Rush - A Farewell to Kings (1977)

Canada
Label: Mercury

1. A Farewell to Kings (5:51)
  2. Xanadu (11:08)
  3. Closer to the Heart (2:53)
  4. Cinderella Man (4:21)
  5. Madrigal (2:35)
  6. Cygnus X-1 (10:25)
avatar van zaaf
dan kan je met 4 sterren de plank nooit misslaan

avatar van Leptop
MeesBowieFan1 schreef:
ik heb deze plaat nog niet beluisterd, maar vind de albumhoes in elk geval fantastisch!

Toch mooi dat je een uur later 4,5* geeft.
Wat helemaal terecht is trouwens.

avatar van MeesBowieFan1
Leptop schreef:

Toch mooi dat je een uur later 4,5* geeft.
Wat helemaal terecht is trouwens.

inderdaad! ik word met de luisterbeurt positiever over dit album. ''closer to the heart'' is mijn favoriete nummer van de plaat
Ik vind het heerlijke swingende rock, net niet tegen de metal aan. Het baswerk springt er voor mij uit, wat super goed klinkt. Wat me opviel is dat de zanger klinkt als een vrouw, haha.
Ik ben benieuwd naar meer werk van Rush, wat ik de komende weken zeker ga beluisteren.

Beste plaat van Rush...hoewel Hemispheres er niet voor onder doet.

Mijn kennismaking met deze top band. Hemispheres op nummer 2 en Moving Pictures op nummer 3

avatar van Snakeskin
Half punt erbij