Kate Bush - 50 Words for Snow (2011)

Label: Fish People

1. Snowflake (9:48)

met Albert McIntosh

2. Lake Tahoe (11:08)

met Stefan Roberts

3. Misty (13:32)
  4. Wild Man (7:17)

met Andy Fairweather Low

5. Snowed in at Wheeler Street (8:05)

met Elton John

6. 50 Words for Snow (8:31)

met Stephen Fry

7. Among Angels (6:49)
avatar van IntoMusic
Hahaha meerdere die nu dezelfde gedachte hebben. Het blijft voor mij een van de beste werken van Kate. Net weer opgezet en alleen al het eerste nummer brengt je in een sfeer van letterlijk sneeuwval en stilte.

avatar van Chameleon Day
Chameleon Day schreef:
Hier valt nu van die dunne miezersneeuw.

Hier nog steeds van die dunne flutvlokjes, en ook geen dik pak of zo.....Vind het een behoorlijke deceptie na al die lekkermakerij en het gehype door de media (met al die live-blogs etc). Kan ik iemand aanklagen?

avatar van Leptop
Heb deze nu opstaan na een heerlijke wandeling van 2 uur in de verse sneeuw .

avatar van Gert1980
IntoMusic schreef:

Mee eens, één van Kate's meesterwerkjes, al zijn ze dat bijna allemaal.
Komt met dit weer fantastisch tot zijn recht!

avatar van Broem
Een van de usual suspects als er wat sneeuw valt. Niet onterecht uiteraard. Luister het album ook op zo'n moment. Valt me altijd op hoe anders van stijl dit album is als je terugkijkt (of luistert) op haar eerdere werk. Daardoor nog meer waardering voor 50 Words of Snow. Kate vindt zichzelf opnieuw uit (althans een beetje )