisteren. En eerlijk? Dan vind ik Justin Bieber nog beter.
Bieber beter dan Eminem?


En dan ga je ook nog zeggen dat je Just Lose It en Ass Like That wél goed vindt?

avatar
Ulfat-e-Zulmat
Ik vind Bieber wel beter dan de Eminem van Recovery. En dat meen ik echt.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.