Ah, een persoonlijke uitnodiging!
Dit was dus mijn lijstje:
01. What's the world coming to
02. Murrow turning over in his grave
03. Thrown down
04. Say you will
05. Miranda
06. Smile at you
07. Peacekeeper
08. Running through the garden
09. Come
10. Everybody find's out
11. Destiny rules
12. Say goodbye
De verschillen zitten in Lindsey Buckingham. Ik vind het onbegrijpelijk dat What's the world coming to op het lijstje van Shackinup ontbreekt.
Een soort Go your own way. En ik kies toch ook voor het singletje Peacekeeper en als afsluiter het origineel bedachte Say goodbye.
Géén herhaling van de maar matige ballad Bleed to love her, die stond ook al op The Dance, en Steal your heart away, die ik in dezelfde hoek als Bleed to love her vind zitten. Red rover vind ik bij tijd en wijle irritant en in ieder geval te lang.
En de titelsong lever ik ook niet graag in voor Goodbye baby, maar we zijn er met Stevie Nicks snel uit.
We kunnen toch concluderen dat ik meer hou van het wat stevigere werk van de band, gecombineerd met goed in het gehoor liggende singles als Say you will en Peacekeeper?